Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plaminek lasky

25. 02. 2003
9
1
2374
Autor
alim

přiložím polínkem

a tvé srdce zahřeju

lásky plamínkem


1 názor

to je hézké*T*

Lotoska
27. 10. 2004
Dát tip
:-) *

Milly
21. 09. 2004
Dát tip
tak tady jsem byla snad před půl rokem a váhala... je uzráno -t- :-)

KayTee
05. 09. 2003
Dát tip
líbí se mi, že se to rýmuje, haiku to není - chybí příroda, ale je to krásné haiku-nehaiku ;o)

waldekke
12. 06. 2003
Dát tip
mnah, nesouhlasím s Miroslawkem ohledně té poetičnosti a neřečeného; pocity to vzbuzuje, ale haiku to není

Dejf
19. 05. 2003
Dát tip
pěkné, ale nevím proč, ale mně to navíc připadá i dost erotický :-)))

Miroslawek
05. 03. 2003
Dát tip
hmm... už ten název mě odrazoval, abych sem chodil... ovšem stejně jako diváci Cimrmanových her jsem podlehl očekávání, že přece ne... a ono jo... nicméně stojíš o hlubší kritiku, což je u tohoto textu celkem problém, ale tak aspoň pár poznámek Nic proti lásce, ani plamínkům v srdci kohokoliv... to naopak. Mam-li však text hodnotit jako poezii tak je to celé špatně. - nejedná se o haiku, pokud už něco, tak by to mohl být ritornel... nebo nejspíš "pouhé" trojverší. Japonské haiku je 5-7-5 znaků, což bývá do latinky interpretováno jako 5-7-5 slabik... většinou. Také by se během prvních dvou veršů měl vyskytovat odkaz na roční dobu, čas. Tolik formální náležitosti. Z obojího se tolik nestřílí, jenže mi tam jaksi chybí ona pro haiku typická poetika, nedořečenost, závan okamžiku, záchvěv, který dozraje až mimo písmenka. Ovšem co bez ohledu na kategorie postrádám nejvíce, je vlastní básnický jazyk, který zde nedosahuje ani úrovně původnosti textů pop-music. Navíc je výpověď podřízena formě (rýmu) a to natolik, že ji to v textu tohoto rozsahu až potlačuje, takže de facto stačí přečíst název. Vše je zřejmé předem a vše je také řečeno.

Chenoa
05. 03. 2003
Dát tip
tak tohle je teda super!!! tip

Chimaira
01. 03. 2003
Dát tip
Na tohle moc nejsem, ale uznávám, že je to roztomilé a výstižné.:)

alim
28. 02. 2003
Dát tip
Barbare...mas pravdu...tvrde je tvrde..:-)))))))))))))))) jinak vsem diky..:-))

našpiki
28. 02. 2003
Dát tip
Mě berou ty plamínky.... :) t* Akorát nevim,jestli je to haiku,asi jo,já se v tom moc nevyznám.

Jeanne
28. 02. 2003
Dát tip
milé *+k

Kytička
27. 02. 2003
Dát tip
moc milé ! :)

Barbar
27. 02. 2003
Dát tip
BARBAR by řekl: není nad tvrdý polínko, to zahřeje.....

Mathew
27. 02. 2003
Dát tip
jůůůůů ! :))) * * * *

Sagi
26. 02. 2003
Dát tip
líbí se mi moc, vystihuje to moje pocity z posledních dnů díky

woai
25. 02. 2003
Dát tip
hřejivé :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru