Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

letokruhy

12. 08. 2020
13
5
539
Autor
Marlen
v kuchyni na hodinách
letokruhy obtáčejí čas
chyť mě 
než pohybem kyvadel
zbrázděnou
odvrátím tvář
 
než uletím
kukačka zavřená
v cizích pendlovkách
 

5 názorů

lawenderr
13. 08. 2020
Dát tip

a mně se zas líbí původní verze :)) -  s než


cvrcka
13. 08. 2020
Dát tip

Jo. :) je to hutnejsi. 


Marlen
12. 08. 2020
Dát tip

Děkuju za komentáře, Philogyny :)

Cvrčko - taky děkuju! ... Trochu jsem se nad tím zamyslela a částečně upravila...

Ještě jiná verze by mohla být

v kuchyni na hodinách
letokruhy obtáčejí čas
 
chyť mě 
 
(pohybem kyvadel
zbrázděnou
odvrátím tvář
 
kukačka zavřená
v cizích pendlovkách)
 
-- pomohlo by to?
 

Philogyny
12. 08. 2020
Dát tip

Přijde mi, že se něco pokazilo a to  "doma" může být najednou cizí, jako hnízdo, kde kukačky snáší svá mimetická  vejce, něco se pokazilo a jako bych slyšela volání o pomoc...chyť mě...je hodně spontánní a naléhavé. Líbí se mi, celá. 

 


cvrcka
12. 08. 2020
Dát tip

Hodně me chytlo hned na první - ty první tři verše, hlavně poslední chyť me. Tam sebou mrsknul uz znovu nikdy nezachytitelnej záblesk poezie... jak kdyby hlavicka ptáka snažila se utéct z dlaně a palec a ukazovackem ji pevně obkruzovaly, ....zvláštní... pak ti s dalším prubehem textu hned zeslablo a ztratili se. Ale baví me, jak tam dovedes tyhle momenty vložit.

 

 

Cizí pendlovky a uveznena kukucka. Zajímavý. Sice to jako kdyby dotváří zminenej obraz, ale přijde mi ten závěr velmi zvadlej.  Uachanej. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru