Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Literární oáza

24. 04. 2001
0
0
2394
Autor
inventor

V každém případě o literatuře

Manifest v přemítání...
Wicana
29. 04. 0002
Dát tip
Inventore, jak to, že jsem uvedena jako člen klubu ? jsem ti hned psala, že jsem na klub klikla omylem, že mě máš vyhodit.. Díky

Wicana
29. 04. 0002
Dát tip
ne že by jste se mi nelíbili, ale byla bych příliš pasivní, nejsem literát :--)

Wicana
29. 04. 0002
Dát tip
tak jsem se na váš klub podívala, a jste skvělí, jak mlčíte, a když něco řeknete, jak si vzájemně odpouštíte, jenomže teď už nejsem v klubu moje chyba, bosorky sem nepatří.. stejně je sranda, kolik lidí se sem dostane omylem :--) váš klub má vnitřní přitažlivost

Krel
08. 03. 0002
Dát tip
chm...

Javert
14. 10. 0001
Dát tip
Přesně tak to bude: holt jsme tu všichni opravdu saláti... Ale naštěstí z těch nejzachovalejších salátů budou brzo redaktoři.

clovrdik
11. 10. 0001
Dát tip
Javerte, vidím, že přemítáme stále :-))Není to jat ten děda Lebeda z večerníčku Jája a Pája ? 6e jako musí ještě cvíli přemýšlet ... chrrrrr chrrrrr :-))) No nic, tak já zasejc jdu :-).

Javert
16. 08. 0001
Dát tip
Klid, zrovna přemítáme...

Alibaba: Tolik mrtvých duší... od 3. června žádnej pohyb, no to jste teda saláti!:-)))

To je jak z americkýho románu :-) No hlavně, že všechno nakonec dobře napadlo a panuje snová spokojenost . . .

Olda
22. 05. 0001
Dát tip
Děkuji!!

Alibaba
06. 03. 0001
Dát tip
nejak mi tady chybi zelena, ale budu sem chodit, ze je vas tady tolik ;)

inventor
30. 11. -0001
Dát tip
Valéry se na kritiky umí výborně připravit, výsledkem jsou potom skutečné nálezy. Ačkoliv v případě Břízy jsem mírně polemizoval, sám bych měl s pojmenováním Břízovství značné problémy, považuji jej v současné době za nejpokročilejšího kritika místní literární produkce.

Monty_Python
30. 11. -0001
Dát tip
No, klobouk dolů, to jsou opravdu hluboké sondy do autorských niter. Já bych na to neměla náladu, ale oceňuju, že si někdo dá tu práci. Btw., to províráte i vevnitř?

Monty_Python
30. 11. -0001
Dát tip
Probíráte, pardon.

Print
30. 11. -0001
Dát tip
Ach jo!:-( Omlouvám se, ale já jsem klikl na členství v tomto klubu zcela omylem! Nebyla to provokace. Ovšem nevím, jak se dá z něho dostat pryč!:-) Takže pokud to někdo ví, ať mě smaže:-) Díky!

inventor
30. 11. -0001
Dát tip
Až to technicky půjde, udělám to, zatím to nefunguje.. :-))

Wiki
30. 11. -0001
Dát tip
I já jsem klikla na členství v tomto klubu omylem, až to půjde, tak mě prosím vymažte...

Vojtek
30. 11. -0001
Dát tip
Valéry... neskonale mravenčí práce dík za ni

Anonym
30. 11. -0001
Dát tip
Děkuji :)

suva
30. 11. -0001
Dát tip
Tak, a jsem možná členem, pokud na to stačí to klikání :c), takže MNE nemažte, ale případně mi řekněte, co je pro člena povinností a co příjemností. MVR. A ještě jednou dodatečne Všechno nej, Zdenkuuuu. Valéry má ale trpělivost :c)

clovrdik
30. 11. -0001
Dát tip
konečně se tady objevilo vícero odkazů, už jsem měl pocit, že jedinej, kdo se patlá s odkazama, jsem já ve svým klubu :-)

Print
30. 11. -0001
Dát tip
No, konečně může ten Krytykolyrykoinventor soustředit svá díla tak, aby "nezapadla":-))) Což byla jeho jediná starost:-))) To je pocit, co?:-))) Užij si ho!:-))))))

Print
30. 11. -0001
Dát tip
No bodejť, Sonatinko!:-)))) Co by kdo jinýho od tebe čekal, podnoži jeho nohou!:-))) Jen si nejsem jist, jestli zrovna tohle je "literární oáza!:-))))) To většinou milenky nedokážou posoudit!:-)))

Cavalera
30. 11. -0001
Dát tip
:-))))))))))))))) ... *****!!!!! ... nic nic jen procházím pobaven:-)))

Print
30. 11. -0001
Dát tip
Sonatinko: dík za radu!:-) Já vím, že nemusím a nečekám na to, až mi to poradíš!:-) A vím, že nechceš, ale budu!:-) Jsi ne SVÁ!:-)))))

Print
30. 11. -0001
Dát tip
Víš, Sonatinko, kdybych se nechal dotlačit do pozice, kterou jsi mi sprostě přisoudila - totiž, že jsem vulgární, pak by mi nedělalo žádné problémy (a měl bych na to právo) ti bez zábran říct, co si o tobě skutečně myslím - totiž, že jsi docela obyčejně pitomá!:-) Ale protože vulgární nejsem, tak ti to neřeknu!:-) Jsi ne SVÁ!:-)))))

Print
30. 11. -0001
Dát tip
Plácej si po zádech někoho, kdo ti rád podrží! Já to nebudu!:-)))) To ti je doufám jasný!:-)))

Print
30. 11. -0001
Dát tip
o))))) že jo!:-))) Hned jsme se kouknul do zrcadla a máš fakt pravdu!:-)))))

Print
30. 11. -0001
Dát tip
o)))) Tentokrát dám na tvou radu!:-) Ale jsi dáma, takže tebe můžu pozdravit bez ohledu na tvé stáří - mládí!:-) Síle neustupuju nikdy! Lásce ano...

Láska
30. 11. -0001
Dát tip
prosím nebol... ..........**♥**!

Print
30. 11. -0001
Dát tip
A co by to bylo za lásku, kdyby nebolela???

Print
30. 11. -0001
Dát tip
Jinak vás zdravím, smazánci efektních gest, Inventorýno a Sonátore a pod vašimi jinými nicky se těším zítra na shledanou!:-))))

Láska
30. 11. -0001
Dát tip
smím tady vysadit pár kytiček? a dáme na ně třeba všichni společně pozor jo? aby voněly a abychom na ně třebas omylem nešlápli...:o)))!!!

Print
30. 11. -0001
Dát tip
Omlouvám se veřejně Sonatině... Nikdy by neměla moje zlost na někoho zasáhnout jiného, kdo je jen náhodou poblíž. Jen proto, že má rád toho, s kterým vedu spor. Je mi to líto... Print

Šílená
30. 11. -0001
Dát tip
*****!!! Chtěla bych tu jen říct...že si tě Printe strašně moc Vážím za to co si tu teď napsal!

kafka
30. 11. -0001
Dát tip
............................................*.......!

inventor
30. 11. -0001
Dát tip
Jak v mé situaci napsat dostatečně mile, že si toho vážím též? Vyřídím tuhle dobrou zprávu adresátce..., díky. in

Print
30. 11. -0001
Dát tip
Ine! Napsal jsi to dostatečně mile... A díky za vyřízení a tak a vůbec... Mám sen, že by se tvoje a moje situace - ehm... naše situace, mohla změnit... Neprobuď mě, prosím!:-) Print

kafka
30. 11. -0001
Dát tip
................*..........! Já vás asi miluju.... ... to zas nebudu spát! :))))

Print
30. 11. -0001
Dát tip
Třesu jí... a rád.... a děkuju a vůbec a tak... Všechno dobý, Sonatinko!!! *!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru