Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O strachu II.

09. 08. 2002
3
0
911
Autor
Meggie

Bojím se bojím

ne jako jiní lidé

povodní či ohně

ne jako jiné ženy

koní, krys a plžů

 

já se bojím... mužů


a todle taky néé

Tinwe
11. 11. 2003
Dát tip
jo! a jo! a desetkrat jo, ja se jich bojim taky...na druhou stranu takový myši me nevyvadi vubec z miry.....,-)))

815_0
08. 07. 2003
Dát tip
Ber to tak, že my kluci jsme divný, některý možná hodně "zlý" - jak já říkám - svi*ě :) V každym případě - aby ses kluků bála - to si rozhodně nezasloužíme, protože za to Ti žádnej kluk nestojí...:) Jinak - já osobně mám hrůzu z pavouků...:))) Brrr ! :)

Rowenna
25. 02. 2003
Dát tip
*****

Perchta
30. 12. 2002
Dát tip
Meggie, jak to říct, no zdaleka nejsi sama :-)), máš tip.

Meggie
01. 09. 2002
Dát tip
clovrdik: skutečně??? To je inspirativní.....:o)

clovrdik
28. 08. 2002
Dát tip
tak to máš teda blbý :-)) hmm, jen tak za nás, chlapy - je to fajn bejt přirovnanej k plži :-)))

Čolito
11. 08. 2002
Dát tip
Nevím, co na to říct sestřičko... Jednou budeš muset zjistit, jak to opravdu je... neuspěchej to.....

kecyblil
09. 08. 2002
Dát tip
A dobře děláš. Co se však básně týče: většina lidí se nebojí povodní a ohňů, naopak je svým způsobem mají rádi. Snad ale žiješ v postižené oblasti. A ženy mají povětšinou koně rády. Též jsem neviděl člověka, který by se skutečně bál plže. Většina se jich maximálně štítí. Asi jsi příliš zahleděná do sebe, a tak nevidíš, že se ostatní bojí úplně těch samých věcí :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru