Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otázky

30. 10. 2002
7
0
1269
Autor
Pošetilec

Věčné téma - on a ona... Oba jsme měli - či vlastně máme - rádi Kunderova Jakuba a jeho pána. Rád bych napsal, že oba jsme se měli rádi, ale není to pravda, bohužel. Uzavřená kapitola? Možná jenom dějství - nechám se překvapit, ten nahoře je určitě lepší autor než já.....

Otázky

 

Moc rád bych se ho někdy pozeptal,

toho tam nahoře, toho nezodpovědného šílence,

co si to napsal, co si to vymyslel,

proč zrovna nás dva postavil na jedno políčko šachovnice...?!

Jestli spolu máme pracovat,

jestli spolu máme žít,

jestli se máme milovat,

nebo se sebrat a jinam jít?

Jestli ten kus, co v něm oba hrajeme,

je truchlohra či  komedie?

Kolik má vlastně dějství?

Co když  v tom dalším už nejsi?

Jsem pierot nebo harlekýn?

Jsem padouch nebo hrdina?

Jsem Tvoje světlo nebo stín?

Jsi Julie či Dalila?

A má vůbec právo postava,

napsaná třebas bez lásky,

obtěžovati autora

a klást mu hloupé otázky?


dá se říct že odpovědí znám... vícce se mi líbí prolog, i když ani báseň nezní špatně

Jasmínka
03. 11. 2002
Dát tip
spousta otázek - taky bych chtěla znát odpovědi :-) moc se mi to líbilo,t.

Buddha
01. 11. 2002
Dát tip
Zivot jsou jenom samý otázky. A nikdo na ně nezná odpověd´. *

Pošetilec
31. 10. 2002
Dát tip
Tedy Barbare, co já si vzpomínám, říkal jsi mi kdysi něco o tom, že máš "literární přítulkyni" a že jestli neznám nějaký literární server, kde by mohla publikovat. Vůbec si nevybavuji, že bych Tě nutil do nějaké literární činnosti či do podobných "zhovadilostí" :-)))))))))) No, budiž ti útěchou, že jsem původně vůbec neplánoval do toho sám spadnout a teď se mi to hodně, ale hodně líbí. On ty moje "Pošetilosti" dokonce i někdo čte, člověče!!! :-)))

Pošetilec
31. 10. 2002
Dát tip
Tedy Barbare, co já si vzpomínám, říkal jsi mi kdysi něco o tom, že máš "literární přítulkyni" a že jestli neznám nějaký literární server, kde by mohla publikovat. Vůbec si nevybavuji, že bych Tě nutil do nějaké literární činnosti či do podobných "zhovadilostí" :-)))))))))) No, budiž ti útěchou, že jsem původně vůbec neplánoval do toho sám spadnout a teď se mi to hodně, ale hodně líbí. On ty moje "Pošetilosti" dokonce i někdo čte, člověče!!! :-)))

Pošetilec
31. 10. 2002
Dát tip
Hlubší už to Fil/e/o/?/ opravdu nebude, v tomhle konkrétním případě asi určitě ne! :-)

škraboška
30. 10. 2002
Dát tip
*

Rowenna
30. 10. 2002
Dát tip
Hezké. tip.

Narvah
30. 10. 2002
Dát tip
Hm, dobry. *

Dabi
30. 10. 2002
Dát tip
:-)

Fil
30. 10. 2002
Dát tip
Tak ten konec je hluboce good:-)-promiň ale hlubší už to nebude:-)))

Barbar
30. 10. 2002
Dát tip
Dobře Ti tak! To máš za to, žes ze mne (země?) udělal závisláka (na Písmákovi). Nikdy mi žádný básničky v bedně nestrašily a byl sem spokojenej, normální BARBAR (za trest Tip)

galaxy
30. 10. 2002
Dát tip
:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru