Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S červenou uprostřed

07. 03. 2013
16
21
451

Splynutí duší

s červenou uprostřed

a rám z čokolády

to lásko chtěla jsem

a mám je tady

visí na stěně

s mýma očima

byla jsem jediná

a teď je jich víc

můj milý

probuď se

proč nemáš křídla

já si jej koupila

už není nic

mohu z něj rozdávat

ztracené slunce...


21 názorů

Delfín
10. 05. 2017
Dát tip

I Ty se měk krásně, sluníčko! On je fakt, že ani já tu moc často nebýval, na druhé straně jsem ani nečetl ona schovaná dílka.Neměl jsem šanci!

Na FB jsem Tě taky nenalezl, i kkdyž jsem rozeslal zprávy na mnoho stejných profilů...

Jinak jsem teď byl skoro měsíc v péči Tvých kolegyněk, byly fajn a mnohé se i uměly smát, ale ne tak, jako Ty! Nu, jsem doma a dnes načínám 2 měsíc marodění...

Měj se sluníčkově, Kamilko! :-*


měj se krásně, delfínku, já tu již moc nepobývám.....děkuji


Delfín
25. 02. 2017
Dát tip

Tak jsem tu zas, sluníčko! Tvá slova mi vysvětlují onu záhadu, proč se proklikávám na Tvá dílka a už je nenalézám.:-( 

Tak Tys je skryla před našimi zraky? A já marně zpytoval svědomí a přemýšlel, čím jsem si mohl zasloužit, že je nenalézám. Přisuzoval jsem to Tvému mazání, tahle možnost mne nenapadla...Jinde nebývá...:-)

Nechal jsem Ti kdesi jinde pár vešíků. Měj se krásně, Kamilko...:-)


delfínku milý, děkuji, že se sem vracíš...,i k těm, která jsou schovaná...


Delfín
26. 05. 2013
Dát tip

Pouštím si to u syna, je to nádherné, k dokonalému pocitu splynutí už mi tu chybíš jenom Ty, Kamilko!;o)))

  P.S.Krásně mne to naladilo před noční...;oXXXXXXXX


mám ještě kalafúnu, Helgarde a také podbradek...


helgard
19. 03. 2013
Dát tip

oprášeny....a zpět pověšeny.....nevím kde mám šmitec.....teda smyčec a šmitec......

 


tak lidičky...a už mám ten gobelín doma, je krásný, s červenou uprostřed, do ní směřují lidské duše...,

mějte se fajn, zdraví sluníčko:-)


děkuji, přátelé:-)


jejdavilda
09. 03. 2013
Dát tip

*


Petr.II
08. 03. 2013
Dát tip

*


Dianko, moc Ti děkuji a krásné ráno-


helgarde...,já miluji housle od dětství, hraji však na klavír jako celá rodina..Pak jsem si půjčila housle z hudebky a chtěla jsem mít ze syna houslistu, nevěděla jsem ovšem, že má raději kopací míč, a tak se trápil 6 let v hudební škole díky své mámě:-)

Opraš housle ,helgarde, prosím...

děkuji za zastavení


Diana
08. 03. 2013
Dát tip
Nádherný akord, to spojení hudby a básně! ***** (Taky splývám :-))

helgard
08. 03. 2013
Dát tip

překrásný houslový part.......už bych to dneska sotva zahrál ale vzpomínám než byly rozvrzané a suky začaly vylézat ze vzdalujících se otvorů po kolících ......to byly časy kdy housle zněly naším domem a za zvuku doprovodu rondo venneziana jsem nechával omýtku tvořit obrazce bezduchých emocí v puklinách srdeční krajiny......


děkuji, Románku


děkuji, Čudlo:-)


Čudla
07. 03. 2013
Dát tip

Hezké *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru