Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 9.

19. 12. 2019
5
15
962
Autor
Benetka

Pokud jak sám K.K. říkal vyloženě neblbinkal pak psal vyloženě smutné texty. Ach Pane! Tolik tolik tolik smutku je v nich!!! Smutek ukrytý do obyčejných slov. Smutek ve slůvkách jinak veskrze krásných. Smutek jako veletok který nepřekročíš leč utoneš v něm...

Slunce je zlatou skobou na vobloze přibitý...

https://www.youtube.com/watch?v=Pm63VXYATuk

Jééé!!!

Tak jak už tolikrát předtím i v dnešním ránu Bůh Pan kroutil hlavou a myslel si své. Něco ve smyslu KDYBYCHNEBYLBŮHŘEKLBYCHPANEBOŽETOJEALEBANDAKRETÉNŮ! Každé ráno je totiž ve Slávkově zaměstnání obvyklý pozdrav nikoli třeba například DOBRÉ RÁNO (jakkoli se samo nabízí!!! :) Ale prostě a jednoduše JÉÉÉ!!! No... Koneckonců i Slávek si o tom myslí své,ale dále to již nijak nerozvádí. :) Ostatně - může to být i horší. I když si teď třeba zrovna ani nedokáže představit jakým způsobem. Ale to je vedlejší.

Co je hlavní je to,že dnes opravdu/konečně Slávek předal svůj BERGAMOTOVÝ dárek Dívce. Stalo se tomu tak asi pouhou hodinu před koncem pracovní doby čtvrtého možného dne ze čtyř. :D Slávek si přál/chtěl být s Dívkou sám. Aspoň na chviličku.Což se až do dnešních cca 14:30 ne a ne podařit! Nicméně i navzdory tomuto faktu byl Velký Administrátor s tímto faktem tak nějak smířený. Jako kdyby měl příliš na výběr že?! Vždy bylo něco nebo někdo proti. Jednou šéf jednou kolega pak zase šéf a opět kolega... Ach,Pane! Ty to víš!? :) V záloze byl a stále ještě je zítřejší den. Byť by se VA s Dívkou viděl až v pozdním odpoledni před zraky miliónu všetečných - i když i místy netečných pohledů. No a tak dnes kdy byl Slávkův poslední pracovní den v roce končícím TEEN se to tedy podařilo. VA se věnoval úklidu a malilinko expedici. Ale zejména inventůře! Jestvuje jedno staré české přísloví která má Slávek tolik tolik rád! A sice: SLIBY SE SLIBUJÍ A BLÁZNI SE RADUJÍ! No... Tohle možná není zas až tak staré,ale newa... No prostě že dnes nepůjdou žádné zakázky. A o té půl třetí měl VA nenadalý mobilní hovor se sestrou jeho otce čili s tetou a do toho si klíďo píďo příjde Dívka a mává mu před očima dodákem. PROSÍM PROSÍM PROSÍM Slávečku! JÁ.POTŘEBUJI.ABY.TADY.TOTO.DNES.ODEŠLO! KráskoLáskoHnědovlásko... Pro Tebe VŠECHNO na světě! (Včetně toho případného dítěte) ;) Slávek ukončil hovor a říká Dívce: Mám pro Tebe dárek! A Dívka ani v nejmenším nebyla překvapena...?! VA sáhnul do kapsy a předal Dívce lahvičku se slovy - to je ÉO jakoby na oplátku za ten Tvůj klinčekový který stále nosím u sebe a který Ti vrátím jakmile řekneš že ho chceš. Dívka se usmála a pravila že ji už dlouho zuby nebolí a že si Slávkův dárek ihned otevře. On na to reagoval slovy: To nevydržíš čekat? A dívka: to jako až na Jéžiška?! Ne! Já si to otevřu teď! Kdo zná tak ví,že éteráky "na přímo" jsou pro nosní buňky moc agresivní. A tak ani Dívka nemohla na první přičichnutí poznat vůbec nic. Ale Slávek jí něžněgalatně nabídl papírový kapesníček aby si trošku odkápla... DÍVKA SI ODKÁPLA... HEZKÝ TERMIT!!! :D  A svou řečí kmene Navajo se bezelstně Slávka ptá: Slávi - co je to?! A Slávek jí říká: Nechám tě hádat a poznávat! Až když se přiznáš že nevíš a necháš se p(oddat se mnou = čiročirá fantazie! :) pak teprve Ti to prozradím! 

A pak Dívka šla před Slávečkem a vrtěla přitom tím svým zadečkem a opět a zas a znova nezapřela svou inteligenci a říká: To je nějaká citrusová vůně! Fuckt! Chytrá a bystrá a vůbec všechno holka! A jmenovala Slávkovi latinský název jedné rostlinky z rodu Citrusů (Ach! Co dal by nyní Slávek za pusů!!!),ale to nebyla ta správná odpověď... I řekl Jí: Přihořívá! Jsi blizoučko (kočičko). A pakliže na to nepříjdeš dnes potom správnou odpověď prozradím Ti zítra. I když ne z jitra......

Takže zítra.


15 názorů

Benetka
19. 12. 2019
Dát tip

Lexi: Líp bych to neřek´ ! :) Ale to neměla být narážka ani dvojsmysl... Opavdu Ti z CELÉHOSRDCEPŘEJIAŤ...se Ti vyplní všechna Tvá přání... Sluníčko...


Alegna
19. 12. 2019
Dát tip Benetka

Voňavomilonapínavé :-)


Benetka
19. 12. 2019
Dát tip

Lexi - mohu ti dát pouze jednu jedinou radu: NETRAP SE TÍM!!! :)


Benetka
19. 12. 2019
Dát tip

Dobrá otázka Lexi. ! I když.... Vlastně ani tak nevim vo co go?! Už přeci nepíši o dnech strávených se ZLATOHNĚDOU...Tohle jsou příběhy s IMAGINÁRNÍ DÍVKOU... :D


to by som si nedovolila, vychádzam z Tvojho diela ... a vďaka za radu


Benetka
19. 12. 2019
Dát tip

Dievča...

Vieš ako som Ti raz hovoril: Nehroť to!?

Ani ja to nehrotím... :)


UAU! ... tak to neviem, ako zariadiš ... teraz už vážne ide do tuhého


Benetka
19. 12. 2019
Dát tip

Srdcom Dívky môže pohnúť snád´ iba zemetrasenie... :)


dievča z lesa
19. 12. 2019
Dát tip Benetka

Tvoje dielo ma zaujalo od začiatku až do konca ... preto tá širokospektrálna reakcia ... niet nad darovanú vôňu, ak chceš srdcom Dívky pohnúť 


Benetka
19. 12. 2019
Dát tip

Dievča......

Dívka - to jsou jenom fantazie... A jak to zajtra dopadne - buď mi řekne BERGAMOT, anebo se přizná že neví... A já Jí to prozradím... Nic víc v tom není... Snad jen když Jí olejíček udělá radost a bude Jí v tom jejím DOMA dělat hezčí večery... A to je VŠE.


keď si pár inčů pod zemí, alebo sa hompáľaš na oprátce, je Ti jedno,  ako vonia ÉO ... uvidíme, ako to  s  dívkou zajtra dopadne


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru