Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kalendář

23. 04. 2013
5
27
1876
Autor
JiKo

Visí mi v kanclu na zdi kalendář a mám velké dilema se kterým si nevím rady.

Je to takový ten obrazový typ. Skoro celou plochu zabírá fotka a dole je drobným písmem vyvedena řada číslic které reprezentují dubnová dat.

Můj problém je v tom, že se mi zrovna dubnová fotografie (nádherný parní stroj v červené barvě se spoustou manometrů...) děsně líbí (už sem nakouknul co je tam v květnu a nic moc... detail vlhkoměru, špatně nafocené).
Druhým faktem je, že se na ta čísla vlastně ani nekoukám, takže to mám na zdi spíš jako obraz. Datum člověk najde na hodinkách, v mobilu, v počítáku a ták...

No a já teď zápolím s otázkou skoro šejxpírovskou co udělat 1.5.2013. Otočit či neotočit?

Nechci být za blbce a mít na kalendáři starý měsíc, ale zase celej květen koukat na vlhkoměr?

 

Co byste udělali vy?


27 názorů

komedie
11. 08. 2013
Dát tip

nestřihat, neotáčet..stejně máme všichni diář, nebo poznámky v telefonu,..mám taky kalendář, na data na něm ale nekoukám, všechno si píšu do diáře..tak co :)


Smetiprach
06. 05. 2013
Dát tip

já mám na zdi v kanceláři šárovcova losa (http://gfj.kh.cz/558/i006.jpg), on nemá kalendárium, tak jsem v pohodě... nechceš to řešit podobně?


Oldjerry
29. 04. 2013
Dát tip

JiKo - já se divím tomu dilematu. Odpověděl sis sám: vnímáš ho (tedy kalendr) jako obraz a nikoli jako kalendář.  Nejsem vzorem nikomu a v ničem, nicméně: lepší krásný manometrovník, než blbě  vyvedený hygrometr (:-D


na každém konci je hezké... a tak dále.

je dobře, že si pořád kladeš hamletovské otázky .)


agáve
26. 04. 2013
Dát tip

bože já nevím,  já bych asi spáchala sebevraždu, přemýšlím o tom a je to dle mého jediné seriózní řešení tohoto problému, provedla bych to pomocí toho kalendáře


Petr.II
25. 04. 2013
Dát tip

jakej duben? jakej květen? .. podle Mayů už je dávno konec :-)

jinak jako a-n 


Kočkodan
24. 04. 2013
Dát tip
Musím vystríhnout Alesovi poklonu, to ustrizení je resení jako vystrizené. Ostudu si tím urcite neurízl.

Diana
24. 04. 2013
Dát tip
Parní stroj nebo vlhkoměr, rypadlo, lis nebo Geigerův-Müllerův čítač, jaký je v tom rozdíl? Kup si kalendář s fotkami přírody, ať z tebe není "technickej magor"... ;-)))

Fouraix
23. 04. 2013
Dát tip
aleš-novák to vyřešil, další diskuze zbytečná

pedvo
23. 04. 2013
Dát tip

Jistě se Ti v tom neporřebném kalendáři líbí i nelíbí více obrázků. Doporučuji tedy toto: Všechny obrazy vystříhej, nech zarámovat a rozvěs po zdi. Ty, které se Ti nebudou líbit pak něčím zakrej. Jednoduché a účinné komplexní řešení.


hynajs
23. 04. 2013
Dát tip

to je zajímavé..ještě nedávno byly takovéto diskuse mazány a jejich autoři byli blokováni..co máš za vyjímku?


Janina6
23. 04. 2013
Dát tip

Ty máš teda starosti :-)


StvN
23. 04. 2013
Dát tip

Ustřihnout.


Zordon
23. 04. 2013
Dát tip

1.5. je svátek práce, já bych tedy místo kalendáře na hřebík pověsil právě tu práci ;)


Garth
23. 04. 2013
Dát tip

fotky sem!


.duke.
23. 04. 2013
Dát tip

bych to otočil a dyž bych se chtěl podívat na lokotku, tak bych otočil na lokotku


Delahaye
23. 04. 2013
Dát tip

ale zase takovej povedenej vlhkoměr .. já bych to předem nezavrhoval .. :-))

 


oran
23. 04. 2013
Dát tip

ty vole aleš, respekt.. jak jednoduché :-D


ustříhni dolní okraj dubna, aby bylo vidět na květnová čísla...:o)


JiKo
23. 04. 2013
Dát tip

zvažuju že sem dám i ty fotky abyste měli lepší představu...mno


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru