Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ničím?

15. 11. 2019
7
3
613
Autor
Benetka

Deníček. 

(Občasníček)

((OBŠŤASTNÍČEK.))

:P 

https://www.youtube.com/watch?v=eSu4-j5T8TQ&list=FLbhwG1SoJPbLl5q06IDtmCA&index=3&t=0s

Vůbec si nedokážu vzpomenout na den kdy jsi za mnou ani jednou jedinkrát NEPŘIŠLA. Tak jako dnes. Asi už to bude hódně dávná histórie. Ale né že bych Tě neviděl ani na oka mžik. Vždycky když se vyskytnu naproti Tvému oknu tak se na Tebe podívám. A jakobys to tušila - pohledy mi opětuješ. No a potom jsi mi mocmocmoc x volala. Řešilas nějaké problémy ohledně zásilek - a to jde víceméněméněvíce na mé triko. A jistěže Tě v tom nenechám! Když jsem to dnes konečně zdárně dořešil tak jsem řekl: Je to má vina - omlouvám se! Nooo... Snažím se být pokorný. Nenadávat a nemluvit vulgárně. Uvědomovat si vlastní chyby. Na to už mám minimálně kalendářní léta. Když už nic jiného... :) No a když jsem se tak hezky omlouval zaslechl jsem abys mi popřála hezký víkend. A Tys to udělala. Newim kdo byl onen našeptávač,ale kašlu na něj! Snad jsi to i mohla říci sama za sebe,ale to by pro mě znamenalo pouze malou změnu. A víš proč? Já totiž na weekend taky kašlu. Slušně řečeno. A pro Tebe po hlase neřečeno: JO - JEN DALŠÍ OSAMĚLÝ VÍKEND....... Nóóó... Však víš/nevíš... Každým dnem sám a každým dnem bez Tebe stávám se............................................................................ : Ničím?!


3 názory

Eternitas
16. 11. 2019
Dát tip

ojojoj.... :) 


Alegna
16. 11. 2019
Dát tip

člověk plný lásky nemůže být ničím :-)


svojou trpezlivosťou sa stávaš statočným bojovníkom so srdcom naplneným láskou


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru