Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

spolu

25. 01. 2007
46
106
6333

 

spleteni
stovky dní
(ulovils lovkyni)
spojeni
nadějí
(koho kdo raději?)
svinuti
ve rtuti
(jedem však netknuti)
svázáni
prosbami
(škrtí nás aksamit)
spoutáni
v nevíře
(pouta svá nehryžem)
 
 

106 názorů

médea
05. 05. 2011
Dát tip
pouta svá nehryžem*

Pěkné...

tak se koukej nepřeoukávat, ať tu v tom nemáme zmatky :o)

Krakatice
06. 03. 2010
Dát tip
jojo promiň přeoukla jsem se kolegO/yně.) tak to je hezký:)

dodalA, já su ta koník :o) proč? dostala sem ten nick vlastně darem - pomáhala sem jednomu kamarádovi (eště jako pouhá "suchozemská" martinez, s básničkama a on mi jednou poděkoval slovy: děkuji ti, mořský koníku - a já za pár dní měla potřebu psát jako někdo neznámý tu, ne jako martinez a vzpomněla sem si na jeho oslovení a udělala sem si tajnej nick mořský koník - ale dlouho tajnej nevydržel :o)

Krakatice
06. 03. 2010
Dát tip
Aaano a moc děkuji:) koukám postupně aby se to dalo taky vstřebat...no máš štěstí žes dodal mořská,kolego:) můžu se zeptat? proč m. koník?.)

á, kolegyně potvora... tedy mořská potvora... jako tvor :o) díky teda za další nákuk - našlas dáreček? :o)

Krakatice
06. 03. 2010
Dát tip
Moc pěkné...neni co víc říct :)snad jen, že zbožňuju slovo aksamit:)

Perla Sch.
10. 01. 2010
Dát tip
Líbí se mi Tvůj cit pro rým..

Anetah
28. 09. 2009
Dát tip
náhodně klikám na dílka a většinou ke mě promlouvají, připomínají některé moje pokusy... každpopádně vystihuješ pěkně *

Toscana
05. 03. 2009
Dát tip
Dokonalé *t

synáček
17. 01. 2009
Dát tip
*

Marcela.K.
20. 07. 2007
Dát tip
Tvým pocitům rozumím, koníčku :-)*

dík za nákuk :o)

B.Ezejmenij
25. 06. 2007
Dát tip
pěkně kráčí *

jedno avi... ale druhý eště hledám :o)

Pisces
09. 06. 2007
Dát tip
tak tak ;)

ó díky, příbuzná vodní :o)

Pisces
09. 06. 2007
Dát tip
celé je to dobré, leč "ulovils lovkyni" nemá chybu... škovyzraky :-) *

Immi, tak ti u týhle tvý poslední dnešní kritiky děkuju i za ty ostatní :o)

Imminici
03. 06. 2007
Dát tip
Nádherné...T*

a jak ses octnul zrovna u týhle? lidi začínají buď tou nejtipovanější - masochisti tou naopak nejméně tipovanou - nebo první nebo nejčastěji poslední... díky každopádně za nákuk :o)

Boehm
29. 04. 2007
Dát tip
hmmm. Tak to bylo pěkné počtení.

a mně nezbývá opět než poděkovat, havránku :o)

Fajne, úžasné, hezké, originální - a prostě všecko to, co už (zase) řekli lépe a dříve ti druzí... Tož, už jenom tip:-)

ty máš u mne copak eště čtecí resty? já myslela že už to máš všechno za sebou... ;o)

Smíšek:-)
10. 04. 2007
Dát tip
(pouta svá nelze přehryznout, avšak čas k tomu najde jednou cestu), Sm.*

Smíšek:-)
10. 04. 2007
Dát tip
(pousta svá nelze přehryznout, avšak čas k tomu najde jednou cestu), Sm.*

díky moc!

bajron
01. 04. 2007
Dát tip
hm...tri miniaturi a vsetky krasne!!! paci sa mi ako si sa tu hrala s textom... aj so zatovrkami:)

Imminici
12. 03. 2007
Dát tip
Krásné, závidím...*

super:D*

tak tobě nesedí ks? tak s tím nehnu... tak jdu spát... brou! :o)

mně zní jak potřebuju: svázáni - prosbami - aksamit... :o) mě stačí zvuk... nemusí být všechno vzorný rým... ale každopádně dík... aj za zastavení a zamyšlení se... a za tip teda taky, no... :o)

dík zvyřku... :o) klidně mi aksamit vytýkej, fakt můžeš, zcela oficiélně :o))

bylo avi? nejsu si jistá...

Boehm... díky... ;o)

Boehm
10. 02. 2007
Dát tip
moc pěkný. rád si ji přečtu někdy znovu...

čo je to aksamit? aby som to vedela spojiť;)

ubývá kyslíku... asi... su koník astmatik, tož odpusť :o) stejně mě překvapily ohlasy - byla to hra se slůvky... každopádně dík za návštěvu :o)

T_O_M_
03. 02. 2007
Dát tip
Začínáš ve velkém stylu, ale čím blíž ke dnu (konci), tím mě to připadá slabší...

díky, vílo... :o)

po schodech jdou jen tak... že jsem měla hravou... a podsebou mi to přišlo... no a ani nevím jaký... nudný? nepřehledný? obyčejný? fakt nevím... asi to nemá vůbec hlubší důvod teda... :o) díky, podez(řelá) díftko!

avox
01. 02. 2007
Dát tip
*/

a španělština je pro tebe španělská vesnice... :o)

bestye
01. 02. 2007
Dát tip
cizí jazyky jsou mi cizí :c) to jen asi nějaká moje vnitřně nastavená melodie básniček :c)

že ty se nějak věnuješ cizím jazykům? v češtně je přízvuk vždycky na první slabice a přes to nejede ani aksamit... ;o)

bestye
01. 02. 2007
Dát tip
to máš pravdu, jen ve slůvku aksamit mi přijde, že je přízvuk spíš na konci slova, tak proto mi tam asi víc ladí to svázaní. :c)

ale všude jinde je to -ni... víš? jinak díky :o)

bestye
01. 02. 2007
Dát tip
víc by mi tam asi ladilo svázaní, ale to je jen taková drobnost. jinak je to moc pěkně napsané. *

den*v*NOCI - ses mi tu nějak zasek, ne? ;o) díky :o)

gracias, ojitos... ;o)

ojosazules
31. 01. 2007
Dát tip
.. muy bonito..

dík komu já eště nedík - Incognito, Rad_o))) a Mianda :o)

Rad_o)))
30. 01. 2007
Dát tip
* tink ...

Incognito
29. 01. 2007
Dát tip
moc pěkný :-) *

rainman
29. 01. 2007
Dát tip
moře nápadů, moře plné múz, moře fantazie :-)

myslíš to moře rtuti co my tam svinuti? ;o)

rainman
29. 01. 2007
Dát tip
to moře musí být fantastický svět :-)

Ó, díky i tobě...

Ó
29. 01. 2007
Dát tip
...opravdu velmi pevné spojení...skoro si to neumím představit...pěkné...

vďakááá, palino8 :o)

palino8
28. 01. 2007
Dát tip
peknéééé

Lechuzita
28. 01. 2007
Dát tip
Bezva a stokrát bezva, stručný jasný výstižný.

pivnik
28. 01. 2007
Dát tip
joj, to je paradni!!!Prvni ctene dilko od Tebe.. jedu dal, nadchl(a) jsi me.. :) *

díky majáku, rarachu a Amaranto :o)

Amaranta
28. 01. 2007
Dát tip
Je to fakt krásný *

satannáš
28. 01. 2007
Dát tip
:o)) T

lighthouse
28. 01. 2007
Dát tip
je to moc příjemný na čtení líbí se mi

Jena
27. 01. 2007
Dát tip
ooooooooooooooooooooooo tak to ja beru kupuju parada,v kratke chvilce par rýmu poví co se musí jinak stěží dávat na vědomí

viem, čítala som ťa a obludné mi to veru neprišlo... :o)

obluda
27. 01. 2007
Dát tip
ja som novodoba obluda, lamem predsudky o obludnych obludach;o)

a ja že obluda povie "obludné"... :o) díky

obluda
27. 01. 2007
Dát tip
:) mile

Chiméra
27. 01. 2007
Dát tip
jeeeeeeee. To je .... jemny, krasny..libivy *

díky... ponocovadlo :o)

svázáni prosbami (škrtí nás aksamit) ... fakt - dobry.

díky, mí věrní čtenáři :o)

Jolana19
26. 01. 2007
Dát tip
seš dobrá to víme obá

Ufounek
26. 01. 2007
Dát tip
krásný ***víc říkat nemusím, mluvíš sama ***

Printe: díky... (musím si vymyslet pro tebe nějaký děkovací znak jako odpověď na tvůj *! ;o) alfonso: myslím že psaní obecně je touha se s něčím vnitřně vypořádat, ne? aspoň já nedokážu psát o věcech obecných a objektivních - skoro vždycky jen za sebe a ze sebe - na pár vyjímek (úlety blbůstky soutěže - ale i tam se mi to moje já většinou nacpe :o)

ohledně víry: divné to není, možná zajímavé se nad tím zamyslet (i z hlediska čtenáře: máš potřebu se s tím vnitřně vypořádat? chce to třeba ven...) to se nedá takhle rozebírat...jen mě to zaujalo :o) a pochvala za "...touhy slov skládat se a hrát si..." taky můj pocit, jen jsem ho takhle něžně neuměl pojmenovat :o)

Print
26. 01. 2007
Dát tip
*!

Santi€
26. 01. 2007
Dát tip
... tak si s nimi hraješ... a moc hezky!:)

bylo i nebylo... ony se mi většinou ty dílka tak nějak vnutí samy... sleduju touhy slov skládat se a hrát si... :o)

Santi€
26. 01. 2007
Dát tip
Líbí se mi, že se někam schází po schůdkách:)A čtu mezi řádky Tvou víru... Bylo Tvým záměrem rýmovat?

vidíš a to je právě to divný - já su věřící... jen je to takový zapeklitý... a v tý dvojici, co kolem ní tvořím, máme oba trošku jinou víru... a oba jsme zklamaní ale přesto oba věříme... a něčemu zas nevěříme... a asi jsem ti to teda moc neobjasnila... no, radši půjdu venčit, no... :o) díky!

z mnoha tvých věcí vystrkuje růžky pohanství, nevíra...i tady... a je to fakt výborné...

Sasak
25. 01. 2007
Dát tip
pěkné, takové hravé °°

nebuď Maasku dík, domi

domin.go
25. 01. 2007
Dát tip
předposlední ruší jinak je to pěkný a to tak že moc **

Maasek
25. 01. 2007
Dát tip
já ti neděkuju, jsem z toho teď tak trošku mimo :(

díky, mí oblíbení ;o)

Maasek
25. 01. 2007
Dát tip
uf...tohle mi nedělej...to je až moc krásný

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru