Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

U pokladny

27. 09. 2022
15
9
271
Autor
trojort

    U pokladny v obchodě seděla černovláska, co vykládala, jak si nechala kompletně spravit zuby, ale kdyby věděla, jak to bude bolet, tak by byla raději bez zubů.
    Jinak byla samá sranda a říkala, že jsem na ní moc rychlej, jak odebírám zboží od kasy do košíku.
    Tak jsem jí řekl, že je to těžký, že jedna to chce rychle, a jiná zase pomalu, že se v tom jen těžko orientuju, že jsem se ráno nepodíval jakej mám horoskop, a do planetária se taky nedostanu, a ona se naklonila od kasy a píchla mě prstem do pupíku. 
    „Pro štěstí,“ řekla a rozzářily se jí oči i ty její fungl nový zuby a dala mi zadarmo.
    Dvě firemní tašky.
    Připadal jsem si jak protekční fracek.


9 názorů

bixley
29. 09. 2022
Dát tip

Co se všechno upokladny nestane!


MilanH
29. 09. 2022
Dát tip

:-)


Jamardi
29. 09. 2022
Dát tip trojort

To byla ale kecka. :)

Je pravda, že v prodejnách se dějí věci roztodivné. Mému otci se například stalo, že viděl jednu prodavačku v prodejně v našem městě blízko našeho bydliště (byl tam stálý zákazník takže prodavačky ho znaly) a za dva dny v malé horské vesnici asi 30 km vzdálené. Byl tam s dětmi na výletě a náhodou si potřeboval něco koupit. Oba dva se na sebe dívali jako na duchy. :). Ona se tam přestěhovala.


trojort
29. 09. 2022
Dát tip

prosecký

...no jejda...:)


Philogyny
27. 09. 2022
Dát tip trojort

Kecala, čím by pak kousala chlapy do pupíku...  :)


Evženie Brambůrková
27. 09. 2022
Dát tip Gora, Philogyny, blacksabbath, trojort

Hned je ten den hezčí, když místo srážky s blbcem potkáš někoho milého


Abakus
27. 09. 2022
Dát tip Philogyny, trojort

Ja som so svojím predavačom rozoberala históriu francúzskych katedrál a  ich papierové modely. Zhruba po mesiaci vedel, ktoré deti patria ku mne a čo hľadám v regáloch a podal mi to. /potraviny/

Naučiť svojho mäsiara, že nekupujem nič iné ako kuracie prsia - asi dve kilá mi trvalo asi sedem rokov - toľko mám dve mačky, ktoré iné nežerú.

mám vo svojom okolí predavačku ktorá úprimne nenávidí všetkých kupujúcich, ale má smolu. Gombíky a gumy sú najbližšie u nej.


Kočkodan
27. 09. 2022
Dát tip trojort

Já ti to za ten humor přeju. My máme u pokladny Michaela nigerijského původu, který se k mé dírce po šňůrce zatím ničím nepřiblížil.


Prosecký
27. 09. 2022
Dát tip

Age gap souhlasí?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru