Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úkol

Výběr: Wopi, dablik008, Stanislav_Vašina, Monty_Python, Pája
04. 10. 2002
39
0
5035
Autor
hermit

DÚ ;-)

Úkol

 

 


1.

„Panenství a učitel frániny, jo? Ty vole…"
Jidáš si cucl z půllitru. „Tak to je téma, pičo…"
Chvíli objížděl palci po oroseném sférickém křišťálu.
„A ty to fakt budeš psát? Takovou pytlovinu?"
„Musim… Chci to napsat… kohoutí hrdost, né?" Zatvářil se drsně.
„Tak si to užij. Ty seš dobrej choromysl."
„Jsem magor. Jsem. Todle je docela dobrej sport…"
Zvedl obočí. Ale už se zpožděním, důsledek práce tří piv v organismu.
„Vo čem to bude?"
„Začne to v hospodě."


2.

„Jidáš, jenže mám problém…"
„He?" (Opět se do hovoru vložilo myslitelské obočí.)
„Mělo by to bejt vo sexu, to z toho asi jasně plyne, že jo."
„A…?"
„Vo panenství…"
Jidáš ostražitě mlčel a vyčkával.
„Jak vo něj ta baba přišla. Nebo nepřišla, to je jedno. Ale bude se to toho odejmutí panenství týkat."
„No." (Výraz moudrého přitakání.)
„Jenže já vo tom nic nevim. Nikdy sem nespal s holkou, co by byla eště panna."
V Eskimovi se zachvěl MUŽ.
Jidáš napjal spodní ret do tvaru zemského horizontu, zmrzačeného objektivem fish eye.
„Tak to ti nepomužu."
MUŽ Eskimo si ve svých tajných komnatách neslyšitelně oddechl.
Jidáš objal sklenici, zvrásněnou hospodskou rosou. Nad kořenem nosu se mu objevila rýha soustředění. „Já taky nikdy ne."
(Hle, v ovzduší přiznaného společného traumatu vzniká intimní přátelství pijáků.)
Eskimo natáhl vzduch nosem. „Ty vole… co je todle za svět??"
A vydechl.


3.

„Docela suchý teda, ta tvoje povídka."
„Hehe."
„Hehe. Je to suchý. Todle neni povídka vo sexu… Měl si napsat vo šukání."
„Asi smůla no, neumim to. Nakonec to je vo šukání, ne? Ty dva borci se tam vo tom furt bavěj, myslej na to…"
„Ale dyť tam vubec není žádná ženská postava!! Jak chceš psát povídku vo sexu bez ženský postavy? Ňákou kurvičku si tam měl dát. No, to je asi blbost, když to mělo bejt vo panenství. Tak třeba ňákou jinou holčinu, co by jako tu pannu na to připravila."
Nemá ona nějakej chraplavej hlas?, napadlo Eskima.
Sabina skrz eliptická skla bez obrouček zelenýma očima propalovala listy papíru v prstech. Pak zvedla pohled na Eskima. Dívala se mu do panenek. Sedm, možná devět vteřin.
Eskimo zaregistroval, že se jí přitom mírně chvěly koutky rtů.
Ta by šla, zkonstatoval MUŽ Eskimo. A možná je panna. Dotkl se v ústní dutině špičkou jazyka vnitřního okraje rtů. Jsou o tom i filmy, třeba je fakt eště panna.
To by stálo za to zjistit, hehe. „Tak co, dáš si druhej pokus?" Přerušila nadprahový tón jeho vábničky.


4.

Chvíli se bavili o literatuře, pak přešli k filosofii. V té se Eskimo orientoval jen intuitivně - po hmatu. Jména, data ani definice si nepamatoval. „Jseš strašně inteligentní, víš to?" řekla mu, než v kavárně zaplatili účet poměrně studentské hodnoty.
„No jasně, každej mi to řiká," odměnil se jí pečlivě natrénovaným úsměvem Bustera Keatona.
„Blbečku."
„Babo."
„Proč ti, do háje, řikaj Eskimo? Tak degradující přezdívku sem eště neslyšela teda…"
Použila slovo degradující. Je roztomilá, zaculil se Eskimo sám na sebe. Už skoro dvě hodiny nepoužila sloveso šukat.
Byla už asi sedmnáctá v pořadí, které na tichnoucí ulici převyprávěl historku o tom, jak mu bylo ve třeťáku na průmyslovce zle z chlastu (jako ostatně vždy) a profesorovi to vysvětlil požitím nedokonale zmrazeného eskima.
„Blbá přezdívka, fakt." Znělo to věcně. A respektabilně. „Chichí," zajásal Eskimo v Eskimovi. Líbilo se mu s ní.
Lavička v parku Prezidenta Osvoboditele byla při cestě. Líbila se jim oběma.


5.

„Hele, jaký to pro tebe bylo poprvý?"
„Jako s chlapem?" Sabina sesedla z Eskimova klína. Položil si palce na okraj opasku. Jestlipak se to konečně od některý dozvim.
„Jo."
„Na hovno." Oči se jí zúžily. Vložila si hřbety dlaní pod kaštanové prameny na čele, švihla hlavou a rozhodila si vlasy na ramena. „Stálo to za hovno. Zavolám ti, čau." Trhla rameny a rychle se dala do chůze od kamenného hlediště. Po pár metrech se otočila a krátce Eskimovi mávla. Její letmý úsměv v šeru prázdného letního kina zachytil.
Zastrčil si tričko do kalhot.
Todle je teda svět, pomyslel si.

 

- - -

 

 

 

 


Manon2
29. 06. 2005
Dát tip
Super ... jenom tak tipuju, kolik těm klukům bylo :oD

Tragicus
23. 05. 2004
Dát tip
zajimave... dobry styl... :

Pisces
22. 01. 2004
Dát tip
Skvělé, přečtu si od Tebe i něco dalšího. *****Téčko :) PS

Ighor
30. 12. 2003
Dát tip
opravdu velice pěkné... mimochodem, podívejte se na Spolek moderní povídky

Velice pěkné-mimochodem podívejte se na spolek moderní povídky

Azmidiske
22. 11. 2003
Dát tip
Super styl, připadal jsem si, jako když sedím v tý hospodě s nima. Dobrej nápad.

FLO
05. 09. 2003
Dát tip
Výborný!!!!!!!!!*

ille
29. 04. 2003
Dát tip
tip

Nicollette
11. 04. 2003
Dát tip
prostě dost good..-) *

Bhati
03. 02. 2003
Dát tip
NO takže vážení přátelé...to je úroveň:-)

Zilla
14. 11. 2002
Dát tip
Pavson: :o))) Fakt dost dobrý, určitě *!:o)

Pavson
15. 10. 2002
Dát tip
Je to poctivá práce. Líbí se mi, že nevotravuješ čtenáře s uvozováním přímé řeči a přitom napíšeš-li "A...?", zřetelně vidím, jak se Jidáš napil piva, aniž bys psal "A...?",opáčil JIdáš a mocně si lokl zlatavého moku. "Inu, poctivá práce,"dopsal Pavson a šel přepsat dialogy svých dřívějších povídek. *

Bix
13. 10. 2002
Dát tip

Narvah
10. 10. 2002
Dát tip
Hodne dobra povidka. Bavila me. Budu se bohuzel muset podivat na tve dalsi...*

Zly
09. 10. 2002
Dát tip
gut*

Pěkný... pěkný! :o) *

rikiv
07. 10. 2002
Dát tip
:-)

Paranoicus
06. 10. 2002
Dát tip
Hmmm!

Čolito
05. 10. 2002
Dát tip
taky nejsem zrovna čtenář povídek, ale ty tvý můžu!!!:-)) je to dost good!!

Algaranna
05. 10. 2002
Dát tip
No tleskam...:-))*

Hvězdička
05. 10. 2002
Dát tip
:o)

skromna
04. 10. 2002
Dát tip
*g*

horák
04. 10. 2002
Dát tip
Je to jak vidět v hospodě na záchodě někoho s větším penisem.

Endif
04. 10. 2002
Dát tip
Gut! :)

Bacil
04. 10. 2002
Dát tip
Já sice z časových důvodů trochu švindluju... příznávám se... ale hvěždičku tu stejně nechám :-)

Ležec
04. 10. 2002
Dát tip
naprosto skvělé, dokonalé, fakt super a se stoprotipem

Josefk
04. 10. 2002
Dát tip
myslím, že byla ... nebo že bych už byl tak starej a netušil ? bezvadné, skvělé !

Adams
04. 10. 2002
Dát tip
Já tomu sice vůbec nerozumím, ale líbí se mi to a dávám tip* .-)))

Astalavista
04. 10. 2002
Dát tip
Tohle je radost číst, to prostě nemá chybu... Mohutnej tip:))*

hermit
03. 10. 2002
Dát tip
av

Nuitík
03. 10. 2002
Dát tip
bezva :o) Tvým povídkám alespoň rozumim a hlavně u nich nešvindluju, nečtu obřádky ani tak :o))) čtu to celé, protože mi tam většinou nic nepřebývá. Navíc je to vždycky strašlivě "napínavý" jako spannend a tak...hůůůů no, ještě, žes nestál o hlubší kritiku. nechám tu hvězdičku a jdu přemýšlet o nesmrtelnosi brouka a o tom, proč někdo umí a jinačí ne :o)

hermit
03. 10. 2002
Dát tip
Nui: trdlo! .-)) dík!! :-)

Nuitík
03. 10. 2002
Dát tip
Ty seš trdlo, Ty trdlo!

Armand
03. 10. 2002
Dát tip
*

hermit
03. 10. 2002
Dát tip
nevim co je to spannend :-)))

Deltex
03. 10. 2002
Dát tip
:o)

Nuitík
03. 10. 2002
Dát tip
no to je napínavý, akurát v němečtině :o) to jsem teď nakažená :o)) nebudu tu dělat neplechu, pak to totiž vypadá..a hele, má to dva tipy, četlo to už tolik lidí, to bude asi blbý, to číst nebudu :o) a to vše by bylo jenom kvůli ukecanýmu Nuiťovi, pssst, odcházím :o)

hermit
03. 10. 2002
Dát tip
Nuitidlo!!!!!:-)))))

Nuitík
03. 10. 2002
Dát tip
a co, mě to baví :o))

hermit
03. 10. 2002
Dát tip
mě taky, tak co! :-)))

Nuitík
03. 10. 2002
Dát tip
tak to už jsme dva, je nás víc, nebojíme se ničehož nic, natož pak vlka :o)))))))))

hermit
03. 10. 2002
Dát tip
vlka já se bojím, s těma mám blbou zkušenost! :-)))

Cyndi
03. 10. 2002
Dát tip
teda a mě to taky baví, no...* hech...

Nuitík
03. 10. 2002
Dát tip
vlk mě ještě nekou :o)) a Karkulka nejni lesba, co já vím :o)

hermit
03. 10. 2002
Dát tip
eh...??? :-))))

Tichotam
03. 10. 2002
Dát tip
Skvěle napsaný!!! Přirozený, vtipný, snový....ta snovost je nejhezčí... ***********

Nuitík
03. 10. 2002
Dát tip
nekousl...a Karkulka, páč je lesba, mi taky nekousla :o)

Seregil
03. 10. 2002
Dát tip
Super ... mám rád povídky tohohle typu.... *

hermit
03. 10. 2002
Dát tip
Nui: už je mi to všechno jasnější, chlape! :-)))

Wopi
03. 10. 2002
Dát tip
júúúva Nuitíku, to jako chceš říct, že u mejch ty řádky přeskakuješ??

Nuitík
03. 10. 2002
Dát tip
Wopi: u tebe mám problém Tě tu najít, víme??? vošklivej schovávací!!! pabouk seš ty, ne? jestli ju, tak toho jsem nepřeskakovala :o)) hermit: to sme rádi, my jsme z toho už tmavli :o)))

Wopi
03. 10. 2002
Dát tip
no já z tý hermití povídky spíš zešdivěl než ztmavnul :))

Nuitík
03. 10. 2002
Dát tip
pallette royal color creme......

hermit
03. 10. 2002
Dát tip
japato, Wopi, zešedl...? ;-))

Sama
03. 10. 2002
Dát tip
Moc často povídky nečtu, ale tahle postupně přitahovala mou pozornost víc a víc... dobrý, i když syrový. Pěkně napsaný. Jen mi trochu vrtá hlavou, proč tam není šestka, když je tam jednička - ale sama se nemůžu rozhodnout, jestli je to nutný... Zkusím poavizovat...

hermit
03. 10. 2002
Dát tip
Sama: správná úvaha...hm... pravda, mohla by tam bejt i nějaká šestka, mohla... podumám o tom...

dablik008
03. 10. 2002
Dát tip
uuuuuuhuuuuu!! Nej *V*

1 * :-)

zoo
03. 10. 2002
Dát tip
Bon! - hermi. :-))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru