Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jen pár otázek

29. 01. 2020
4
8
837

Říká se tomu volný proud vědomí

doors of perception nepletu se pane huxley?

Jenže mne se pletou slabiky a pak to má takové ušmudlané tempo

a občas se mi pod postel zakutálejí slova a já přeci nemám celý den na to válet se v prachu

slyšíte? to kvůli vám se zas domáhá na dveře rým             mistr šachu

touché!

copak chcete aby vás živilo a b a b klišé?

Tak už prozraďte mému mládí jak má vypadat ta p o e z i e !!

             když to takhle hezky odsadím

a zarovnám vlevo

přišla na svět báseň?

Tahle se jmenuje různorodost nemocničního pokoje a chtěl bych za ni poděkovat své matce!

 

Milujte andante z příliš prudkých stahů srdeční komory vás mohou bolet prsty. Kdo si myslíte že pak bude uspokojovat ty vaše milenky, he? Ach tak … žádné milenky? Láska na první pohled? Ale prosím vás pane inženýre, my tady nejsme včerejší. Copak vás neučili, že je třeba se řádně rozhlédnout! Doleva … doprava a pak ještě jednou doleva, tak jaképak na první pohled? Ne … láska pravá opravdu nepřichází zprava. Nejnovější studie z Oxfordské univerzity vyvrátily všechny tyto vaše pomateniny. Uklidněte se, musíte odpočívat. Sestři! zvyšte přísun sedativ, ještě nám těmi svými bláboly nakazí ostatní pacienty. Cit to je smrtelná infekce.

 

Ars moriendi. V umírání je každý sám. Ničeho se neboj drahoušku. Budu plakat tiše, nebudu tě rušit.


8 názorů

clovrdik
11. 03. 2020
Dát tip Arnikavevlasech

dobře to jede


trojort
01. 02. 2020
Dát tip Arnikavevlasech

...ani řidiče za jízdy není dobré rušit...


Musaši
30. 01. 2020
Dát tip cvrcka

Co se samotného tvého textu týče, mně se nejvíce líbí poslední řádek. Na tom by se dala postavit nová báseň.


Alegna
29. 01. 2020
Dát tip

***


Lerak12
29. 01. 2020
Dát tip Arnikavevlasech

Super. Líbí se mi to*


Danny
29. 01. 2020
Dát tip Arnikavevlasech

pěkně ironické a vtipné :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru