Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povzdech

08. 03. 2023
16
12
278
Autor
kadeřavá

jsem ze života utahaná

jak kotě které mžourá

hlava mu padá a chce spát

mám seznam toho

co bych chtěla stihnout

dost dlouhý

jsem  smělá

sil mám však míň

než bych chtěla

jakpak se to asi dělá?

vypadat k nakousnutí

svěže 

když člověk sotva leze


12 názorů

Pižák
21. 03. 2023
Dát tip

:-)


Tak nějak smutně úsměvné. Jinak to popsat neumím. :)


Janina6
10. 03. 2023
Dát tip Gora

Ty mi mluvíš z duše, kadeřavá. Budu se muset na tvoje básně podívat zblízka :-)


mě se neptej:-)))))


pedvo
09. 03. 2023
Dát tip

Chce to prostě nelézt, a to ani sotva. Zahodit zmiňovaný seznam a síly věnovat tomu kýženému vypadání. Ono to přijde.


Evženie Brambůrková
09. 03. 2023
Dát tip blacksabbath, Benetka, APodezDívka, Gora

Náš pes, který se celé dny válí, taky vypadá svěžeji než já. Chtěla bych v příštím životě být u nás pes.


8hanka
09. 03. 2023
Dát tip APodezDívka, Gora

Nemusime vyzerat ako filmova hviezda ani vsetko zvladnut, treba zit tak, aby sme boli spokojni so sebou my sami, aby sme sa mohli poztiet do zrkadla s usmevom a nie s odporom a uzivali si aj zdriemnutie pocas dna, ak treba...a viac si vsimali to pekne okolo seba...vsetko aj tak nestihneme. 


Alenakar
09. 03. 2023
Dát tip APodezDívka, Gora

Kotě spí tak dvacet hodin denně...  V tom se možná skrývá tajemství.    Tip.


Jamardi
09. 03. 2023
Dát tip 8hanka, Gora

Dobré téma. Spíš bych chtěla, aby to bylo jinak a nebyla jsem unavená. Ale rychlý elixír by taky nebyl k zahození. :)

Blbé je to, že lidé se často pozastavují nad tím, jak kdo špatně vypadá (kdyby dokázali účinně pomoci, to by bylo něco jiného). Ale třeba o lidech, kteří spáchali sebevraždu se říká, že předtím nevypadali nějak zvlášť divně. Proto si myslím, že je lepší vypadat hůř a bojovat, než vypadat obstojně....Ale to napadá mě, omlouvám se, že ti to sem píšu.


Nami 99
09. 03. 2023
Dát tip

Moc hezké.


Alegna
08. 03. 2023
Dát tip

Jak se  to dělá nevím, ale hodilo by se vědět :)


 ...vtipné***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru