Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zamyšlení nad příhodou v autobuse

05. 08. 2002
1
0
938
Autor
Škvarýš

tentokrát budu psát slušně a bez blbostí :)

No... seděl jsem si tak jednou v autobuse městský dopravy a přistoupila starší paní s hůlkou. "Ještě že je volný místo k sezení" pomyslel jsem si. Paní však místo k sezení (v blízkosti dveří) ignorovala a postavila se kousek vedle mého sedadla.

Po nějaké té minutě mi došlo že se kouká NA MĚ. Proč proboha?

Nakonec to z ní vylezlo: "Byl byste tak laskavý a pustil mě sednout... děkuji!"

No...přelezl jsem na ono volné místo a v duchu jsem kroutil hlavou.

Jedna věc je přece povinnost pouštět staré lidi sednout když není místo a jiná věc je takováto neopodstatněná buzerace...

Něco ve stylu "tak. jsem důchodce. mladí musí padnout na zadek. (vlastně vstát..)". A proč si vybrala zrovna mě ke svému důkazu moci v autobuse (místo NEBYLO označené pro invalidy, btw) to taky nevím...

asi proto abych o tom mohl napsat...

 Díky za pozornost a napište co si o tom myslíte

 

    Škvarýš Harýš Bajtofarýš


g_morr
25. 07. 2003
Dát tip
Jsi slušně vychovaný hoch.

Margarettka
05. 09. 2002
Dát tip
jo to se mi taky stavá a moje pocity jsou z toho stejne smiseny jako tady v tý uvaze...Jen se desim dne, kdy to na me prijde a ja si budu chtit sednout...Doufam, ze taka nebudu...|:)

Meggie
05. 08. 2002
Dát tip
no.přemejšlím co tu osobu přiměla k tomu jednání...... tak zaprvé mě napadlo, že většina starých lidí špatně vidí a že ta paní ono místo prostě PŘEHLÉDLA... potom mě napadlo, že třeba vpředu jezdit nemůže (nevím kdes seděl ty!) - některým lidem vadí jízda vzadu, některým třeba vpředu... Nebo se prostě chtěla nějak vybít, staří lidé bývají často zahořklí... Důvodů může být tolik... ale i přesto - udělalo ti to hodně? Rozhodně nechci tu paní omlouvat, probůh to ne, ale... měli bychom na ně brát určitý ohled, nebo ne???

Škvarýš
05. 08. 2002
Dát tip
meggie: nic moc mi to pravda neudělalo, jen mě to trochu zarazilo taxem to hodil na písmáka... díky za kritiku

Astalavista
05. 08. 2002
Dát tip
Meggie: určitě nepřehlédla...:)) hele, Škváryš, to je normální... dokonce jsem na nějaký stránce narazil na text, kterej tohle celý parodoval: že maj důchodci směny, aby systematicky překáželi lidem, když jednou do práce atd.:)))))) Asi jsou nespokojený, že maj malý důchody a nevědí, že za ty prachy co maj oni pro sebe makaj lidi s dvěma dětma....

Davidek
05. 08. 2002
Dát tip
Ne... jen si proste mysli, ze jsou starsi.. a maji vetsi prava.. ;) A navic.. maji sva oblibena mistav tramvaji... a doprave vubec.. i kdyz je to misto hodnekrat jine.. ( jiny vuz, jiny bus.. ) PS: Taky to znam...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru