Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naozaj nepotrebuje

29. 01. 2022
13
14
292

Haňa večeria. Na tanieri má chlebík, cherry paradajky a mini pareničku. Rajčinky poukladá jednu vedľa druhej, pareničku rozvinie a položí na ne. Taký chodníček na kolieskach.

„To je pajament!“ oznámi mne a Petre. Neviem, čo je pajament.

„Potrebuješ byť stredobodom pozornosti, Hanka?“ napomenie ju prehnane autoritatívnym tónom Petra.

„Nepotjebujem, Peťuška! To naožaj nepotjebujem,“ usmieva sa na ňu a prihovára nežne.

Petra sa ofučí. Pochopí, že to malé dieťa má na vrch.


14 názorů

annnie
29. 01. 2022
Dát tip

Jasně, pavement, souhlasím s Kočkodanem. Tip a.


gabi tá istá
29. 01. 2022
Dát tip Gora

no..neviem...ak na to prídem, dám vám vedieť :)


8hanka
29. 01. 2022
Dát tip

mami,  možno len videla zasadanie parlamentu, lavice vedľa seba, v nich hádajúce sa červené ksichty, čo Ty vieš, dnešní mladí sú všímaví:)


Děti mají tak krásnou fantazii. A pokud ji máme i my, starší, jsme prý infantilní.


Kočkodan
29. 01. 2022
Dát tip

Jestli nám Haňa už nezačíná brousit kolem angličtiny a nemyslela třeba pavement. :-)


Andělka1
29. 01. 2022
Dát tip

***


možná už si staví pro sebe.....pajament:-)))))


bixley
29. 01. 2022
Dát tip

Hanka má pozorovací talent...


decká, ja fakt neviem...ale ona aj cudzie slová používa významovo správne...pripomínalo to chodník, mostík, neviem, aké slovo chcela použiť...parlament sotva


Alegna
29. 01. 2022
Dát tip

děkuju Hance i tobě za pobavení, je kouzelná :)


Lili.
29. 01. 2022
Dát tip

Pajament,no pěkný výraz,to tedy ano:-)


Kočkodan
29. 01. 2022
Dát tip

I já to beru jako Hančino dobírání si politiků. ;-)


revírník
29. 01. 2022
Dát tip

Je to milé.


8hanka
29. 01. 2022
Dát tip Alegna, Gora

pajament nebude parlament?

Haňka je skvelá, perfektný odpis:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru