22.01.2007 10:36 K dílu: Co pro vás znamená duchovno? Vallery
Nebo lépe řečeno: duch není v nás, ale jsme to my. To naše nejvnitřnější "já" je duch. A duchovno je nejspíš všechno, co se týká ducha, tedy to, co odpovídá na otázky Kam jdeme? Kdo jsme? Odkud přicházíme? Co je smyslem života? atd.
22.01.2007 10:26 K dílu: Co pro vás znamená duchovno? Vallery
Duchovno je to, co souvisí s duchem. A duch je to uvnitř nás, co je nesmrtelné, co se rozhoduje mezi dobrem a zlem, co řídí náš život. Duch je tedy víc než tělo i víc než duše, protože ovlivňuje jak konání, tak myšlení a mluvení. Ale nevím, jestli jsem to vysvětlila jasně.
21.11.2003 00:00 K dílu: Vánoční pohádka Vallery
pozitivní hodnocení vždy potěší... díky
02.12.2003 00:00 K dílu: České famfrpálové mužstvo je parta ožralů Vallery
v tomhle případě je to definitivní jako smrt Cedrika Diggoryho Harryho rodičů a Harryho schopnost kouzlit..... sou to věci který nevyvrátíš.....
23.11.2003 00:00 K dílu: České famfrpálové mužstvo je parta ožralů Vallery
díky díky díky.... díky Vám všem (Lady Macbeth........ teď už ti mozkomorové nic neudělaj.....když......ale nech se překvapit v pátém díle)
18.11.2003 00:00 K dílu: Bubny štěstí Vallery
zajímavá povídka uplatňuje se tu pravidlo, že člověk (nebo čaroděj :-)) zůsobí ty nejhorší věci díky těm nejlepším úmyslům jenom ty chybky trochu kazí výsledný efekt
12.11.2003 00:00 K dílu: Snění jako hodnota Vallery
hezky se to rýmuje
18.11.2003 00:00 K dílu: Carlos Stříbro Vallery
tak se aspoň nemusim cejtit jako blbec, že sem jí tam nenašla....
18.11.2003 00:00 K dílu: Carlos Stříbro Vallery
Na můj vkus je to akorát hodně střílení a myšlenka žádná (....jo, možná tam je myšlenka, ale že by klesala nějak hluboko se říct nedá) tahle tvoje povídka ale aspoň nepůsobí nedokončeným dojmem (Es bien.)
26.01.2004 00:00 K dílu: Kalt - povídka, kterou sami tvoříte Vallery
Technická. Tohle je dobrej nápad..... a zdá se, že se i docela daří.... lidi se tu víc snažej jet v linii příběhu než když se o to někdo pokouší třeba někde na výletě...... a taky je dobrý, že když někdo z linie vybočí, někdo jinej to zase elegantně napraví Za ten nápad dávám tip
26.01.2004 00:00 K dílu: Kalt - povídka, kterou sami tvoříte Vallery
nevim jak se dohodnete, ale než tak uděláte, já bych klidně navázala na tohle Rád by se jich na všechno zeptal. Ale po tom posledním snu byl podivně vyčerpaný a znova usnul. Když se vzbudil, už tam nebyli. Měl pocit, že jeho role v tomhle příběhu už skončila, a tak jen udržoval oheň a čekal na ty dva až se vrátí. Jestli se vrátí.
08.03.2004 00:00 K dílu: Manifest nové fantasy Vallery
Teď už vidim, že neupadá. Měla sem z toho jen takovej pesimistickej pocit, protože sem přečetla Drakobijce 5, kde jakoby se porotci dohodli, že optimismus je odsouzenej k zániku. A když člověk přečte hromádku sice kvalitních ale neveselejch příběhů a pak jde sem a jako na potvoru si přečte naopak příběh sice milej ale nekvalitní, tak to člověku na optimismu moc nepřidá.
26.01.2004 00:00 K dílu: Manifest nové fantasy Vallery
Treba nefungoval, protože fantasy neupadala..... Ale možná, že je to jen můj pocit, že teď už upadat začala.........
23.01.2004 00:00 K dílu: Manifest nové fantasy Vallery
tenhle klub mi připadá jako dobrej nápad...... díla tolkienovsko- tolkienovatý už mi pijou krev, vlastně mě štve celej směr kterym se fantasy ubírá....... škoda, že zatim nemám čim přispět....
03.01.2004 00:00 K dílu: Dračí rytíř I. Vallery
fakt pěkný, mnohem lepší než to o tom pavoučím elfovi a jeho kamarádíčkách....... tady už přeci jen spoléháš víc na vlastní fantasii....... btw. ten popis draků klidně mohl bejt propracovanější... co na tom, že je scestnej a nepravdivej..... lidi si toho dokážou navymejšlet tuny a hezky podrobně... jen se mrkni na bulvár..... navíc...měla to bejt už odborná literatura ne? viděla si někdy stručnou odbornou knihu? já ne
07.12.2003 00:00 K dílu: Dědictví Vallery
mě se to líbí...... hezká atmosféra..... hezkej úvod k delšímu příběhu..... taky se mi líbilo to, že tam máš elfy pozměněný na pavoučí elfy.... alespoň zas nějaká obměna klasickejch nadpřirozenejch postav...... ale těch klasickejch tam teda máš taky požehnaně....možná až moc, podle mě by se to obešlo i bez skřítků btw. dej si bacha na bys, byste.... píšeš by jsi, by jste, je obvyklá chyba, přesto chyba
18.11.2003 00:00 K dílu: Býval jsem elfem Vallery
k tomu sokolu... je to přece fantasy...kdo řiká, že ten sokol musí bejt stejnej jako ten v našem světě? jinak mi to připadá jako hezky napsaný, ale nečekaně krátký.....skončilo to dřív než to začalo dávám tip
23.11.2003 00:00 K dílu: Uspávanka NEJEN pro Ginny Weasleyovou Vallery
pěkný... vážně ....a to s tim, jak jí pery asi nezlíbá zrovna Harry..... jako bys už tehdy věděl co je v pátym díle...
03.01.2004 00:00 K dílu: Píseň smrti Vallery
zezačátku sem měla pocit jako ze Sedmera krkavců kdy babky pořád opakujou šije, šije, pořád jenom šije, vůbec nepromluví, jenom šije jinak mám pocit, že už sem někdy něco takovýho četla, jenom ti nejsem schopná říct kde... tam to ale každopádně bylo vrámci nějakýho delšího příběhu, kde v jednu chvíli došlo k bitvě, hrál tam chlapec, co se beztak nemohl bitvy zúčastnit, myslim, že byl slepej....možná to bylo u Eddingse, ale za nic neručim........ něco takovýho bylo taky v Ostrovech čarodějů od Davida Drakea
03.01.2004 00:00 K dílu: Dračí paní (5) Vallery
zdá se, že se konečně začíná něco dít....... teda dělo se až doposud, ale teď se to začíná trochu zamotávat a získává to trochu větší grády každopádně... taky tu zkoušku nechápu.... skoro mám pocit, že ještě neproběhla celá..... protože jinak.... jak může být smrtelným nebezpečím iluze, která mě vysvobodí z labyrintu?
03.01.2004 00:00 K dílu: Dračí paní (4) Vallery
taky se budu řídit slovy nezastavujeme... a jdu na další díl
03.01.2004 00:00 K dílu: Dračí paní (3) Vallery
zajímavý...... jenom se chci zeptat..... oni učí jenom lidi?
03.01.2004 00:00 K dílu: Dračí paní (2) Vallery
tenhle kousek byl dost krátkej...... takze se o tom skoro nedá nic ríct.... pokud je to jen epizodka, která vyjde do ztracena, tak nic moc, ale jako začátek něčeho, co by se mohlo prolínt celym příběhem... to by bylo fajn.....
03.01.2004 00:00 K dílu: Dračí paní (1) Vallery
mě osobně se to líbilo.... uvidim, ještě jak další díly, ale za tenhle máš ode mě tip
29.05.2005 00:00 K dílu: Co je po smrti? Vallery
vidět ve svém životě jen práci a po práci zasloužený odpočinek ve formě sledování života... to, máš pravdu, moc smyslupné není já vidím smysl života v sebezdokonalování (a tím nemyslím, že člověk uzavírá lepší a lepší kontrakty v práci, nebo rychleji opravuje auta)
29.05.2005 00:00 K dílu: Co je po smrti? Vallery
zvláštní smysl Slzo, tak proč se nezabiješ, abys ho co nejdřív naplnila? ta myšlenka sice zní velkolepě, ale ve skutečnosti moc smysl nedává
29.05.2005 00:00 K dílu: Co je po smrti? Vallery
Samozřejmě odrazovalo. Život by pak nedával žádný smysl. Ale já věřím, že smysl má.
29.05.2005 00:00 K dílu: Buddhismus - co to je a co si z něj můžeme odnést Vallery
Markéta: Asi chci lidem dát možnost víc se zamýšlet nad základními životními otázkami. I když to asi moc smysl nedává. Kdo se chce zamýšlet, zamyslí se i tak. Kdo chce najít pravdu, najde ji.
29.05.2005 00:00 K dílu: Křesťanství aneb Původní myšlenky jsou krásné Vallery
Četla jsem, že duše, duch navazuje kontakt se svým budoucím tělem a svou budoucí matkou skutečně už od samého početí. Otázka je, jestli někdo věří, že člověk má nějakého ducha. Já tomu věřím. No, spíš jsem o tom bytostně přesvědčena. Na základě toho, co jsem se za poslední rok dozvěděla, jsem na potrat změnila názor. Už mi nepřipadá ospravedlitelný ani v případě otěhotnění po znásilnění.
29.05.2005 00:00 K dílu: Křesťanství aneb Původní myšlenky jsou krásné Vallery
Igor Indruch: 1. Věřím, že jsou lidé, kteří to s určitostí říci mohou. Ale myslím, že takoví se obracejí na jiný zdroj informací než jsou současné vědecké metody (myslím tím například navázání kontaktu se svým vyšším já nebo s nějakou vyšší bytostí, což je zároveň něco, co věda nikdy neuzná). 2. Což takhle zaměřit se teď na to, co víme? 3. Je to možné. Také je ale možné, že jsou si jednotlivá náboženství podobná z jiného důvodu. 4. Židé odjakživa věděli, že jsou vyvoleným národem. Nikdy však nepochopili, co to vlastně znamená. A tak se cítili vyvolenými k tomu vyvražďovat pohany apod. místo aby byli zářným příkladem pro ostatní.
29.05.2005 00:00 K dílu: Křesťanství aneb Původní myšlenky jsou krásné Vallery
Kryšpín: 1) Neházím dogmata a prohřešky církve do jednoho pytle. Pro mě jsou to dva různé důvody (připouštím, že jsou dvěma z mnoha dalších), proč lidé začali pochybovat o tom, co je jim předkládáno. 2) Obecně z toho, jak lidé mluví, by bylo možné usuzovat, že Bůh trestá přímo, často i škodolibě, že se dopouští na lidech křivd a podobně. Bůh je někým, kdo může kdykoli zasáhnout do jednání lidí a například zastavit válku. A pak se divíme, proč to všechno dopustil, když má takovou moc. 3) Dík za tu zmínku o antikoncepci. To bychom tu mohli probrat podrobněji. A potažmo i potraty (neboli přerušení těhotenství, jak se tomu nesmyslně říká). Co o tom soudíš ty?
29.05.2005 00:00 K dílu: Šarlatáni nebo pomocníci Vallery
Gefre, děkuji za příspěvek. Je užitečné slyšet zkušenosti někoho, kdo je "z oboru". Btw. jak se Ti podařilo pracovat zadarmo? Z čeho si pak žil? Já totiž beru, když léčitel chce za své služby zaplatit. Je to práce jako každá jiná. Bere čas i energii. Akorát myslím, že by neměl chctít víc, než je běžné například za sezení s psychoterapeutem (pro zajímavost: je to asi 500,- Kč).
28.05.2005 00:00 K dílu: Šarlatáni nebo pomocníci Vallery
Problém je podle mě nejen v přístupu lékařů k pacientům a jejich nemocem (i když občas je tento přístup zcela v pořádku a lékař pomáhá seč mu síly stačí), ale hlavně v přístupu pacienta ke své nemoci. "Nemocný jsem já, ale zodpovědní za moje vyléčení jste vy. Tak se mnou něco dělejte." Pacient očekává zázrak od lékaře a sám ani nepátrá po prapůvodní příčině své nemoci. Nezačne lépe jíst nebo spát ani nic podobného. Proč by to dělal? Je tu přece lékař a ten ví nejlépe, že na tuto nemoc se mají jíst tyhle a tyhle tabletky (lékař ovšem nemůže vědět, kolik jste toho naspali, a do talíře vám také nevidí). Lékař sice nemoc pravděpodobně vyléčí, ale opětovný nedostatek spánku, pohybu, zeleniny apod. pacienta přivedou k jiné a často ještě závažnější nemoci. Domnívám se, že lékař by měl být člověku spíš pomocníkem v léčení, protože to hlavní musí člověk udělat sám (např. i uvěřit tomu, že to zafunguje). Nejsme totiž stroje, které by šly k doktoru jako k opraváři.
27.05.2005 00:00 K dílu: Šarlatáni nebo pomocníci Vallery
Myslím, že si každý lékař myslí, že pomáhá. Otázkou ale spíš je, jestli jeho pomoc je skutečně pomocí.
25.05.2005 00:00 K dílu: Člověk je jen... Vallery
tak nějak si to představuju i já, až na to, že i duch se vyvíjí.... od nevědomého, po naprosto jasně si uvědomujícího své vlastní já a svou zodpovědnost
25.05.2005 00:00 K dílu: Člověk je jen... Vallery
X: Spousta lidí dává spoustu odpovědí, ale jaký je konkrétně Tvůj názor? RH: A nenapsala jsem náhodou, že to je lhostejné? Není to žádná známá osobnost. A tento článek je beztak o něčem jiném než o hodnocení, posuzování a drbání konkrétních lidí. Tvou otázku beru jako poněkud irelevantní.
25.05.2005 00:00 K dílu: Vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá Vallery
Mojí snahou bylo vyjádřit přirozený jev. Ne nadpřirozený. Ale to je fuk. Díky za komentář.
10.05.2005 00:00 K dílu: Vallery
si jména svých milenek? tenkle vešík asi nechápu, ale třeba to nemělo být srozumitelné...
28.05.2005 00:00 K dílu: Vallery
Úryvek z knihy Celestinské proroctví Jamese Redfielda: "...podle kněze se tyto náhody stávají stále častěji, a tak nás nakonec zarazí, že jsou mnohem častější, než by se dalo čekat jen z prosté pravděpodobnosti. Zdají se předurčené osudem, jako by naše životy vedla nějaká nevysvětlitelná vyšší síla. .... Každý den přibývá lidí, kteří jsou přesvědčení, .... že za naším každodenním životem se odehrává ještě něco víc. Tohle vědomí je První vhled." "...počet lidí, kteří si uvědomují tyto shody okolností, poroste dramaticky v šestém desetiletí dvacátého století. .... tento růst má pokračovat až někam k začátku dalšího století, až se dosáhne určité úrovně takových jedinců - úrovně, kterou si představuji jako kritické množství. .... když jednou dosáhneme tohoto kritického množství, celá kultura začne brát tyto shody okolností vážně."
25.05.2005 00:00 K dílu: Vallery
Myslim, ze tohle je neco, co nikdo nemusí dokazovat. Myslenky skutecne mají velikou moc. Důkazů je spousta, ale lidé občas "nechtějí slyšet". Slyšela jsem například tohle a je to pokus, který si klidně také můžete vyzkoušet: Dva kluci naplnili dvě lahve stejnou čistou vodou. Jednu láhev pak každý den zdravili a vysílali jí hezké myšlenky. Druhé láhvi ošklivě nadávali. Po nějaké době byl dost patrný rozdíl. Voda v lahvi, které nadávali, se nechutně zkazila.
10.05.2005 00:00 K dílu: Vallery
tak tahle diskuze je tedy skutečně dlouhá! Možná je škoda, že se tu řeší tolik různých témat - pátý přes devátý. Ale co už. Btw. Jedna taková myšlenka pro Vás všechny: Pokud si myslíte, že si někdo jiný něco myslí špatně, můžete mu říci svůj "správný" názor, ale nemá smysl po něm chtít, aby mu uvěřil. Pomýlenému člověku nevysvětlíte, že je pomýlený. Nemá smysl očekávat, že 100% materialista uvěří něčemu, co není celosvětově uznávaná a stem vědeckých průzkumů dokázaná pravda. Naopak lze očekávat, že takový člověk bude mít spoustu vědeckých termínů a obratů, kterými se Vás bude snažit převálcovat. Tomu nemá smysl věnovat pozornost. Důležité je, že Vy hledáte pravdu, Vy se snažíte to dělat správně.
21.11.2003 00:00 K dílu: Čaroděj Vallery
je to dobrý :-)
11.05.2005 00:00 K dílu: Homo mensura Vallery
nežije.. ani nemělo příležitost, dlouho jsem tu nebyla, ale to se teď změnilo Rozproudit to? Tak fajn, stačí napsat nějakou úvahu nebo nějaké kontroverzní dílko a někam to sem šoupnem!
08.06.2004 00:00 K dílu: Homo mensura Vallery
"tvrdit" nemůžeme ani, že něco skutečně je..... důležitý je, čemu věříme... buď věříme, že něco existuje, nebo věříme, že něco neexistuje.... jak hledat jistotu?
10.05.2005 00:00 K dílu: Vallery
Mám-li něco na srdci? Asi ano. Možná lásku, možná touhu po dobru, možná obojí. A hlavně se chci radovat. Čistě, sama nebo s Vámi, ale bez chlastu a bez cigaret. Chci aby radost přímo vycházela z mého srdce a tryskala na všechny, které potkám. Asi se budu víc usmívat, na všechny. Tak až někdy uvidíte někde někoho, jak se bez zjevného důvodu usmívá, tak jsem to možná já. Přeji si mít ohromnou a ničím nezkalenou radost ze života.
09.04.2004 00:00 K dílu: Klub: Filozofování, úvahy, kritiky Vallery
jestli máte zájem, můžeme v týhle diskuzi pokračovat v kategorii být či nebýt v díle Homo mensure
11.05.2005 00:00 K dílu: Stručná historie jednoho druhu Vallery
zajímavá diskuze!!
28.01.2004 00:00 K dílu: Žánr fantasy III. Vallery
máš pravdu Kadelábře, neni to jen ve zbrani, .... ale když to má kulisy ála Tolkien a přitom se to tváří jako zbrusu novej svět... asi to moc o fantasii autora nevypovídá.......... a ...... ty lidi to kopírujou od Tolkiena (nebo ještě hůř.... z her na hrdiny) a ne z pověstí...... to by ta úroveň musela bejt trochu jiná (a sekyrky mi vaděj proto, že ani pořádně nedávaj smysl... copak se do skal kutá sekerama? ne.... tak proč to všichni trpaslíci ve všech příbězích s nima tak dobře uměj? protože je vyráběj? ale vyráběj přece i jiný zbraně... tak mi to někdo prosím vysvětlěte..... sekerama by měli bojovat cvičení bojovníci..... stráž... ochranka ..... a možná taky drvoštěpové, ale proč trpaslíci?) jasně, že nevěděl, že díky němu bude populární celej literární žánr :-)
27.01.2004 00:00 K dílu: Žánr fantasy III. Vallery
však já to ani nemyslela tak, že vymyslel "trpaslíky", ale "trpaslíky z umě vytesaných jeskyní a jeskynních dómů, kteří to v boji umějí moc dobře se sekerou"..... ať si autoři klidně používaj trpaslíky... to neni opičení... to je z mýtů a pohádek... ale ať (proboha!!!) vynechají ty sekyry....
27.01.2004 00:00 K dílu: Žánr fantasy II. Vallery
ShArKeY: Já vim. (podívej se do prologu k prvnímu dílu)
27.01.2004 00:00 K dílu: Žánr fantasy I. Vallery
vysvětlení pro StvN: autoři sci-fi například předpokládají, že po laserech příjdou výkonnější věci a zahrnou je do svejch příběhů a pojmenujou je například fasery nebo zakňaktely apod. autoři fantasy.... narozdíl od toho... si klidně můžou myslet, že za chvíli bude člověk celej z umělý hmoty, ale do svejch příběhů to nezahrnou
26.01.2004 00:00 K dílu: Žánr fantasy I. Vallery
pro zasvěcené snad bude taky (alespoň doufám).... ale až v dalších dílech....a ty vyjdou hled zítra ....pozítří ....a popozítří.... ;-)
26.03.2004 00:00 K dílu: Vallery
Pekný..... to muselo dát práce..... sice nejsem schopná posoudit, nakolik je to správně, ale cenim si tvojí snahu... (akorát bych možná na tvym místě vynechala členy před jménama lidí..... der Richard prostě nezní, nemyslíš?)
23.01.2004 00:00 K dílu: Vallery
já ti slibuju, že na TOHLE ve škole nikdy nenarazíš, škola je totiž (alespoň 1,5x) sušší
23.01.2004 00:00 K dílu: O osudu, sudičkách a osudové chybě Vallery
jo jo... taky moc dobře vim, že ten monolog Matky Přírody je dost.....umělej...přiškrcenej.....a podobný věci tu už byly tisíckrát, takže je to navíc zprofanovaný......
03.01.2004 00:00 K dílu: O osudu, sudičkách a osudové chybě Vallery
díky všem!!! ... tolik ohlasů v tak krátké době jsem skutečně nečekala.... btw. nečetla jsem ani Herberta ani Gesserit, i když připouštim, že chaos a zmatek jako počátek příběhu, je docela obvyklá věc....
23.01.2004 00:00 K dílu: Vallery
ty ohlasy mě docela zaskočily... měla sem pocit, že to jen jen taková (sice hezká, ale přece jen pořád jenom...) ....slátanina Napsala jsem to už v roce1999, tedy v době, kdy jsem byla ještě školou povinná
23.01.2004 00:00 K dílu: Vallery
Změnila jsem klubu název a i nápň jsem pozměnila.... to, že budou hlavní nápní cizí jazyky, ale zůstává..... Pravděpodobně to klubu stejně moc nepomůže..... uvidíme
18.11.2003 00:00 K dílu: Bouřka Vallery
tak TAKOVÉHLE snad zas ne!!! :-))) (nebo ses tam topila?)
23.01.2004 00:00 K dílu: Vallery
na týhle stránce? neni zas tak zábavná......(:-D)
23.01.2004 00:00 K dílu: Vallery
Mě si náhodou ohodnotil všechno moc hezky...... (až si řikám..... jestli sis nepředsevzal nedávat negativní reakce :-)) Díky, díky díky..... oceňuju že sis pečlivě pročetl všechny ty moje "blbinky" ..... to já na tom u tebe zas tak dobře nejsem.... (heh, no sice je pravda, že hýřim nápadama, ale víc povídek sem si sem nevložila, protože jich ani víc nemám.....moc si nevěřim, a tak všechno co je blbý je osouzeno k zániku ještě před dokončením..... teda pokud to neni tak krátký, že se to zrodu dočká... jako Běžel čert :-D)
Nahoru