Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Letní láska

26. 08. 2019
2
2
498
Autor
DN

Je tak snadné milovat v létě se vší tou odhalenou kůží a krátkými vlasy.


Jsme v klubu, a zatímco já se opodál bavím pohledem na těla svíjící v křeči pod tíhou techno beatů, ostatní vyrazili hledat svá očekávání. 
Upoutal mě tvůj úsměv čnějící nad davem náznakem bezprostřednosti. 
Zničehonic se přibližuješ s legračním tikem v ramenou. 

Dozvěděl jsem se, že studuješ balet. 
Moc tě nebere, ale nic jiného neznáš.
Navrch jsi přihodil pár blábolů o bolestným rozchodu, který by patrně bylo lepší nechat si pro sebe, jenže seš sjetej. 
Po pravdě mi z toho plynoucí upřímnost celkem vyhovuje, alespoň potvrzuje moje domněnky. 

Poslední návštěva bazénu. 
Obletuješ mnou zabraný sektor. 
Kdybys tak jen tušil, jak moc mi leze na nervy tvoje dobrosrdečnost, jak opovrhuju každou tvojí nahlas pronesenou myšlenkou. 
Nebyl dobrý nápad překročit spotřební datum, ale neboj, naučil jsem se vést řez mezi prsními svaly co možná nejpřesněji, nejrychleji.
Ani to neucítíš. 

Je tak snadné milovat v létě se vší tou odhalenou kůží a krátkými vlasy.


2 názory

DN
26. 08. 2019
Dát tip
Moc děkuji.:D

Benetka
26. 08. 2019
Dát tip DN

...řez mezi prsními svaly co možná nejpřesněji,nejrychleji...Přímo k srdci....?!??! A vyřešit to jednou pro vždy...???!!!???

Líbí se mi co píšeš,a jak to píšeš,vnímám - souzním... :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru