Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hledám slova

12. 08. 2021
12
20
445
Autor
Dagmaram
srpen si strčil třešně za tváře
 
a cvrnká pecky, 
 
v zrcadle u silnice
 
vypoukle
 
traktor sype z vlečky, 
 
čís čís netknutou travou
 
plaším modré vážky
 
až k věži kostela 
 
co dotýká se nebe, 
 
malé přesýpací hodiny
 
se obrací rychleji
 
opakovaný trik ztrácí kouzlo,
 
 
přesto
 
když podzim zbarví listí
 
hledám slova

20 názorů

Dagmaram
22. 08. 2021
Dát tip

díky Helen, moc mě těší :-)


Působivé, pěkné :-)


Musaši
16. 08. 2021
Dát tip

V srpnu zrají i okrasné, červenolisté třešně. Právě dnes, cestou do knihovny jsem po nich šlapal. Kosáci o ně měli zájem, lidi ne. To je ale stejná rarita jako extrémně pozdní odrůdy, které uvádíš.


MilanH
14. 08. 2021
Dát tip

To já taky :-)


Martyska
14. 08. 2021
Dát tip

pěkné.Působí to na mě,jako že běží čas a nic zvláštního se neděje.Teď je léto,pak přijde podzim,hledám slova,někdy přicházejí samy...Já zbožňuju léto,mohla bych ho mít stále.A už je půlka srpna...


Kočkodan
13. 08. 2021
Dát tip

 

Dášo, tvoje vyjádření bylo pro mou psychiku pořádnou peckou. Ale velmi záhy mi došlo, že ses v roztržitosti a v okamžiku snížené koncentrace prostě jen přepsala, čímž se objevily na monitoru místo Kočkodana třešně. Však jsou to také zatraceně podobná slůvka, která si o záměnu skoro až říkají. Takže chápu a promíjím. Ovoci nárok na nejbližší šprušli pode mnou samozřejmě neubírám. (decentně špačkovitý smajlík)


Dagmaram
13. 08. 2021
Dát tip

ahoj Evženie a Musaši,

tak jsem koukla do zahradní příručky a v srpnu zrají kultivary karina, regina, alex a staccato

ale je fakt, že spousta čtenářů bude mít třešně spojeny spíše s červnem a červencem (zrají už od května). Nám na zahradě zrají na konci července. Teď kličkuju mezi těma na zem spadlýma. Díky za čtení a koment :-)


Dagmaram
13. 08. 2021
Dát tip

ahoj Evženie a Musaši,

tak jsem koukla do zahradní příručky a v srpnu zrají kultivary karina, regina, alex a staccato

ale je fakt, že spousta čtenářů bude mít třešně spojeny spíše s červnem a červencem (zrají už od května). Nám na zahradě zrají na konci července. Teď kličkuju mezi těma na zem spadlýma. Díky za čtení a koment :-)


Dagmaram
13. 08. 2021
Dát tip

ahoj motýle, léto mám moc ráda a někde jsem četla, že letošní podzim bude teplý, to bybylo prima :-)


Dagmaram
13. 08. 2021
Dát tip

cvrnkat pecky je super !! díky black :-)


Dagmaram
13. 08. 2021
Dát tip annnie

an, já ho ještě nevidím, mně se to jenom hodilo do básně. Asi nejraději mám teploty okolo 25st, kdy se dá koupat na pískovně a je příjemně, když člověk vyleze z vody. Pa a dík :-)


Dagmaram
13. 08. 2021
Dát tip

kamamuro, tys na to kápl, je to spíš sbírka postřehů

a opatrně s tím lízátkem, ať nezaskočí :-)


Dagmaram
13. 08. 2021
Dát tip

kočkodane, třešně já nejradši. Smajlík s dvojičkama za ušima


Musaši
13. 08. 2021
Dát tip

Trochu mi vadí představa srpna, který si strká třešně za tváře, Třešně zrají v červnu a červenci, třešně - to je začátek prázdnin. Srpen - to je ticho po odlétlých rorýsech, to jsou rozkvetlé jiřiny a první ocúny.   ...ale tip dám.


Pecky nyní tak ze špendlíků, ale třešně už byly dřív. 


cvrnkám pecky....jo!.-))))) a taky miluju podzim......huš-huš....huž aby se barvil...


annnie
12. 08. 2021
Dát tip

Já chci ještě léto a každej, kdo už vidí zbarvený listí, ať o tom mlčí!!! :) No ale pěkný to máš, tip a.


Kamamura
12. 08. 2021
Dát tip

Tolik haiku v hejnech jako ptactvo táhnoucí na jich,

jedna za druhou,

doslova hájkobraní!

Ano, je tu skoro podzim, 

moje nejoblíbenější roční období, 

které změna klimatu zplacatila

mezi agresivní léto a nedomrlé zimní mrazíky.

Taková sláva si zaslouží TIP

a  načnutí nového kartonu 

dietních lízátek s aspartamem, acetsulfamem K a eritrtitolem! 

Mňam!!!


Kočkodan
12. 08. 2021
Dát tip Kamamura, Alegna, Gora

 

srpen si strčil třešně za tváře

a já neříkám –

tohle dílko si strč za klobouk

(smajlík neobracející dvojtečku v sloup)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru