Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluji sousedy

23. 02. 2020
16
16
913

Dědeček, můj tatínek, měl rád svůj skleníček, ktery si sám postavil (podle toho to vypadalo) a jestli něco neměl rád, tak sousedovy slepice

Pravidelně se s babičkou střídali v jejich zahánění, ale ty čiperné holky si vždy nějakou skulinu našly. Vlastně se jim člověk nedivil, když doma nažrat nedostaly.

,,Běž, dědoušku, a požádej paní sousedku, aby s tím něco konečně udělala." Pravila babička, která už toho měla zrovna dost. Dopoledne  ty megery sežraly ve skleníku všechny sazenice a na uvolněných místech se začaly zahnízďovat.

,,Půjdu a pořádně jí to vysvětlím," povykovat děda, jinak velmi šarmantní, skoro 90 ti letý pán.

Stál u sousedčiných vrátek a volal na ni. Zvonku nemaje, neslyšela. Vstoupil tedy na dvorek, na kterém nebyly žádné slepičince, protože ty byly všechny  na naší zahradě.

,,Haló, paní Vacková, to jsem já, soused. Potřebuji s vámi mluvit," halekal do otevřených domovních dveří.

Volal opakovaně, dokud se nedočkal odpovědi.

,,Dyť už du!!! Do pr.... !Co zase chcete?!" Dobře stavěná, pěkně vymalovaná žena středních let na vysokých podpadcích a nacpaná v minisukni, scházela ze schodů.

Zřejmě se chystala do šumu maloměsta, přes ruku měla kabelku a přes druhou psíka čivavu. Krasavice, jakou svět neviděl.

,,Musíme si promluvit o těch vašich.............."

Tu se kramflíček zamotal do rohožky nad malými schůdky a panička s sebou práskla na rohožku. Nad hlavou držela psíka, což byl pozoruhodný výkon.

,,Do pi.., do pi.., já se na to vys..., " ječela dáma a těžko se zvedala. Kolínka odřená a punčošky děravé.

,,Taky vám přeji dobrý den," vypravil se sebe šokovaný dědeček a odešel.

Smát se začal až doma, když to babičce vyprávěl.

Konec slepičího řádění nastal až později, ale to už je jiný příběh.

 


16 názorů

Díky za úsměv.


Vika
27. 02. 2020
Dát tip

:-)


U nás je prostě veselo.


Velmi vtipně popsané. /*


To jsem ráda.


K3
24. 02. 2020
Dát tip

Zasmál jsem se.


Moji milí přátelé, udělali jste mi velkou radost. Vzpomínám na tátu, jak se smál, když to vyprávěl. Opustil nám loni, krátce před 90 narozeninami.


Čudla
23. 02. 2020
Dát tip

Jak se říká, karma je zdaram.. Pobavilo.. /*


Kočkodan
23. 02. 2020
Dát tip

Tohle dílko je asi hodně o slepicích... ;-)


koloušek
23. 02. 2020
Dát tip

Ta měla jiné starosti než slepice. T*


Diana
23. 02. 2020
Dát tip

Zasmála jsem se a také se těším na pokračování :-)*


Alegna
23. 02. 2020
Dát tip

:-)) pobavila jsem se a za to velké díky*


vesuvanka
23. 02. 2020
Dát tip

Pěkně a živě popsané, také se těším na pokračování :-))) TIP


tip a zase příště............*/***


Gora
23. 02. 2020
Dát tip

Těším se na pokračování!


bixley
23. 02. 2020
Dát tip

Moc hezké zážitky s rodiči a se sousedy, Evži. Dobře jsi to popsala. :-) T


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru