Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bouda - KRYCHLE

Výběr: Lyryk, a2a2a
09. 04. 2016
26
27
1175
Autor
Petr.II

jarní KRYCHLE 2016 - zadání na slova: bouda, honem, blíž

inspirováno dílem  - X*** -

:)

 

 

byla to bouda

nejdřív: pojď honem, pojď blíž ..

a nakonec - nic

 

 


27 názorů

vesuvanka
22. 07. 2016
Dát tip

pěkné :-))) TIP


ga
18. 04. 2016
Dát tip

V haiku jde o zachycení momentu prostřednictvím smyslů. Tady text stojí a padá s metaforou. Všechno jsi dopověděl, tečky naznačující další děj bohužel nedošly k přesahu. Neukotvený motiv se vznáší v abstrakci, haiku je spjaté s konkrétním vjemem. Pouze dodržením formy 5-7-5 se z textu haiku nestane. Přitom Tvé hodinové ii patří v kategorii haiku k tomu nejlepšímu na tomto serveru za poslední dobu. 

Pokud ale odhlédnu od haiku, uznávám, že tenhle text má schopnost pobavit.

 


Umbratica
18. 04. 2016
Dát tip

Přišla jsem tvému haiku na chut' až postupem času,ale i to hovoří v jeho prospěch. - S uznáním tip a gratulace k zaslouženému vítězství.


LadyLoba
17. 04. 2016
Dát tip

svěží dílko, díky alešovi a výsledkům soutěže že jsem si hezky početla bez dlouhého hledání :-)


Sice to není haiku, ale gratuluji )


Čudla
15. 04. 2016
Dát tip

Jo /*


kuča
15. 04. 2016
Dát tip

Tož gratuluju!


a2a2a
15. 04. 2016
Dát tip

aleši, díky především tobě jako organizátorovi, bez podobných iniciativ by zde bylo zřetelně pustěji a myslím, že i sprostěji.


díky a2a2a, že se i redaktoři zapojují do takovýchto zábavných akcí :o)


a2a2a
15. 04. 2016
Dát tip

Zdeňku, já bych to s tou bojovnicí c.....l neustál. Ale upřímně, Umbratica předvedla nejlepší řemeslo, ale taky sklouzla, zřejmě tlačena začleněním požadovaných slov víc do sentimentu než magična, zatímco Petr.II obstál jak ve vtipu, tak i ve formě a na Umbratiku přece jen je třeba mít vyšší nároky, kterým už nejednou dostála. Jinak tip tobě za dobrou provokaci.


ještě se k té manipulaci přiznej...:o)


Lyryk
15. 04. 2016
Dát tip

a2a2a: ..)))) tys dal výběr vedle, měla vyhrát ta holka .))) ale co naplat, musím se s tou nespravedlností nějak smířit, tak v příští soutěži


Petr.II
15. 04. 2016
Dát tip

a2a2a: jste až příliš laskaví...tip zaslouží per_zay... za "vyhecování" :-)


a2a2a
15. 04. 2016
Dát tip

A ještě zformováno do haiku.


a2a2a
15. 04. 2016
Dát tip

Z minima vytěžils maximum v rámci soutěže, která svou atmosférou vyzývá spíše ke vtipu. Navíc v řadě anekdot využitý námět je zde podán decentně.


Umbratica
14. 04. 2016
Dát tip

Pěkné senrjú - tip.


nachytal se.:-).............*/***


*


teda ne Budulínka ale Smolíčka...:o)


MKbaby
10. 04. 2016
Dát tip

He he, sice asi nevyhraju, ale Ti to tipnu :-)*


takhle to ušily i Jezinky na Budulínka, přeci...


To je dobré. /T


To je dobré. /T


4U
09. 04. 2016
Dát tip

líbí *


Kočkodan
09. 04. 2016
Dát tip
Nikdy bych nevěřil, že budu jednou souhlasit s Gorou. Ale holt se to stalo... ;-)

Gora
09. 04. 2016
Dát tip

Dobrý, Petře!                                                                             /T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru