Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1696 jaksomukolýna prepylbradafku

16. 03. 2020
0
0
299
Autor
APV

1696 jaksomukolýna prepylbradafku

11.3. 2020 2:34:56

chcem, čotiterasmusym, pretožespysujem ybaprafdu, ktorásanaozaj stala. robýmtakpreto, pretožekebysomnie, spysovalbysom naprýklatasytakle:

 

ušpárdňou, možnomesiac, mapot, vlastnenatpravymrebrom podľakemajardu, čopoznámojetelo akosvojeboty, tlačíbradafka. tútovetusomznásylnil sklasy "1693 jaksomukolýna prepylslynifku", abysatáto tiešmohlatváryť alespoňtrochaprafdivo. čojealenaozaj prafdiváprafda, jetá, žekeťma dobradafky hryznemylenka, taktozabolý. 

 

pretožesom fživotenikdynič, nikoho anižiadnúnekojyl, takaletedamatostejne  ľachkozabolý.

 

1696 how i drank my nipple at the cologne

i want what i have to do now, because i write only the truth that really happened. i do so because if I weren't, i would write like this:

 

for a few days, maybe a month, actually, under my rib, according to my friend jarda, who knows my body like her shoes, is pushing my nipple. i made this sentence from the story "1693 how i drinked the pancreas at the kolin" so that it could also look at least a little true. but what really is true is that when a lover bites my nipple, it hurts.

 

 

well, because i have never nurtured anything, no one in my life, but so it will hurt me anyway.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru