Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

* Povzdech poplety

28. 05. 2012
12
23
3087

není hra jako hra

problémy

možná ho neminou

spletl si domino

s dominou...


23 názorů

Kočkodane, díky za nakouknutí

Kočkodan
28. 06. 2012
Dát tip
Cvhíli kvílí, chvíli pláce, sokován je z karabáce. V dusi roste pocit zmatku, jelita má místo zadku. A kde skoncil jeste douska: u docenta Chocholouska.

Delfín
11. 06. 2012
Dát tip
Nad partičkou domina s vnadnou Mínou sedí, neví, že je domína, tak ji sbalit hledí. Když se mu to podaří, ona k sobě zve ho, jde s ní, úsměv na tváři, netuší nic zlého. Tam mu pak milá Mína zjeví pravdu krutou o tom, že je domína, prohání jej s knutou. Oděna jen v síťoví poutá jej na lože, ach, kdo děs ten vysloví dobrotivý Bože! Milenec již krvácí, nemá kůži vepře, časem strach svůj poztrácí, koník se mu vzepře! A domína nasedne hbitě má se k rajdu, kde by v pravé poledne sehnal lepší rajdu?

nezadala jsem tam horní hranici schválně, vím, že jsi inteligentní a umíš si to spočítat))

pokud se přetočí o 360°, jsme tam, kde jsme byli na začátku :o)

a-n: jen abys ten úhel pohledu nepřetočil víc než o 180°!

takže se nabízí překlad in domine patris do dominy patříš

Diana
29. 05. 2012
Dát tip
To si šel jeden léčit splíny, myslel, že jde hrát domino, skončil však krutě u dominy - někoho trable neminou... :o)

díky za pokuk a vtipné komentáře)))

nostalgik
29. 05. 2012
Dát tip
Jsa dítě války, znal jsem minu, sáhneš a hned máš ruce pryč, s věkem pak vsadil na dominu, má obě ruce a v nich bič :o)

guy
29. 05. 2012
Dát tip
až bolest z návštěvy dominy pomine může se pomodlit veni o domine :-)

pedvo
29. 05. 2012
Dát tip
Politováníhodný omyl, který by mohl přinést fatální následky. Z uvedeného ovšem nevyplývá, jestli považoval dominu za domino, nebo domino za dominu. Pro každý tento případ budou zmiňované následky jiného druhu a vtipné zveršování na tom nic nezmění.

Diana
29. 05. 2012
Dát tip
:-) ten se bude divit! *

díky za návštěvu, komenty a típky

Aby nenarazil na kostkovou nebo kostkovanou zeď.*

Alegna
28. 05. 2012
Dát tip
och chudák a bude se skládat

srozumeni
28. 05. 2012
Dát tip
***

Petr.II
28. 05. 2012
Dát tip
tak to určitě :) *

bílá s Puntíkem...

taky byla černá s puntíky?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru