Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jiný kraj jiný mrav -

21. 02. 2022
14
9
389
Autor
Nami 99

Inspirováno - aleš-novák

Jinde berou starší muži léky na podporu, u nás berou podporu na léky.


9 názorů

Zkuste se podívat, kdo z našich umělců bere podpory. A že to mají zapotřebí.


sveřep
22. 02. 2022
Dát tip Nami 99

Perfektní!

 


MilanH
22. 02. 2022
Dát tip

:-)


Kočkodan
21. 02. 2022
Dát tip

Uff, to jsem rád, že jsi to nakonec přece pochopil. Pro nepochopení bych neměl pochopení... ;-) Brounoc.


Nami 99
21. 02. 2022
Dát tip

Kočkodan- 

Tys mi dal. Napsal jsem ti osmiřádkový, omluvný dopis s nepochopením co se stalo.

Po několikátém přečtení tvého komentáře mi to došlo.

Ztopořily se mi z toho brýle i bez podpory.

Přeji hezký zbytek dne.

Jaro v těle, slunce v duši a vítr v kulích.

 


Kočkodan
21. 02. 2022
Dát tip

Tak nějak nevím, jak se mám k tomuto dílku postavit. Rád bych tě eventuální pochvalou podpořil, ale nejsem si jistý, jestli o to v mém případě vůbec stojíš. Snad ti budu stát aspoň za odpověď. Ale nemusíš reagovat stůj co stůj. Když si budeš myslet , že to za tu námahu nestojí, tak já tvoje mlčení ustojím. (chápu, že je holt někdy život tvrdý)


aleš-novák
21. 02. 2022
Dát tip Nami 99, Kočkodan

extrém: podpora na léky na podporu...


Norsko
21. 02. 2022
Dát tip

Jinde berou starší muži léky na podporu, u nás berou muži podporu na léky. Podpora , co to je ?


annnie
21. 02. 2022
Dát tip blacksabbath, Nami 99, aleš-novák, Gora

Ale kdepak. U nás berou obojí...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru