Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozhodl ses utíkat

01. 06. 2003
2
0
874
Autor
Lalinka

 

 

Zůstala jsem stát

Já to nechtěla

To Ty

 

Rozhodl ses utíkat…

… Přede mnou

 

Netušila jsem

Že je to tak zlý …

 

... se mnou


hatlalinka
29. 11. 2003
Dát tip
*

Hynie
08. 07. 2003
Dát tip
Když tohle napíšeš, tak to s TEBOU nemůže být tak zlý. Držím palce...

Poetík
03. 07. 2003
Dát tip
...nemáš? Třeba o ní jen nevíš. Ona se potvůrka někdy schovává a objeví se až...až přijde ten správný čas. Jako v pohádce. No ale jestlis jí už ztratila, tak...tak to už nikdy nedělej. Ale co já o tom vlastně vím? ,,NIC"! ...takže nic.

Poetík
04. 06. 2003
Dát tip
O tom, který, nebo která je ta pravá jsem už dávno přestal spekulovat. Říkat o někom, že tehle to rozhodně není, je hloupost. A tvrdit o jiném, že tehle to určitě je, je hloupost snad ještě větší. Ono si to srdíčko někdy vymýšlí věci, že se pak jeden nestačí divit... No, možná jsou to všechno jen řeči nejakého pisálka, ale.........já jen chtěl, aby z toho všeho vyplynulo jedno slovíčko, na které se tu jaksi pozapomnělo, a to je...,,naděje"!!!!

Lalinka
04. 06. 2003
Dát tip
Nezapomnela, nemam ji..

Evička
02. 06. 2003
Dát tip
Zoufalost je tu hmatatelná!* (Nebyl jistě ten PRAVÝ!)

Lalinka
02. 06. 2003
Dát tip
taky tyhle stavy nemusim.. no ale jaxe rika nestesti nechodi po horach ale po lidech ze.. (Evicka: tak to dozajista nebyl - rozum to vi, ale srdce to stale ignoruje..)

Poetík
01. 06. 2003
Dát tip
Smutný a zoufalý... nemám rád tyhle stavy. Jenže človek jim neunikne... Jinak se mi to moc líbí, osobně se mě to dotýká...ale to už je dávno...

Žůrek
01. 06. 2003
Dát tip
stane se

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru