Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohřeb Písmáka

Výběr: Dotek, , rebecca13, klipeto
06. 02. 2005
10
0
17742
Autor
JiKo

Jaký je váš názor na zablokování a smazání (zneviditelnění) nicku Chroustjazz?

 

Nepřipadne vám situace obdobna situaci před vznikem Literry?

 

Nejsme náhodou na pohřbu?

 

Zvláště prosím o vyjádření majitelku serveru


Marty73
02. 05. 2005
Dát tip
což je jeden z nešvarů na které poukazuji. V podstatě to znamená, že se pár lidí může dohodnout, půjdeme dělat redaktory a dáme si navzájem věci do výběru. Já nemám problém s tím, že bych se cítil ukřivděn, možná jsem se někoho zbytečně dotkl, ale ty obecné věci z toho myslím platí za každého režimu :) Minimálně se dozvím jak je to doopravdy, ale opravdu nezáleží jestli je to ten anebo tamten. Pak jsem ale nemusel jmenovat, to souhlasím.

JiKo
02. 05. 2005
Dát tip
Já spíš chtěl nanačit jak bláhová myšlenka je že by se tu snad někdo s někým dokázal dohodnout natož aby snad mohlo se stát něco od spodu

Marty73
02. 05. 2005
Dát tip
asi máš pravdu, zanechám chimerických představ a dám se do něčeho užitečnějšího.

Marty73
01. 05. 2005
Dát tip
Mám pocit, že Písmák už delší dobu požírá sám sebe, rovněž si myslím, že Lyrik buď svou prominentní funkci nezvládá, a nebo že prostě tato funkce zvládnout za daných podmínek nelze. Organizace dění na Písmáku a způsob fungování by měl doznat zásadních změn. Od doby nadšených začátků se svět Písmáku dostal do jiné fáze a na tuto situaci je třeba reagovat, tj. živelnost nahradit jasnými transparentními pravidly. Návrh regulace počtu děl je dle mého jen dalším hřebíčkem do rakve. Citace (Lyrik): Mnou vybraní aktivní uživatelé bez měsíčního limitu. (myšlen neomezený počet děl za měsíc). Samo o sobě hrůza. Systém udělování licencí - kritik, redaktor - podobný případ. V seznamu redaktorů jsou lidé, kteří na Písmáku nejsou ani dva měsíce. Prostě mají zájem tak jsou redaktory. Jaká jsou pravidla pro udělování těchto funkcí? Nespekuluji, ptám se. Kdyby toto rozdělování funkcí aspoň přinášelo prachy na provoz Písmáku tak bych to ještě pochopil. :) Nemám důkazy, že by někdo dané moci v tomto malém státě přímo zneužíval, ale aféra chroustjazz je sama o sobě dosti pikantní. Případů exkomunikace se najde jistě spousta, a většinou určitě oprávněných, ale musí být dána pravidla, která toto jednoznačně zdůvodní. Obecná proklamace - pro soustavné porušování pravidel - nestačí. Každé vyloučení musí být jasně zdůvodněno, měl by vzniknout "zákoník" a potrestaný hříšník by měl být vyloučen z těch a z těch konkrétních důvodů, které lze najít v pravidlech a která budou odsouhlasena kolektivním orgánem (redakční rada - po stanovení pravidel členství v redakci, případně sdružení Písmák). Rovněž by měl existovat institut podmínečného vyloučení případně seznam hříšníků, možná cejch u nicku, který by případnou oběť varoval, „pozor ten člověk, co tě uráží je tak trochu magor.“ Všiml jsem si, že vzniklo sdružení Písmák. Nemám důvod se domnívat, že členy jsou lidé, kteří to nemyslí s Písmákem dobře. Domnívám se, že tak zásadní změny jako je omezení počtu zveřejněných děl, vymazání díla či autora by mělo být ponecháno na kolektivním rozhodování tohoto orgánu. Hlavní správce, já vlastně nevím jaký je titul vrchního Písmáka, by mohl nanejvýš pozastavit vydávání či veřejnou prezentaci až do zasedání sdružení. Vzhledem k vypjatosti situace by měly být jasně stanoveny a písemně zakotveny pravomoci jednotlivých struktur, které mají jakoukoli možnost aktivně ovlivňovat dění na Písmáku. Chápu, že v rámci dění na Písmáku musí nevyhnutelně dojít k vytváření různých aliancí spřátelených autorů, které mezi sebou vedou skryté války, vznikají různé naschvály a otevřená nepřátelství, ale to by mělo jít mimo hlavní strukturu fungování Písmáku, která by měla být zárukou demokratického přístupu, což je jedna ze zásadních výhod internetu. Protože situaci považuji za velmi vážnou, dovolím si využít všech možných nástrojů k distribuci tohoto apelu a souběžně se založením vlastní diskuse vkládám jako příspěvek do všech relevantních diskusí předchozích. Dávám jako AVI všem redaktorům a členům sdružení.

JiKo
01. 05. 2005
Dát tip
Marty: třeba už někdo objasnil pár věcí ale věz: Lyryk - funkcí "skromný webmaster" je vrchní písmák jak nazýváš; s přímou návazností na majitelku Vellu (Sonatinu). Sdružení Písmák je už mimo hru protože nevyvíjelo aktivitu byla spolupráce ze strany majitelky rozvázána. Redaktorem je ten kdo se přihlásí - sice po schválení ale víceméně automaticky

Bezinka
31. 03. 2005
Dát tip
.... ale myslím si, že za NIČÍM by neměl být jeden člověk..... něco jako redakční rada a za každým názor.... ale přiznávám, že nevím "o čem mlluvím"...čili v čem ja zakopán pes, protože jsem onen článek nečetla.....Přesto : jeden názor nemůže stačit...

solomon
08. 02. 2005
Dát tip
po přečtení totalitářství bych se postavil na stranu chrousta.ať už jen proto, že dávání jakýchkoli ulitimát totaltářstvím smrdí.ale do celý situace úplně nevidim, takže je těžký se k tomu víc vyjadřovat. vzhledem k lyrykovu věku je jasný že se s komunismem do styku dostal, je jedno z který strany.ale jestliže mu komunisti srali na hlavu je jasný proč takhle reagoval.ale nechci tu spekulovat...

Nicollette
08. 02. 2005
Dát tip
oni smazali chrousta..... oni smazali chrousta... oni smazali chrousta... oni smazali chrousta... oni smazali chrousta... oni smazali chrousta... oni smazali chrousta... oni smazali chrousta... ty svině.... ty svině.... ty svině.... ty svině.... ty svině.... proč? jak? kdy? kde je teď? .....

JiKo
08. 02. 2005
Dát tip
Nicol: nikoliv ONI, ale Lyryk btw tam v té diskusi Totalitářství a paxi dej chroust další dílo se dobereš dvou základních situací potřebných k pochopení

Tomaszlosin
08. 02. 2005
Dát tip
Nevím, kde všude a jak se chroust vyjádřil, ale jestli byl vyloučen za diskusi Totalitářství, měl by se Lyryk stydět a zrušit spíš SVŮJ nick, než nick někoho jiného!!!!!!!!!!!!!!!!! PS: vynucovat si omluvu je POD úroveň!!!!!!!!!!!!!

Nicollette
08. 02. 2005
Dát tip
eh, chceš říct, že mam říct Lyryk, ta svině...? to by bylo velmi odvážné........

JiKo
08. 02. 2005
Dát tip
tak proč to píšeš? Dyk víš, kdo JEDINÝ tu může smazat někomu nick

Nicollette
08. 02. 2005
Dát tip
co proč píšu? sem si to neuvědomila

JiKo
08. 02. 2005
Dát tip
:-))) no ale celkem s tebou souhlasím...ale jen na půl aby mě lyryk nesmazal :))

Craerassy
07. 02. 2005
Dát tip
chroustidlo má smáznutej nick? to je pěknej bordel...je bordel hovorový slovo nebo sprostý? do prdele, to mě smáznou asi taky...seru na to, když tu není chroust, nemám se s kým hádat...tak aspoň mrkev na písmáckej hřbitov...

Paranoicus
07. 02. 2005
Dát tip
Dokonce i neprogramátorům doporučuji pročíst tuto diskusi. Dobrá zpráva je, že nejen Češi jsou někdy beznadějně pitomí. Nebo to snad není dobrá zpráva?

(Za avíza se neomlouvám ani těm, kteří neumí anglicky.)

Dotek
07. 02. 2005
Dát tip
Paranoicus: Můžeš mi prosím blíže vysvětlit souvislost? Moc dík.

Paranoicus
07. 02. 2005
Dát tip
Obě debaty jsou - pokud jde o jejich původní témata - naprosto mimoběžné. Ta témata jsou taky dost pitomá, abych pravdu řekl. Ale o to víc lidí má potřebu se k nim vyjádřit, například já <smajlikh />.

blok
07. 02. 2005
Dát tip
jsem poetor, sonet, permon, atd. a díky Lyrykovi jsem se stal jen "občasným" návštěvníkem Písmáku. To co vidíte, je důsledek jeho negativismu a neuvěřitelného přesvědčení, že nahradí deficit svého talentu likvidací těch nejlepších. Smazání Chrousta není pro nějakou lež, protože moje prokazatelná zkušenost říká, že Lyryk je arogantní lhář. Smazání chrousta je důsledek diskuse o autorských právech a taktika, jak vyčistit prostor od oponentů. Je škoda rozbít tu nádhernou komunitu Lyryku, mohl jsi se od ní mnoho naučit, jako zakrýt svoji nepřirozenost. Zachraň ještě, co se dá, lze žít vedle sebe......blok_:-)

chroustpunk
07. 02. 2005
Dát tip
myslím, že lžeš, budeš smazán(a) 8-))) a bohužel, drfaust má pravdu bude hůř připravte se na odchod zálohujte a množte se dokud vám to seznamka dovolí

blok
07. 02. 2005
Dát tip
blok, avi

Krokodýl
07. 02. 2005
Dát tip
Si myslím, že zablokování nicku by se jjako dít vůbec nemělo. Člověk je přece nějaký a jen proto, že se někomu, kdo má moc ho smazat, nelíbí, tak ho vyhodit??? Nenene. ChroustJazz byl v pohodě a myslím, že se stavěl pouze proti Lyrykovi. A já si myslím, že Lyryk ho vyhodit neměl.... Literru nepamatuju, ale myslím, že by se s tímto mělo něco udělat. Nemám totiž černé šaty na ten pohřeb !!!!!!

Rowenna
07. 02. 2005
Dát tip
Zatím se orientuji a nevím, co se vlastně stalo, každopádně to je velice nepříjemná záležitost.

papouch
07. 02. 2005
Dát tip
ten, kdo vyhodil chroustjazze z písmáka to definitivně PODĚLAL :-((((

Noe1
07. 02. 2005
Dát tip
Chroust je šílenec a provokatér a věřím, že občas asi Lyryka vytáčel k nepříčetnosti, ale tohle mně teda vyrazilo dech. Doufal jsem ve více nadhledu a soudnosti, aspoň ze strany Velly.

lezlo jsem do koše. není tam až tolik věcí. to je potěšitelné. ale málem mi prdnul chladič, když jsem narazilo na hlášky "dílo s nevhodným obsahem". a on tam kdosi psal o maharijuně a nějakých houbách :-))

OK. Minutu ticha za chroustjazze & místo pohřebního proslovu: chroustjazz: Měl tam i ryby? Prolog: ..a tou lodí byl on sám a v porostu plicním si lebedilo stá – dó hadů.. Měl tam i ryby? das ist moje! dasain! zvolal okřídlený existencionalista a zakousl se do bůčku das ist nóje! dizajn! víra v lidi jak díra v lodi a tak sekal, pálil, betil..bethylén do každého betlému! míra času klesá nepřímo úměrně s vodou (ač kapky kleší) na Altaji spousta bárek v řadě dychtivý před druhým první párek tak kam? kam kat? kam kakat – dů? (nechává se drbat na hlavě stádečkem tučňáčků, tyran jeden) plány křivé pod plachetkou stavitel sta víl ho líbá na cello, Violo sakra, jedna musí přece vydržet! das is noem! desén! ..a petrofští pianisté si nav zájem vmetali akordy i eony do fasón obličejů pro pobavení ani mall ní ho pub bliká v podpaží bezkompasé a bezcílně mající blou bárky s bárem za jasnozřivého še potu lodních matek tří majících ve svých závitcích duše u činku jících.. chtěl bych tučňáka s batohem

supizmus
07. 02. 2005
Dát tip
vždyť chroust je dobrej tak proč to všechno?

slonovina2
07. 02. 2005
Dát tip
chtěl bych tučňáka v batohu....


klipeto
07. 02. 2005
Dát tip
dovolil jsem si klub Rowenna: přečti si diskuzi Totalitářství? a pak Omluvu... jsou v klubu. Pak to stejně nepochopíš.

Rowenna
07. 02. 2005
Dát tip
jojo, tak - aniž bych všemu porozuměla - chroust občas zbytečně tlačil na pilu - osobní narážky byly občas podpásovky, i když chápu důvody, proč jednal, jak jednal. Co se týče Lyryka, doufala bych, že osvícený "vládce" by si měl své rebely hýčkat. Kdo jiný mu řekne pravdu, byť lehce pokřivenou? Byla bych ráda, kdyby se toto nestalo, myslím zablokování Chrousta. Nejen proto, že mám chrousta ráda, ale aby se vůbec všeobecně takové věci nestávaly.

Zbora
07. 02. 2005
Dát tip
Nerozumim, neznám souvislosti, nechápu.

nechtít odsud už žádné avi by asi bylo bláhový co?

Bebitka
07. 02. 2005
Dát tip
neznalá přesných důvodů chroustova vyhazovu omezím se na konstatování, že sahat po krajních řešeních nesvědčí příliš o tendenci "smazatele" vytvářet tu důvěryplné a demokratické prostředí... vůbec sled posledních dějů tady mi zavání osobní hyperháklivostí, příklonem k absolutismu a ztrátou sebereflexe... jistě chroust byl a je mnoha trnem v oku (není na světě písmák ten, aby...), ale vykořeňovat zavile opozici se z dějinného hlediska nedoporučuje... jsme v moci tzv. blbé nálady a zdá se, že není cesty zpět :-/// sorry za nechtěná avíza

Rowenna
07. 02. 2005
Dát tip
Vždycky je nějaká cesta, pokud je vůle.

Bebitka
07. 02. 2005
Dát tip
Rowenno a to je ta zásadní otázka... je vůle? V tuto chvíli ovšem řečnická.

drfaust
07. 02. 2005
Dát tip
Vella: Tvůj postoj naprosto chápu.

ach jo. Já už to psal, ale ještě jednou, tedy - Zásah? Ano, ale pouze stoprocentně doložený a vyargumentovaný. Toho jsem tedy já svědkem nebyl.

Pacer
07. 02. 2005
Dát tip
Velluš, díky za klidná slova!! :)) Snad první tady :))

Chápu. A ty zase pochop, že se to dá dělat citlivěji, než po vzoru zájezdu chobotnatců do Míšně. A předchozí? "esesaka" mi nemusí nikdo vysvětlovat, chrousta ano. Nicméně slušnost by byla napsat: porušením pravidel je to a to, a to z těchto a z těchto důvodů. U každého. To je myslitelné i velmi unaveným hlavou....

chroustpunk
07. 02. 2005
Dát tip
smyl jsem práve zlo ve vaně proto se jen směju a pláču plá čů krabovinám plá polám větrem ale občas se zapřu tření jiskří reinkarnuji budete chtít legalisovat eutanazismus lidskost v krovkách poskakuje po Perlovkách roste na stromech v horách ji najdů snad jen pló, že to tak říkáš vidím, že ne stejně stejně bude trh vytrhne vítr hne pohni sebou myslí tříště to zocelí vrtat si koleno ó Leno, ó Daro nenajdeš strom v krajině měsíční pokud budeš věřit trochu jen trochu v hranicích ten strom shořel pló pěl zbil plópel zbyl leč se mu zdál vytrval kračujem po kuřích okách i kuřích očích i po kuřích král je dotčen, ať žije ať žije ať nechť se děje vůle psí

Jo, taky se vrhnu do procesu vytváření hodnot... :) P.S. Neřekl.

klipeto
07. 02. 2005
Dát tip
I Ty Vello? :o(

Vellouchu, já to čet všechno dvakrát.... P.S. L. ten dotaz i se zdůvodněním (obšírnějším) dostal i soukromě, nebuj, jen se jaksi... neozval.

klipe nerejpej...

Vella: Díky za první klidné & rozumné vysvětlení.

klipeto
07. 02. 2005
Dát tip
Vella: zamyslel jsem se a v anketě jsem dal ANO Byl chroustjazz tak nebezpečným pro písmáka, aby byl zneškodněn? A ano, začíná mi tu hodně věcí připomínat totalitu. Jdu ven, dneska jsem se nad tím vším zamýšlel až moc! Zatím Pišta_Hufnágl: pló si voko

klipe: Nevim, co to je, ale uráží mě to!

Vella: hehe :))))) (kiš kiš) :))

Když vezmeš zašívání tlapek....

klipeto
07. 02. 2005
Dát tip
Vella: jseš průhledná... čekal jsem podobnou reakci. kdo se směje pló, ten se směje nejlíp

Klipe + Vella: Tož nezlobím. Ale na vysvětlení trvám (jojo, i přes nezlobu), stejně tak jako na tom, že L. jednal řekněme rychleji než vlastní stín... Tolik k tématu. Nadále nehodlám přispívat, než se objeví kýžené info, protože teď už by to byly bezobsažné pindy. Tak.

Vella: Mám mrazák, ne?

klipeto
07. 02. 2005
Dát tip
já Tě nesoudím, ani Lyryka... vím, že jste taky jenom lidi. Jen se mi nelíbí Vaše chování a Vaše činy.

cubka
07. 02. 2005
Dát tip
já vím že to sem vůbec nepatří, ale musím přispět nečím hezčím, než je diskuse samotná :(

JiKo
07. 02. 2005
Dát tip
klipe: adresuj své příspěvky adresně :))

Zolo
07. 02. 2005
Dát tip
_JiKo_ A pohřební hostina? Bude :))

JiKo
07. 02. 2005
Dát tip
Zolo, jde ti hlavně vo pivo přiznej se:)))))

Zolo
07. 02. 2005
Dát tip
Jasně že jo, v sobotu, když nebudu mít směnu a nepojedu do Budějic na ples kámošce, přijdu. Šance je tedy mizivá :))) Z.

JiKo
07. 02. 2005
Dát tip
šance je žíznivá :))

Zolo
07. 02. 2005
Dát tip
Jo !!!!!!!!!!! :)))))))))))))Tip* :)

71_Art_72
07. 02. 2005
Dát tip
artům by se líbilo, kdybyste vrátili chroustjazze protože čekám na obrázek k jeho básničce klekačka, a místo diskuzí věnovali trochu času opomíjené paralelní literatuře ! Nanoslík s vámi.

Fou_
07. 02. 2005
Dát tip
vella: za své pedchozí výtržnictví jsem byl poprávu potrestán podmínkou - ještě jednou a dost - jenže - já jsem neporušil nic, co by bylo v rozporu s pravidly písmáka - a byl jsem za to persekuován to je vše.. nebo myslíš, že ano??

Dotek
07. 02. 2005
Dát tip
Vella: Divím se, že jste dávno nesmazali mě. Důvodů by bylo spoustu. Diskuze je k diskuzi, pokud je o Totalitářství, pak je to diskuze na téma totalitářství. Je to diskuze a neobsahuje ze strany Chrousta žádné porušení pravidel. Pokud ano bylo by dobré, pro velký zájem písmácké obce, to zcela přesně definovat.

kaktusak
07. 02. 2005
Dát tip
no... ja nevim co si myslet, myslim, ze verejna prezentace pismaka svedci o predsmrtne agonii coz je smutne a skoda

Courtney
06. 02. 2005
Dát tip
Tak já tedy budu věřit, že až ti Lyryk dá, tak vám to bude fungovat:-)

Když si oholí prdélku.... :)))))

Courtney
06. 02. 2005
Dát tip
jen aby se ti nepodíval do trenyrek na IP:-)

No tak já věřím, že smysl pro humor típnut nebude.... :)

chroustová
06. 02. 2005
Dát tip
je to hnus, todleto.

manželko spát!

nebuď hnusnej na mámu!

nebuď hnsná na otce!

prej přiletí příbuzný z Moravy, zejtra asi

slonovina2
06. 02. 2005
Dát tip
i syna...Lyryka svatého...

kámen

JiKo
06. 02. 2005
Dát tip
avi Vella

StvN
06. 02. 2005
Dát tip
Cha chá.

- se zablokovanim nesouhlasim - ano, velice podobna - mam obavy, abys nemel pravsdu - vyjadreni majitelky by me taky zajimalo

Fou_
06. 02. 2005
Dát tip
vyjádření majitelky? to vám mohu napsat já a bude úplně stejné - chrousta jsem měla moc ráda - i když mě sral :))))

Fou_
06. 02. 2005
Dát tip
devi: bál se ho..dostával více tipů a lyryk se cítil ohrožen - nedávno napsal pod jedno lyrykovo dílo, že je to hlubokomyslný blábol - on si ho na to konto dal do neoblíbených - ale chroust nemohl do diskusí a upoutávek, které stvořil lyryk - tak na to konto napsal diskusi - nevulgární - ve ktreré lyryk tvrdil, že chroust lže a požadoval omluvu do 13.00 - ač nebylo za co!!! - ale chroust se omluvil způsobem sobě vlastním - toho by ve středověku asi hned upálili - a lyryk ho přesto vyhodil - ten je hnusnej, co? já bych s ním nemohla chodit ani se líbat..blééé

Neznám Literru, přesné důvody atd. atp., ale... ...Chroust byl fajn, mělo jsem rádo jeho díla, která jsou nyní fuč & nevíte někdo, pod jakým nickem se vyskytuje teď?

Fou_
06. 02. 2005
Dát tip
devi: a víš, že neoblíbení vznikly tenkrát kvůli nám? :))))))

Fou_
06. 02. 2005
Dát tip
bylo v dobách naší zákopové války - a lyryk nabídl toto řešení - a my se mu na něj vykašlali! :))))

Fou_
06. 02. 2005
Dát tip
slůůů: Fou_ Take_Five stanice_elektrické_dráhy... :)))

Šminka
06. 02. 2005
Dát tip
viz. Pomerančová

Fou_
06. 02. 2005
Dát tip
já vím..že jsem neměl..páč jsem byl v právu..

Fou_
06. 02. 2005
Dát tip
ovšem teď jsem v tom ještě nevinějc - omluvil jsem se - což požadoval - a přesto mě vyhodil..

Brunhilda
06. 02. 2005
Dát tip
a pak se divte, ze mame ve vlade a cely ty nasi pidi republice takovej bordel, dyz ani tady se neumime domluvit ;o)

krásná fotka, ten červenej věnec je ode mě, tak doufám, že za to aspoň dostanu lízátko nebo tak a radši už nic dalšího zablokování chrousta je krávovina a to každý ví

KadimRad
06. 02. 2005
Dát tip
aby jednou někdo nesmazal Lyrykovi pismaka, myslim že pár věcí tam má exploitable. Kdo s čím zachází, s " rm -rf / " schází...

drfaust
06. 02. 2005
Dát tip
Tak buď smazání nebo zneviditelnění... to budou asi dvě různé věci... Jinak k tomu nemohu nic říct, protože neznám důvody... --------------------------------------------------------------------------------------------- Co se týče obecné situace, JiKo, nemyslím si, že by tohle byl až tak zásadní problém... Po včerejší diskuzi se zainteresovanými (nikoli na kauze chroust), bych měl obavy, vážné obavy, z něčeho naprosto jiného... ale to nejsou věci vhodné pro veřejnou diskuzi...

Pacer
06. 02. 2005
Dát tip
Bože děti, založte si každý svého písmáka, vražte do toho něco svého času a drobných, nechejte si od každého zamindrákovaného, co jinak dělá pendrek, kecat do všeho, .... Až jednou na tyhle krávoviny v Čechách nenarazím, budu si myslet, že jsem ve snu emigroval do Evropy :)) Krásný nedělní večer:))

Dotek
06. 02. 2005
Dát tip
Tohle je začátek pohřbu... :-( Zajímalo by mě jaké pravidla porušil, že byl takovým způsobem potrestán.

children
06. 02. 2005
Dát tip
lyryk je nemocnej

slonovina2
06. 02. 2005
Dát tip
stárne...pló naopak žije... plópadnul jsem se až do hlubin sraček..písmenek...a z hraček nadělal bych plát....pohřeb to ano..epochální však*

KadimRad
06. 02. 2005
Dát tip
porušil pravidlo nedotknutelnosti dokonalosti Lyryka

Dotek
06. 02. 2005
Dát tip
children: seš sebevrah, že? :-)

Silvita
06. 02. 2005
Dát tip
neměla by tu být demokracie?

Feanor
06. 02. 2005
Dát tip
cože? další čistka? kdy si ten stalinista dá pokoj? to snad není možné. Lyryku, kdy založíš svou NSDAP? Nebo v tvém případě PiČA (písmákovská-internetová čistka autorů)? I když, ty už jsi ji vlastně založil. Hele, a jak se teďka zdravíte? Ještě furt ten klasický tah pravačkou vzhůru na cíl? A už plánuješ konečné řešení literární otázky? To abych ti vyjádřil svou solidaritu, když tady teď vládneš. HEIL LYRYK

children
06. 02. 2005
Dát tip
žádnej sebevrah lyryk je prostě nemocnej, proto bysme (BYCHOM) ho neměli tak nějak pokoušet... já bych ho nechal ležet..

pozorovatel
06. 02. 2005
Dát tip
sakra

Fou_
06. 02. 2005
Dát tip
jiko: díky...:))*

Delahaye
06. 02. 2005
Dát tip
Pacer : podepisuju. Líp to říct nešlo. :-) _Jiko_ : myslíš, že tohle je to pravé ořechové ? Nebo chceš říct jako Homer Simpson v 5- ti jazycích : "Jsem tu první den ! " ??

Byla to zbytečná pitomost.

redscorpion
06. 02. 2005
Dát tip
napíšu jen, že je mi :(smutno):

JiKo
06. 02. 2005
Dát tip
Přátelé, tato diskus nemá za cíl říkat že Lyryk je debil, navrch si to ani nemyslím, spíš jde o princit toho do jaké míry má být tato restrikce (mazání) používána při řešení sporů. Také si říkám, kam tyhle restrikce vedou.

_jiko_ ja to tak enjak pochopila

Delahaye
06. 02. 2005
Dát tip
No, Pišto, možná Ti nerozumím jen já : čeho, potažmo koho se Tvůj výkřik týkal ??

Del: zásahu proti chroustovi.

Courtney
06. 02. 2005
Dát tip
a co bude s jeho díly?

upozorňuji, že byli smazáni další autoři kvůli stejnému případu. Např. KadimRad nebyl smazán kvůli své fekální poezii, ale kvůli tomu, že si dovolil Lyryka kritizovat. Viz. jeho dílo http://www.pismak.cz/dilo.php?num=147390

souhlasím a podepisuji v plném rosahu... chroust si to nezasloužil,nebylo to na místě ani vzhledem k dílku.. je to docela smutný...

připadá mi , že se to tu barví do ruda... strach a odvaha,smazání jako trest... je to divný..chtělo by se mi jít na ulici a demosntrovat s cedulí: PÍSMÁK FREE FOREVER!!!!!

Delahaye
06. 02. 2005
Dát tip
mno, chrouste, a jsi back, ne ?? :-) Ty bys měl Lyrykovi spíš poděkovat, že Tě takhle nechtěně zviditelnil ... ale když Ty holt tak rád ten disent ... :-)

Courtney
06. 02. 2005
Dát tip
co bude s jeho díly?

Jeho díly si sestavíme doma. Jako Lego nebo Merkur blahé paměti.... Když Lyryk dá, bude nám fungovat... :))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru