Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O čem sníš?

28. 01. 2022
8
5
239
Autor
Benetka

Otázka za 100 bludišťáků:

Jak vypadá dikobraz

Když!

Zpije se pod obraz?

Odpověď:

Úpa stejně jako Benetka......

Najsámprv byla myšLenka která si žel_! Kamsi odešla... A tak je výsledek taký jaký je...

Prostě jebat.


Co už jiného s vyjebanou propitou dementní hlavou........?!

Jebat.

A jebáky nebrat.

 

https://www.youtube.com/watch?v=lafJlJK1wzE&ab_channel=RandalGroup

Snažím se vcítit.

Snažím se souznít.

Snažím se jet na stejné vlně.

Snažím se...

Asi vím jak jsi unavená - jsme na tom skoro stejně - hlavou málem v oblacích a nohou v lejně.

Dnes když jsem Tě hladil po vLáskách zavřela jsi oči a skoro to vypadalo že si to vychutnáváš. Nebo... Alespoň já jsem si přál aby to tak vypadalo... Zase jsi se častovala nadávkami: Som debil som blbka a pojebala som to_!  To nesmíš říkat řikal jsem já a hladil Tě a hladil až_! Málem vyhladil_a! Neustále opakoval NE NE NE! Prostě jen je toho na nás moc. A čert to vem! Vždyť je to jenom práce... Což Ty žel -možná- pochopíš až za spoustuspoustu let jar podzimů...

A koukal jsem Ti do výstřihu - ani nevíš. A zase jsi mi nastavovala tu svou prdelku - ani nevíš. Až jsem měl co dělat abych se nezačal smát. A smích prý léčí! Bych byl teda jako tuřín! No... Na druhou stranu jsem pro Tebe dnes udělal tolik věcí že - ani nevíš...

A přitom se snažil cítit+sou***it+vlnit:

Jak přijdeš domů unavená_ Jenom žena a_ Přítel chce abys večeři udělala a_ Přitom mu to udělala a_ A pak ještě pejska vyvenčila_ A... A ty sníš jen o horké sprše a o postýlce. Jo! Pardón! Ještě i o milence...

Ne ne ne......

Vlastně nic! Nevím...

 

 

O čem sníš?


5 názorů

Kamamura
03. 02. 2022
Dát tip Benetka

Hm... jako brtník nativní v těchto končinách musím poznamenat, že je snění a snění. Zkoušel jsem před lety sníst celý svět, ale nakonec jsem zjistil, že se do mě nevejde. Od té doby vdechuji jen vybrané jednohubky jsoucna... a ani v noci už tolik nechrápu. Nebudit upíry plachtící po noční obloze nad Práglem má svoje výhody. 


.. .


annnie
01. 02. 2022
Dát tip Benetka

Benetko!!! Až ty se probudíš, budeš si moct začít plnit svý sny. Zatím přeju hezký snění a posílám tip a.


Někdy je lepší to nevědět.


Alegna
29. 01. 2022
Dát tip blacksabbath

nechat si tak snít, že sní ......


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru