Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přeživší....

27. 11. 2019
3
6
565
Autor
Ri_ko

co je výhra...

Omlouvám se všem kamarádům, kamarádkám a těm, co znám, za velký "výpadek".
(vše jsem smazal, nevěděl jsem, jestli se vrátím...)
Svůj život mi okořenila mozková mrtvička, ale již jsem se vykopal ze všeho a navracím se do života jak pohybově, tak celkově. Hlásím, že z IQ136, mi po nynějším měření zbylo IQ118. Trochu pokles...., ale dostačující...
Takže děkuji za pár hezkých slov, co mi přišlo...
.................................................................................................

Rik


6 názorů

Ri_ko
03. 12. 2019
Dát tip

Díky moc všem..., po novém roce se snad nenápadně připojím...


Hodně zdraví přeji a srdečné pozdravy posílám, Ríšo...


a2a2a
28. 11. 2019
Dát tip

Docela jsem zvědav na tvou aktuální tvorbu, tvá osobní zkušenost může být a také doufám, že bude, inspirativní. Především však dobrou mysl.


vesuvanka
28. 11. 2019
Dát tip

Gratuluji Ti k návratu a přeji hodně zdraví a inspirace :-)))


.duke.
28. 11. 2019
Dát tip

Takže ses dostal z pásma vysokého nadprůměru do pásma vyššího průměru. Té potřebě, aby druzí věděli o deterioraci tvého intelektu rozumíš?


gratuluju k druhému narození...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru