Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Při první fialové svíci

Výběr: Lyryk
03. 12. 2002
6
0
2888
Autor
Bacil

*30. 11. 2002

osamocená adventita

prosinalých nocinkavých

myšleneklidů

před(i)vá-noční protmouvání

stromečekání sv. Ětla

chladívky sestřináctého

LuCinkavě věštítící se

pravdávání

i-rorátionální chvě(tvičková)ní

ozvěnec nese s každou nedělí-itelnou

(s)více světla

 

nákupitomci zkazimomřivě

převánocují cupitajemno

 

ale v srdéčkolébce

nez-ničím


Bacil
29. 12. 2002
Dát tip
Ach ano, Lucie... tajemné jméno, k jejímuž svátku se dříve vázaly různé zvyky, i když některé z nich se provozovaly i na Štědrý den, třeba hledání budoucích manželů ;-)) Ostatně to jméno mám rád, protože znám docela dost roztomilých Lucií, i tady na Písmáku. Tím ovšem rozhodně nechci říci, že by jiné, třeba Ivany, roztomilé nebyly ;-))

bodlacek
27. 12. 2002
Dát tip
Děkuji. Tobě též :-))) To jméno je Lucie... Nejvíce se mi líbí slovíčko cupitajemno, to je naprosto super :-)

Bacil
20. 12. 2002
Dát tip
Bodlíčkůůůůůůů, teď sice nevím, jaké jméno, ale to nevadí, hlavně že jsi tu... A já toho využiju, že jste se tu tak hezoučky sešli, moji nejmilejší lidičkové, a popřeju Vám všem KRÁSNÉ VÁNOCE!!!

bodlacek
19. 12. 2002
Dát tip
Opět jsem zaznamenala již zmíněné ženské jméno... ;-) ale pěkně pomotající...

Amanda
11. 12. 2002
Dát tip
Skvostna hra se slovicky vanocne adventni variace...!*

Hauský
11. 12. 2002
Dát tip
Tak ještě malý úsměv:)

Bacil
10. 12. 2002
Dát tip
Já myslím, že skoro určitě ;o)

Mamutě
10. 12. 2002
Dát tip
Je to jako křížovka :o) I s tou troškou tajemna a očekávání, které k adventu neodmyslitelně patří, protože tajenka je užuž na dosah, ale pořád mi proklouzává mezi prsty...*

Bacil
10. 12. 2002
Dát tip
Jééé, Mamutě, tys tu chybělo :-))

Bacil
09. 12. 2002
Dát tip
Děkuju... ona se to snažila být něžná náladovka, to že jsou v ní neologismy svádí asi k dojmu, že jde o blbůsť, ale není tomu tak... a jsem rád, že se líbí něžným a citlivým dušičkám, jako je H. a B. - to mě vážně potěšilo.

Hauský
09. 12. 2002
Dát tip
ale Bacile ...ty jeden..:o)))))

Bacil
09. 12. 2002
Dát tip
No a co - nejste snad? :o)))

Hauský
09. 12. 2002
Dát tip
snad...;o)

Bloncka
07. 12. 2002
Dát tip
Baci... něžně...

Hvezda1620
05. 12. 2002
Dát tip
Do háje, co ce to na Písmáku děje??!! Jsem tu chvíli nebyl a najednou mám děsný problém poslat jakékoliv svoje dílko :-(((((. Že prý musím napsat alespoň 3 komentáře k jiným dílům - co to jako má být? A navíc, spěchám, za 3,5 hodiny mám vstávat a chce se mě DĚSNĚ spát!!! Napsal jsem "poznámky" k aspoň šesti dílkům - a co se nestalo? Pořád, to samé: Na kazde nove dilo je nutne napsat 3 komentare k dilum ostatnich. To si asi někdo dělá srandu, ne? Nebo, že by se to počítalo, mně neznámým způsobem? Já to snad neodešlu... :-(((.

Nazir
05. 12. 2002
Dát tip
jejda

racek
05. 12. 2002
Dát tip
Tip

Hauský
05. 12. 2002
Dát tip
bacile ta je skvělá, takhle krásně si hrát :-))*

Bacil
05. 12. 2002
Dát tip
Díky. Jsem moc rád, že se aspoň někomu líbí... mně osobně se totiž zdá povedenější než mnohé moje tipovanější... Ale díky i za negativní reakce - jsem rád za jakoukoli zpětnou vazbu. Ad H1620: Možná to reaguje na celkový poměr děl a kritik, nevím. Ale nepovažuju to za dobré řešení, už proto, že to prakticky znemožňuje dávat sem díla ne-netových kamarádů, dětí apod.

Bacil
04. 12. 2002
Dát tip
Yeziii :-))) Je to o adventu. Přesněji řečeno, o tom, jak já vnímám advent...

Map
04. 12. 2002
Dát tip
Dobry

nevím, ale tohle mi nijak nic neřeklo...je to ale zajímavé a zvláštní, pokud bych se měl vyjádřit neutrálně :)

Chenoa
03. 12. 2002
Dát tip
tohle jsem moc nepochopila, ale máš srandovní přezdívku!!!!!

Brunhilda
03. 12. 2002
Dát tip
je to vyborny, ale strasne spatne se to cte, bylo by fajn to prolozit i jednoznacnejma jedno-slovama :o)

Yeziiinka
03. 12. 2002
Dát tip
Ohó :)* (- to za ten třináctý :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru