Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tuším, že ...

16. 12. 2003
9
1
2598
Autor
Aaria

Možná, že to sem nemělo být ani dáno

Po tom, co jsem tě našla, zase jsem tě ztratila. Byli jsme spolu jen chvíli a já jsem si snad poprvé v životě celým srdcem přála, aby ten okamžik neskončil. Mé realistické JÁ se však vysmívalo mému ubohému přání.

Pořád cítím tvůj dech na své šíji. Poslouchala jsem ho téměř celou noc a někde uprostřed toho, či onoho mi došlo, že slyším hudbu. Jemné, teplé tóny toho kouzla mi hladily krk a vcházely kůží do mě. Rozlévaly se po celém těle a roztáčely lotosové květy.

Od doby, co jsme se spatřili už neupadám do hloubky spánku v trhání celého těla. Od té chvíle cítím tvé ruce, jak mě objímají a přitiskují k sobě. Tvé konejšivé myšlenky vyprávějící o tom, že všechno bude dobré. I dnes cítím strážce svého usínaní. Jeho, snad Tvé, teplo a hlas myšlenek, které si pouštím jako gramodesku pořád dokola.

Dnes se směji já svému realistickému JÁ. I přesto, že okamžik naoko skončil pro mě trvá i nadále. V mém těle, v mé duši, v mém srdci.

Na stole mi leží Jung a já někde v sobě doufám, že nebude trvat dlouho a opět si padneme do náručí jako staří přátelé, kteří se dlouho neviděli.

Je mi jasné, že čas je relativní pojem, ale ještě jasnější mi je, že ČAS JE TA NEJJEDNODUŠŠÍ VĚC, která kdy byla lidmi stvořena.

 


1 názor

Nicollette
07. 02. 2004
Dát tip
To sem trefila na správný dílko :) Zrovna se mi po dlouhé době ozval jeden, kterého sem ztratila, kterej je tisíce kilometrů daleko...a nad touhle úvahou sem přemýšlela každý den ..... čas je ta nejléčivější a nejkrutější věc tip

clovrdik
11. 01. 2004
Dát tip
hezky napsaný ... a obsah myslím chápu až příiš dobře, ostatně moje "železná tyč" je o tomtéž; tak třeba jako výraz souznění dávám TIP :-)

sgt_Hakon
10. 01. 2004
Dát tip
líbí ale je to už těžší čtení.. vrátím se k tomu...

Pavlas
06. 01. 2004
Dát tip
zajímavé....

katugiro
22. 12. 2003
Dát tip
i, ano, i

Aaria
21. 12. 2003
Dát tip
A o tom to právě je ... o vnímání ...

katugiro
21. 12. 2003
Dát tip
čas je o vnímání? čas je sám o sobě...

Aaria
21. 12. 2003
Dát tip
O vnímání světa, života, smrti, o názorech, o cestě, o tom Být pro druhého (E.Levinas), umění naslouchat, mlčet, o smíchu a o naději, o všech věcech na téhle planetě a na planetách jiných, o milionéch a víc světů ... Lze to pochopit?

dracon
21. 12. 2003
Dát tip
Hmm *jemny usmev na tvari a v ocich dalka* .. tak cas je ta nejjednodussi vec? :) Nektere obrazy je dobre jen letmno zachytit uhlem do skicaku.. mas fajn skicak :)

katugiro
21. 12. 2003
Dát tip
To už ale mluvíš o něčem zcela jiném :)

Aaria
21. 12. 2003
Dát tip
Neřekla bych. Pořád je to i o čase

katugiro
20. 12. 2003
Dát tip
nevěděl jsem, že lidé stvořili čas...

clovrdka
17. 12. 2003
Dát tip
sama bych to nenapsala líp.... *

Vinki
17. 12. 2003
Dát tip
posledni veta... *

gabio
17. 12. 2003
Dát tip
V mém těle, v mé duši, v mém srdci. ČAS JE TA NEJJEDNODUŠŠÍ VĚC, která kdy byla lidmi stvořena. Jo!!!Tip!!!

beda
16. 12. 2003
Dát tip
:-) *

Aleya
16. 12. 2003
Dát tip
za poslední větu rozhodně *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru