Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Má tvé oči...tvá ústa

17. 01. 2009
21
31
1248
Autor
Marcela.K.

...jen trochu

opřená o zídku z tvých snů

bořím

se do tebe

jak do sněhu co padá

nestudíš

hřeješ

rozpouštím se  ráda

nalevo

pod trikem

z vymyšlených přání

zpocený

voníš mi

klukovským zmrtvýchvstáním

 

cítím tě ve snech

co si pouštím žilou

pohádkou nechci být

jen holkou

tvojí...

milou...


31 názorů

Horavin
21. 01. 2009
Dát tip
:o)*

nostalgik
20. 01. 2009
Dát tip
Žádná pohádka nemá zůstat pouhou pohádkou, a ty jsi pohádka, tak se opři o pevnou zeď a příjmi její skutečnost... ***

pété
19. 01. 2009
Dát tip
moc pěkné...hlavně: rozpouštím se ráda nalevo pod trikem z vymyšlených přání zpocený voníš mi klukovským zmrtvýchvstáním

Robinia
19. 01. 2009
Dát tip
:-)

Lakrov
19. 01. 2009
Dát tip
No co, co? Popisuji jen svoje pochody, vyvolané čtením básně; myšlenky. (Jsou vždycky stranou a trochu vlažné :-) )

Marcela.K.
19. 01. 2009
Dát tip
Ach jo. Lakrov! Cos mi to tu z toho udělala?! Tys ten sníh normálně zdupala jako slon :-) :-p

Lakrov
19. 01. 2009
Dát tip
Zídky ze starých lásek bývají pevnější, než ty z nových, narychlo vypálených cihel. Toho, kdo miluje, sníh nestudí, ale jsa nositelem nestálosti, dokáže svou domnělou čistotou a krásou někoho rozpustit a nesložit zpět do původní podoby. Kolik takových je kolem nás? Může být poskládání krystalů, usazených po oschnutí vod z tajícího, kvalifikováno jako 'zmrtvýchvstání'? A kdo si dnes nechá pouště žilou? (Ať už s, nebo bez pohádky a milou nebo mylou?

HenryP
19. 01. 2009
Dát tip
chyba mi tam daka neprvoplanova originalita...

guy
18. 01. 2009
Dát tip
*

Hele, nepřehánj to s tím braním nadarmo..já to jméno radši moc nepoužívámm. :-)

...no ako myslis...podla mna to je dost jednoznacne...ale ked mas pocit ze mi to musis vysvetlit..tak v pohode...

Marcela.K.
18. 01. 2009
Dát tip
.. panebože! :-)) Já Ti tu básničku teda vysvětlím soukromě. Veřejně... už jsem to i dotečkovala... nechci být Jeho milou... chci být jeho...milou :-)

...samozrejme ze sa to spaja s touto jednou basnou... ...preco?...ked nechces byt holkou milou moze mat predsa aj silny eroticky podtext...tuzba...

Marcela.K.
18. 01. 2009
Dát tip
zaplať Krakonoš...ať neberu jméno nadarmo :-) dík za pochopení.

Mě už se dlouho nic nezdálo. Ale tahle básnička se mi zdá.

Marcela.K.
18. 01. 2009
Dát tip
> ...taky sladkopopik...neprekvapujuci... možná se to vztahuje jen k té jedné básni... ale jak to z toho mám vyčíst, jsem-li poslední dobou dost předrážděná z rádoby odborných kritik? > ..zaver uz zasa do takych ruzovych farbiciek... tahle věta mě přesvědčila, že jsi vůbec nepochopil o čem ta báseň je... Zkoušel jsi někdy snít? Myslím snít...ne spát a aby se Ti něco zdálo. Zkoušel jsi to? Nevím, ale pochybuji, že by do snění patřilo chtít být třeba "zlou" holkou :-)

...aj moj text cisla je reakciou na urcitu udalost/urcite obdobie v mojom zivote...ale ked to vesiam sem...tak si uvedomujem ze k nemu pristupuju aj cudzi ludia...a ich to vobec nemusi zaujimat...ide o to co si z toho zoberu alebo nezoberu...pestrost nazorov je fajn... ...cim sa neriadim?...tomu nerozumiem...ak narazas na skatulkovanie a tvorbu nikdy som ta nehodnotil podla tvorby...ani si na to netrufam... ...rovnako ako podla jednej basne som nehodnotil celu tvoju tvorbu...vyjadroval som ku konkretnej basni...nic viac... ...ja reagujem na tvoj text...nie na tvoj zivot...

Marcela.K.
18. 01. 2009
Dát tip
Proč se tím neřídíš sám(a)?

Marcela.K.
18. 01. 2009
Dát tip
Moje báseň je reakcí na určitou situaci v mém životě. Pohybuji se patrně v jiném prostředí, než Ty. Pro Tebe je patrně hrubost a vulgárnost součástí Tvého života. Já se jí vyhýbám. Nepotřebuji psát do svých textů vulgarismy a když nějaký náhodou použiji, většinou mi z textu "trčí" takže ho nakonec stejně přepíšu, nebo po časem zjistím, že tam vůbec nemusí být.Klidně si argumentuj, že život je takový... jo, možná je...ale moje báseň je o SNU :-)

...vies...ono je to diskutabilne vybrat si jeden text - cisla a hned si urobit skatulku... ...ja som napr. mal obdobie ked som pisal prakticky len zalaskovane sladke veci...v zavetri esmeralda libesbrief... ...cize tuto argumentaciu nemozem skutocne brat ako bernu mincu...

Marcela.K.
18. 01. 2009
Dát tip
:-))) Protože jsem hrozně nečestná. Podívej, k té blokaci... zablokovaná(ý) u mně nejsi... byl(a) jsi, to máš pravdu, ale byl to omyl, jen jsem si prohlížela Tvůj profil a patrně klikla. Tudíž můžeš klidně psát dál své připomínky. Jo, docela mě ten Tvůj komentář nadzvedl, pak jsem si přečetla ale dalších pár tvých posledních kritik a bylo mi jasno. Když jsem si přečetla Tvůj text "čísla", pochopila jsem, proč nikdy nebudeš rozumět mému pohledu na svět a doporučila Ti, abys šetřil(a) časem. Jinak Tě mohu ubezpečit, že blokuji pouze autory, kteří jsou v komentářích u mých textů vulgární, nebo mě veřejně(či v soukromých zprávách) urážejí. To nebyl Tvůj případ. (Není jich mnoho.) V možnosti reakce jsem Ti bránit nechtěla, nakonec je známé, že ani blokace nezamezí tomu, kdo chce, se k dílku dostat - to jsi nám tu předvedl(a) názorně. I já bych docela znala odpověď od Tebe. Víš, co je to sen? Zdávají se Ti někdy nějaké?

...no tak som rad ze si sa rozhodla pre zenu... ...co sa tyka roztahovanie ten biely priestor dole som nespravil umyselne...za to srry...zvysok je vec zvyku... ...cele co som chcel povedat...ze tvoja basen mi pride ako velmi neoriginalna...pretoze pouzivas mnozstvo tisickrat omletych fraz...tie miesta som tam vypisal...za to ze som rozpisal...sa ti tiez ospravedlnujem...rovnako ako za moju neznalost slavneho ceskeho filmu... ...co sa tyka tvojej otazky...ci viem co je to sen...tak viem...dokonca viem aj co je snu...

Sargon
18. 01. 2009
Dát tip
"Ona to totiž poezie není. Po přečtení tohoto opravdu nestojím o Tvé "rozbory" mých básní. Doufám, že to dokážeš respektovat, aniž bych musela využívat blokace. Pokud potřebuješ k sebevyjádření akorát hromadu vulgaarismů a díváš se na svět takto, nezajímají mě tvé pocity u četby mých textů. Šetři časem." /mylenka k dielu cisla/ :::::::::::::::::::: Moja odpoved: mylenka...len je skoda...ze si vyuzila blokacie aniz by si si pockala na moju reakciu... ...asi je to zrejme tvoj sposob...ako dosiahnut prevladajuceho poctu kladnych nazorov... ...budiz... ...len nechapem preco si mi pisala pod dielo bez aviza a bez moznosti reagovat... dakujem za vysvetlenie Aššurballit

Marcela.K.
18. 01. 2009
Dát tip
Mohla bys, prosím, příště svůj názor tak neroztahovat. Nebo je to záměr? Možná náhoda, ale na každý pád zbytečně prázdné, nabubřelé, velké nic :-) Trochu mi to připomíná rozbor ze slavného českého filmu, ale to by Ti asi nic neřeklo. Mimochodem, víš vůbec, co to je sen? :-))

...taky sladkopopik...neprekvapujuci... ...uz samotny nastup...opierat sa o nejaky mur/stenu ci nieco podbne...je v kombinacii s snu pre mna dost frazogycovity... ...borit sa do mna/vlamat sa do mna...kombinacia pre popove pesnicky...dokonca aj preukazatelne...usmev... ...sneh nestudi hreje...jednoduch predvidatelny kontrast..a na neho naviazana typicka dievcensky obrazok s trickom...zakoneceny relativne zaujimavy spotenym chlapcenyskym zmrtvychvstanim... ...zaver uz zasa do takych ruzovych farbiciek...

slovak
18. 01. 2009
Dát tip
Na jednej strane sny, na druhej život a ty to vieš pekne dať do kopy*

krempi
18. 01. 2009
Dát tip
jj, orgasticke sny su fajn haha

elfka_Sea
18. 01. 2009
Dát tip
*

Norsko
18. 01. 2009
Dát tip
příjemně civilní, skoro. Až tak, že na tip

tonas
18. 01. 2009
Dát tip
skvěle, což ovšem není žádná novinka. Mylenko, tebe stvořil Bůh z lásky a poezie. Tvým věčným ctitelem jsem se stal. Zvu tě do té zimy, o které jsem právě rozdychtěně napsal

Diana
18. 01. 2009
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru