Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Taková jsem..(byla?)

24. 04. 2004
5
0
3318
Autor
Arwy_Kraft

Nedávno jsem dostala takový dotaz od jednoho kamaráda.. bylo to něoc ve smyslu \" Co tě inspiruje při psaní\" Tak kdybych to měla říct u tohoto dílka tak jsem se uprostřed až mco teplého dne proplétala davem a v uších měla sluchátka, hudba co hrála nebyla zrovna moje oblíbená.. tak to by bylo asi k tomu :o)

Ztracená v davu

a přeci středem světa.

Jsem ta nejlepší ženská na světě

(tak jako všechny).

Zpívám si love songy,

které tak nesnáším.

 

A to jsem chtěla žít jinak.

 

Ze snů splétám si složité obrazce.

Na kolenou.

A pak se v nich ztrácím.

Zvířátka z krepového papíru

odlétají...za létem

 

A já spím zimním spánkem.


Zaradila bych moznaa spiis jako uuvahu. bohuzel me to donutilo premejslet, mrcho, to ti neodpustim:))

Arwy_Kraft
29. 09. 2004
Dát tip
Playwithfire: hihi, tak to splnilo účel,kiš :o) a děkuju az kritiku .o)

v Kurtovo textech je vždycky alespoň jeden zápor, jedno popření toho, co si sám myslí a vnímá. a řekla jsem, že mi jí to připomíná jen trochu. líbí se mi to. život rozděluju před a po Nirvaně a od toho se mi vše odvíjí.je to moje náboženství, ve kterém své srdce utápím! je mi jedno co si o ní myslíš!

Arwy_Kraft
26. 04. 2004
Dát tip
Doufám, že to nebylo určené mě..Proti Nirvaně nci nemam..občas si jí taky moc ráda poslechnu.. a naposto chápu Tvůj vztah k ní..

Win_Key
25. 04. 2004
Dát tip
Nebudu opakovat jiné:-) TIP...

Středem světa opravdu jsi, unikátní, jediná, otevři oči, rozhoď své vlasy, co to vše znamená. Tak krásná, moudrá jsi, proti proudu jít chceš, za vším dojdeš, co přeješ si, lásku, ne zášť, k sobě zveš. Stojíš v tom proudu lidí, závistivém, zlém, kde každý každého šidí, ale Ty máš světlo v srdci svém.

Arwy_Kraft
25. 04. 2004
Dát tip
Děkuju všem... Záhadná_Prokletá:je toho opravdu dost...skoro by se dalo říct vše kromě výše zmíněného a pak ještě třeba country atd :o) díky moc za kritiku..jsem ráda, že se líbí... @ŁŁ: díky, díky, díky

Kryton
25. 04. 2004
Dát tip
krepova zviratka ztracena v davu snadno dojdou ujmy :o)

Arwy_Kraft
25. 04. 2004
Dát tip
Jé, to je pěkný.. no krepová zvířátka by se vůbec měli držet daleko od všeho .o)

Kryton
25. 04. 2004
Dát tip
na ceste za letem nenech je letet moc vysoko mohly by uhoret slunickem :o)

Arwy_Kraft
25. 04. 2004
Dát tip
a co když cestou potkají bouřkový mrak? Až rozprší se, co bude pak? v deštových kapkách rychle k zemi ¨padají není už poznati, čím byli, nebo o čem snili,potají..

Lasy
24. 04. 2004
Dát tip
sladké sny . . tohle básnění se mi zdá fajn . . Lasy*

romi
24. 04. 2004
Dát tip
asi ještě přijdu...

angelik
24. 04. 2004
Dát tip
jo. dobrý:)

dobrý, líbí se mi a těším se na další! co posloucháš za muziku, trochu mi připomínáš Nirvanu, pro kterou dýchám a krvácím!! ale jen trochu!

dismorphia
24. 04. 2004
Dát tip
upřímně řečeno já v tom Nirvanu nevidím, neslyším, necítím, akdovícoještěne.. je slaboučká, ničím výrazná

revion
24. 04. 2004
Dát tip
..v pohode..*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru