Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kino

10. 05. 2022
3
9
245
Autor
Savage Flame

Dneska mám nějakou divnou náladu, tak píšu samé pitomosti... :)

Dnes jsem měl náladu podívat se na nějakou akční scénu.

Jenže do kina jsem byl liný dojít.

Chvilku jsem přemýšlel,

pak jsem sundal stopku z křižovatky u náměstí,

posadil jsem se na lavičku, opřel jsem se a čekal...


9 názorů

Al Jal Úd
14. 05. 2022
Dát tip

Ale na papíře se to ztratí, tam se toho vejde!


Al Jal Úd
14. 05. 2022
Dát tip

No, pane jo! Snad to nebyla moc velká tragédie ta podívaná na silniční havárie!


K3... Taky stavím, tak jsme aspoň dva... ;) S.F.


Savage Flame
11. 05. 2022
Dát tip blacksabbath

Ale no tak blacksabath a Kočkodan... Ty nejblbější nápady páchám jen v mysli, nebo na papíře... Na mou blbost ještě nikdo nezemřel... To ovšem neznamená, že si z toho nebudu dělat srandu...;) S.F.


K3
11. 05. 2022
Dát tip Savage Flame

Někdy mám pocit že na stopkách zastavím už jenom já. Takže bych je klidně sundal všechny. Pravidlo pravé ruky je to nejjednodušší a nejůčinnější co může být:).


blacksabbath
11. 05. 2022
Dát tip Savage Flame

Jak napsal Kočkodan:-)))))


Kočkodan
11. 05. 2022
Dát tip Savage Flame, blacksabbath

 

Tak teď sundej i kalhoty – za takovéto počínání dostaneš pětadvacet na zadek… nedělej scény, můžeš si za to sám… ;-)


Evženie Brambůrková
11. 05. 2022
Dát tip Lenochod

To by byl nejspíš pořádný horror. Většina řidičů neví,  co je přednost zprava.


Lenochod
11. 05. 2022
Dát tip Savage Flame

Když vidím, v kolik hodin jsi včera zveřejnil tuto blbůstku, je mi jasné, proč došlo k té akční scéně dnes ráno... (pro ostatní čtenáře : odkaz na kritiku S.F. zde)

Já byla v neděli v kině po dvou letech a ještě teď jsem plná nadšení, strašně moc se mi to líbilo! Doktor Strange2 ve 3D! Pro mne úplně dokonalá a pěkně zamotaná akční scifárna nabitá efekty a parodující horrory... A spousta přemýšlení o paralelních možnostech... Doporučuji :0)

PS: Doufám, že tvůj nápad s akční scénou nikoho neinspiruje, aby ho proměnil v realitu...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru