Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jitra jsou tu tichá

05. 08. 2021
17
29
519

Za případné překlepy se omlouvám. Běhají kolem mne a těší se na venčení.

,, Babííí, Fíla posral koberec!" 

Tak krásně se mi spalo, i když ty podivné duté rány nesoucí se domem, se mi do snu moc nehodily.

,,Proč jsi nahý?" Některé skutečnosti jsou pro čerstvě probuzenou babičku těžko pochopitelné.

,,Protože mu to spací tričko spadlo do čůránků," vysvětluje tisková mluvčí. 

Hrdinové mlčí.

Tedy mlčí nyní. Doposud skákal s postele na peřinu hozenou na zemi a doprovázel to veselými výkřiky.

,,On se to snažil uklidit," referuje mluvčí.

,,To už snad ani nejde," konstatuji tiše.

Když si naši mladí pořizovali koberec v barvě bílé kávy, nenapadlo je, že budou mít děti.

Lepší by bylo jen lino.

,,Možná příště to vylepšíte něčím dalším."

Vedle zadupané marmelády, jakéhosi barevného slizu a čokolády, je už další nahnědlý flek zanedbatelný.

Pokaždé to vyčistím a pokaždé přibude další.

Možná, kdybych ty fleky vyřezávala, bylo by tam do roka opravdu jen to lino.

Musím se nad tím zamyslet, ale ještě se na to dvakrát vyspím.

Pak zase odjedou. Plundrovat chalupu.

Ale to hned neuvidím.

Až za týden.

 


29 názorů

Malé děti, malé starosti.......


Jo, to jsou starosti..


Ten, Renato, pochopitelně mám. 


bixley
11. 08. 2021
Dát tip Zeanddrich E.

Evži, to je opravdu zlepšovák, skvrny vyřezávat. Jenom to chce ostrý nůž... :-)


Jasně, Dagmaram. Měli si tam koupit peršan. Tam se toho ztratí. :-)))


Dagmaram
06. 08. 2021
Dát tip

rošťáci, ten koberec má blbou barvu, tím to je :-))


Jsou lepší než medvídek mýval, Čudlo.


To je málokdy, spálený motýle.


Čudla
05. 08. 2021
Dát tip

Alespoň není nuda. /*


Dnes jsem, Lído, přemýšlela, že by mohli spát na půdě. Je to dál a odhlučněné.


Abakus, oni se pak připlíží a špitají: ,,Babičko, já tě miluju." Já je taky.


Alegna
05. 08. 2021
Dát tip

o to bylo probuzení, cením si tvůj nadhled :)


Abakus
05. 08. 2021
Dát tip

U nás takto odznela nezabudnuteľná veta:"Babi, ty si nenózna?" Pobavilo, mám tri kusy  vlastných zdrojov.


To už je dávno, Luboši. :-)))


A k stáru bychom je měli více chápat, Aru, ale mně už lezení po čtyřech nedělá dobře :-)


Kočkodan
05. 08. 2021
Dát tip

 

,,Proč jsi nahý?"

 

No, mě se naštěstí po probuzení už delší dobu takhle neptáš. Ale poprvé jsem se trochu divil, že se divíš... ;-)


Aru
05. 08. 2021
Dát tip

anóóó, děti ještě vidí svět správně :D


Děkuji ti, Annie, jsou to pokladi. Asi je zahrabu někam hluboko :-)))


To mě těší, Jardo.


Jedině s úsměvem, Ireno.


annnie
05. 08. 2021
Dát tip

Nezapomenutelnè... :) Tip a.


revírník
05. 08. 2021
Dát tip Gora, blacksabbath

Stručné, vtipné, neodolatelné. Při čtení nejméně třikrát jsem se musel zasmát nahlas, i když to nerad dělám. Roztomilé dětičky.


Gora
05. 08. 2021
Dát tip blacksabbath

Pevné nervy - jednou se na to bude vzpomínat, Evži!


blacksabbath
05. 08. 2021
Dát tip dievča z lesa, Aru

Moje dcera.... když byly dva roky...vytahala všechny svoje botky ven...po pršce do louží...a udělala "důležitou věc"....všechny v těch loužích vyprala....


Evženie Brambůrková
05. 08. 2021
Dát tip dievča z lesa, blacksabbath, Aru

Beru to s nadhledem. Moje, tehdy dvouletá, dcera prošla v bačkůrkách paletou s olejovými barvami. To bylo ještě lepší a tvanlivější.


Hlavně..že na všechno máte tiskovou mluvčí:-)))))))))))))))))))....to chce klid a do kapsy čokoládu....*/********************


Aru
05. 08. 2021
Dát tip

pomohu ti s citáty od Boba Rosse: "Pojďme si zablbnout",

nebo: "Neděláme chyby, ale jen malé šťastné nehody"

lepší Evži? ;))


keby si tie fľaky vyrezávala, to by bola taká postupne ubúdajúca mandala


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru