Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TERAPEUTICKÉ PSANÍ

18. 10. 2012
22
21
2577
Autor
srozumeni

Vlastně to ani moc nepomohlo. Ale jsou i horší věci na světě, já vím...

Zase jsi vyváděl. Tak jako minule, vyvedli tě z budovy. Nediv se, vždyť si málem někomu ublížil. Moje kolegyně ze stacionáře se tě bály. Mlátil si okolo hlava nehlava. A ten řev, co se rozléhal do obou pater... Strach z něho šel. Já vím, máš k tomu teď spoustu důvodů: podzim, mlhy, nový spolubydlící na ,,domečku“... Také autista, jen o dva roky starší, než jsi tehdy byl ty. Vzpomeň si, jak těžké bylo zvykání pro tebe. A po něm bys to chtěl hned... Ty máš pořád mě a tátu, jezdíš každý víkend domů. On nemá už nikoho, ke komu by mohl jezdit. Je to nespravedlivé, ale takový je život. Jednoho tvého kolegu minulý týden odvezli do Dobřan. Bojím se o tebe. Je teď ten podzim a občas ho špatně snášíš. Erzeta ale ještě nikdy nebyla potřeba. Doufám, že ani nebude. Ale strašně se bojím. Hrozně si vyrostl a zesílil, víš. Proto se každý tvých výbuchů zlosti bojí. Před chvílí volali z toho tvého domečku. Prý tě takhle rozzuřeného ještě nikdy neviděli. A to už tam bydlíš sedm let. Možná mě chtěli připravit, že stát se může cokoliv... Škoda, že nemůžu nic udělat. Ta bezmoc je šílená.

21 názorů

srozumeni
28. 10. 2012
Dát tip
jelimanko díky

jelimanka
28. 10. 2012
Dát tip

T* ...bez zbytečných žbleptů


srozumeni
19. 10. 2012
Dát tip
Josefíno, to máš pravdu, děkuji. Tony, Vampi,marcelo.m.,Taublo děkuji vám moc.

Taubla
19. 10. 2012
Dát tip

T*


marcela.m.
19. 10. 2012
Dát tip

fakt ťažko niečo napísať....******


Vampirelord
19. 10. 2012
Dát tip

Hrozný úděl......vůbec nezávidím.....***T


Tony.cs
19. 10. 2012
Dát tip

super ***


Josephina
19. 10. 2012
Dát tip

jsou to ale trápení v životě! útěchou může být, že málem každý nějaké větší nebo menší trápení má! nejhorší je ale smrt dítěte ...


srozumeni
19. 10. 2012
Dát tip
Moc vám všem děkuji za přečtení, vlídná a povzbudivá slůvka, držené palce a típky.

Stavák
18. 10. 2012
Dát tip

Je to nespravedlivé, ale takový je život.

*

 


Petr.II
18. 10. 2012
Dát tip

sdělená = poloviční  ... jinak jako potomek  ... ( akorát, že II. :) )


plpko
18. 10. 2012
Dát tip

Pripájam sa k Alegna, držím palce. Zaujímavé, je to rovnaké v slovenčine i češtine. Číňan by držanie palcov asi nechápal.


Alegna
18. 10. 2012
Dát tip

chci napsat něco, co potěší, ale nevím co, tak snad jen, držím palce


Juliana
18. 10. 2012
Dát tip

Každá změna člověka poněkud vykolejí. Snad si na sebe chlapci brzo zvyknou a bude to lepší.*


srozumeni
18. 10. 2012
Dát tip
Romane diky.

srozumeni
18. 10. 2012
Dát tip
1) diky, 2) rychla zachranka

co to je erzeta?


tak tohle by mel delat povinne kazdy.

tvoje uprimnost je skvela

TTT


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru