Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak se Masaryk chytře zbavil cizího živlu

15. 02. 2023
1
2
118

Bratr Masaryk byl největším českým vojevůdcem, který dokázal vytvořit největší Samostatnou říši a vyhrát všechny bitvy bez jediného výstřelu. Problémem jeho životního díla ovšem bylo, že v něm po všech pohlcených útvarech zůstal přítomen cizí živel, který žil společně s jeho národem, v noci mu sál krev a ujídal jeho zásoby, avšak Masaryk dokázal opět vymyslet geniální plán, jak to vyřešit. Nejdřív se zbavil všech potenciálních konkurentů, kteří by mohli jeho postup kritizovat a když byli všichni mrtví, začal uskutečňovat svůj plán. Vyhlásil válku německému Mocnáři, hned nato se mu vzdal, nechal vystavět Jatka pro všechny nečeské živly, potom to svedl na němce a nechal zlikvidovat i je. A tak získal všechno jejich zlato, zbavil svůj národ cizího živlu a přitom mu zachoval tvář oběti. Ovšem to nejdůležitější, co chtěl získat, mu uniklo. Říká se, že němci stihli před odchodem do Nového světa zakopat svůj nejcennější poklad pod zem a i když Masaryk nechal rozorat každou mez v zemi, jejich poklad nikdy nenašel. Ze žalu začal čím dál víc pít a šňupat, až ho jednoho dne našli na jeho mramorovém záchodě s propálenou dírou mezi nosem a lebkou, kterou mu ven vytekl mozek. A proto se dnes po Masarykovi jmenují koleje a nádraží, ze kterého odjíždějí nákladní vlaky.


2 názory

Hromtom
04. 03. 2023
Dát tip

Docela zábavné čtení


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru