Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nakročení

15. 08. 2010
29
50
1626

.

I


 

zrušit zítra a dny bez ozvěn

kdy světlo vzpomínek

vystřihuje budoucnosti stíny


 

drobí nás

v ty nejmenší platné mince

v hloupý lesklý sen

s hlasem jako páv


 

jsme jinde a jiní

body na jedné přímce

bez návratu


 

beze zlosti


 

bez obav

jdu vstříc vlastními katu

místo srdce

ať mi už jednou provždy zlomí vaz


 

a promine


 


 


 

II


 

konce lásek by se měly oznamovat

aspoň slova

když nejsou gesta pohled mimika


 

jsem o jedné ruce hodiny

nevím která zrovna bije

těžko zvládat vteřiny

těžko vědět bez rafije

 

když nikdo mi nic neříká

.


 


 


50 názorů

f_moll
07. 10. 2010
Dát tip
asi jako Makoves.. naštěstí nezůstala přehlídnutá...

Makoves
26. 08. 2010
Dát tip
Tu druhou část jsem málem přehlédl, ale naštěsti ne. Byla by škoda si ji nepřečíst. (T)

Alegna
23. 08. 2010
Dát tip
Pěkné

illusion
21. 08. 2010
Dát tip
*

ale dá :o) přesto.. tedy proto děkuju :o)

Štírka
20. 08. 2010
Dát tip
to jsi celá Ty, nedá se netipnout :-) (vlastnímu katu...)

A.H. díky a eště avi pro jistotu pro Ws. páč nevím esi sem ho tu předtím poslala - migréna je mocnější než já :o)

nepotřebuju tipy a pochvaly.. jen mě vytočilo to tvý esi sem musím dávat fakt všecko co se dá napsat za 15 vteřin dyž sem dala tento měsíc tu jednu a u martinez dvě věci a to prohlášení o upřímnosti, to mě dorazilo - já to beru jako normál, říkat co si myslím a nemám potřebu to zdůrazňovat dyž někomu napíšu svůj názor, víš, bílej hade? kecy k věci mi nevaděj dyž mi něco řeknou - ale buď říkej CO ti nesedí a nebo si ty narážky nech od cesty - tak to bylo myšleno :o)

A.H.
16. 08. 2010
Dát tip
Mně se to líbí, má to glanc. *t*

Whitesnake
16. 08. 2010
Dát tip
příště již jako ostatní bez keců a jasně :-)

schválně sem se podívala kdy sem naposled něco publikovala tu u koníka - 18.7. - to bych těch 15tivteřinovek bylo asi mnohem víc dybych to vedla jak říkáš :o) ale jistě, nelíbit se ti to samozřejmě može, ale zas ty kecy okolo, s promíjením a upřímností, ty sis mohl prominout - jinak já su v pohodě a díky aj ostatním, za všechno a cokoli :o)

Whitesnake
16. 08. 2010
Dát tip
Koníčku, já nevím... musíš publikovat vždycky a všechno to, co se dá napsat za patnáct vteřin ??? Promiň za upřímnost, jiný nebudu

Ta druhá část se mi líbí více, možná že je mi bližší ;)

Wronski
16. 08. 2010
Dát tip
každý konec je začátkem něčeho nového, i když je děsně těžký si to jen v průběhu toho konce představit, je to tak. *

Muamarek
16. 08. 2010
Dát tip
Dvojka se mi líbí moc - a není tu nic, co by se mi nelíbilo :-)) Marek

Ostrich
15. 08. 2010
Dát tip
Neoznámené konce - a co když to jsou nejisté konce? Jak se rozezná příliv a odliv s dlouhou periodou od jednorázového napouštění a vypouštění? Máme v sobě tak neprobádaný (a tak v tom krátkém životním čase neprobádatelný) galimatyáš, že dožadovat se v něm zatažení za pohádkový zvonec je úsměvné stejně jako s buchtou od maminky hledat pohádkového dědečka ... tím opravdovým koncem je jenom smrťák, jinak nic, milá koníku:-) Tohleto mi tam chybí, i když tomu po svém rozumím, i když se mi to líbí, i když jasné konce ulehčují nové začátky - jasné je jenom deklarované rozhodnutí, jenže tomu se láska i neláska směje z galimatyáše jak brambor padlý do guláše :-) (a tady jsem u tebe zakopl: "jdu vstříc vlastními katu" :-))

Zuzulinka
15. 08. 2010
Dát tip
* když nikdo nic mi neříká ta dvě přehozená slůvka, by dle mého zněla důrazněji*

slivaka
15. 08. 2010
Dát tip
*t...konce lásek by se měly oznamovat*:)

já možná ani nepíšu :o) díky

Sebastiana
15. 08. 2010
Dát tip
Koníku, dlouho jsem tě nečetla...*

Oldíku, kritika má šanci půl napůl být chápavá nebo nechápavá.. já z těchdle tady rozhodně žalostně nekvílím, nejsou na mne přece zlí.. :o) nevadí mi rozchody, ty se daj přežít.. nerozchody mi vadí.. díky :o) a du zas podlít kuře :o)

Oldjerry
15. 08. 2010
Dát tip
když nikdo mi nic neříká... jenom zoufalá lyrika a nechápavá kritika... Tyhle bouře mám už za sebou - bohudík. Byly ale - a takové, že dodnes se mi o nich občas zdává. Lidé se spojí i rozejdou, marná sláva, co lidstvo lidstvem jest se to - bohužel - stává. A oldík tipa dává

to je vrozená cukatůra, Víťo - není mi pomoci Honzyku, ve čtvrtek večer sem se děsně přežrala v indický restauraci - včil si chvilku dávám pozor - a banány sou bezva :o)

Honzyk
15. 08. 2010
Dát tip
...já měl tři banány. Čau a nepřežerte se...poobědní deprese : znáš to.:D

to nám to klape :o) tak hezký zbytek neděle teda.. a dobrou chuť (já du teprve zapracovat na obědu.. my dnes měly pozdní ráno :o)

Honzyk
15. 08. 2010
Dát tip
...to jsem pochopil, děvče..)

já to myslela na tebe, chlapče - že mi tu bloudíš :o)

Honzyk
15. 08. 2010
Dát tip
no, tak to už je (taky) tvuj problém, děvče:))

dyž ti chlapi furt lezou kam nemaj.. a ne a ne tam kam maj! :o)

Honzyk
15. 08. 2010
Dát tip
hodně jemný a ženský.......až se v tom jeden ztrácí teda..)

"..že sis z poslední části udělala rýmovačku.." Víťane, že se nestydíš mi toto napsat! já?! copak já za to možu?! a vážně - rýmovačka by se vážně opírala o to tvý slavný schéma.. neměla to být rýmovačka (ty já umím dyž chcu!) a tak jak já to čtu ani není.. ale jasně, vnímáš to tak.. co s tebou nadělám.. bez schématu :o) a díky, dadadíku a Edmunde :o)

dadadik
15. 08. 2010
Dát tip
ale říká :)

buď na mne hodná! mám svátek!!! a du spát, zítra si zazprávujem - dobrou :o)

raja
15. 08. 2010
Dát tip
Jo, za pár dní to budeš vědět taky, tak!:)

élišce bude líto že neskočím do Macochy?! víš něco co já ne? :o)

raja
15. 08. 2010
Dát tip
tak si skákej doma z prvního schodku. Ale Élišce to bude líto..:)

já nejsu emařka! já nechcu do Macochy!!!

raja
15. 08. 2010
Dát tip
ví´to, projednou se na nějáký schéma vykašli. Nebo děláš všechno takhle předpisově?:D nakročuj koníku, pojedem na macochu, skočit si;o)

díky díky všem rajko, njn.. Víťo, Ozvěny netuším ani co to je - a to klíšťátko mi chybělo pro naplnění mého čtvrtletního plánu :o) a schéma není.. nejsou to vázaný.. tak nepitvej zas tak urpitně ňáký schéma výtky beru na vědomí leč nehnu s nima :o)

raja
15. 08. 2010
Dát tip
au

baaba
15. 08. 2010
Dát tip
drobí nás v ty nejmenší platné mince jednička řeže dvojka plyne

...fajn*

avox
14. 08. 2010
Dát tip
zítra nerušit, to je první krok budoucnosti a ta je prostorem pro naději. II. je úžasná ve své výpovědi, pro mne tedy děsně... */

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru