Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 21.

29. 05. 2020
6
2
407
Autor
Benetka

A aby to nebylo tak vážné tak na odlehčenou co jiného než?! Než MIG 21!!! 

https://www.youtube.com/watch?v=h-t63R_26Pc

Když příjde Zlatohnědá ke Slávkovi do skládečku tak jen Pan ví proč vždycky doslova zahaleká: Čau Slávi!!! 

A možná že to bude znít jako prachsprostá lež ale Slávek je vždycky tak zažraný do práce že se lekne. A dnes mu to Dívka naservírovala jako na stříbrném podnose...

Ach! Salomé!

Páči sa mi ako sa vždy tváríš?! Ako sa vždy zlakneš! Si pritom taký ROZTOMILÝ! 

POTVORA!!!

BOSORKA!!!

Tak nakonec se tím tak vlastně baví?!

A on je prej roztomilej... No to mě podrž.

Máš nádherný cop! Hlásí Jí Slávek. A vskutku že má - až po prdel! (Pochopitelně ovšem krom toho všeho ostatního: boky ruce prsa nohy zadeček oči řasy i trošičku jestřábí nos a pak taky prsa... Éee to už bylo. No neva).

Vďaka! To ja sama som plietla...

A pak stejně jako jindy do něj hustí milion informací slov a tak. A Slávek úplně stejně jako jindy z toho bezmála téměř nic prakticky vzápětí neví.

Jediné co ví je to že o Ní vlastně vůbec NIC neví.

Respektive... Jo - je hezká je chytrá je mladá a je BOSORKA. A to je skoro vše.

A potom samozřejmě naopak. Dívka téměř nic neví o Slávkovi.

Neví co v životě udělal špatného a zlého a jak za to teď trpí. Kdyby věděla nikdy by se nemusela ptát proč je tak smutný.

Neví jakou prožívá každodenní bolest:

 

Bolest která je

Lepkavá

Jak černočerný dehet

Bolest která je

Palčivá

Jak stržený nehet

 

Ne ne... Vůbec nic z toho netuší a Slávek Jí o tom nemůže ani za mák povídat...


2 názory

Alegna
30. 05. 2020
Dát tip

máme společné, že víme, že nic nevíme :-)

ale auu, nehet netrhat


blacksabbath
29. 05. 2020
Dát tip Benetka, Alegna

jít si takhle po ulici  a mít klapky na uších a do nich si Zvolna kalhotky (s)pouštět a nedejbože ....nahlas si broukat......budou všichni na mě koukat, že.....jsem blázen.... Čau Slávi!!! */****


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru