Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

,,POSTAVIČKY DO DŽEZU"

13. 09. 2013
21
35
2828
Autor
srozumeni

Byl to jen takový moment, takový situační humor, který se možná nedá dobře přenést...Měla jsem teď ve psaní pauzu a nějak se začít musí.

Seděl na lavičce v autobusové zastávce. Kýval se celým tělem dopředu a zpět. Bundu měl vytaženou nahoru přes hlavu tak, že mu zakrývala celý obličej. Z poodhaleného břicha nešlo přehlédnout vyčuhující okraj plenkových kalhotek. Občas velmi hlasitě tleskl rukama a přitrouble se tomu zasmál. Vlastně spíš zařehtal. Úžasný pohled na mého dospělého nestandartního syna! Nenápadně se začal sunout z lavičky k zemi. Je to jeho oblíbená pozice, ve dřepu se mu lépe tleská. Tento nápad jsem mu však rozmluvila a celou situaci ,,vylepšila" slovy: ,,Zůstaň sedět, jsi přeci dospělý rozumný muž. Chovej se jako normální!" Tyto a podobné věty používám častěji, většinou s nepatrným humorným nádechem. Přesto mě v tu chvíli kolega obdařil nevěřícným pohledem. Aby i on dodal svému údivu jistou dávku ironie, jeho pohled okatě klouzal ze mne na syna a zpátky. Bylo jasné, že slovo ,,normálnost" v této chvíli pozbývalo jakéhokoliv smyslu. ,,Vždyť jsem řekla JAKO normální" - s omluvným úsměvem na tváři jsem doplnila svůj výrok. A v ten moment jsme oba vyprskli smíchem. Klient, který byl na cestování přidělen do jeho péče, si všiml právě přijíždějícího autobusu a začal nás na tento fakt velmi infantilně upozorňovat. Nastoupili jsme a pozdravili se s dalšími cestujícími na stejné trase. Už nás znají, takže máme cestu na zadní sedadla otevřenou. Pouští nás tam rádi, protože vědí, že odtamtud je přeci jen méně slyšet námi vytvářený hluk. Zase jeden pracovní den za námi. Poslední kapky humoru ze zastávky se s námi vezly i v autobuse. Není lepší uvolňující lék po dlouhém únavném dni, než trocha smíchu.

35 názorů


srozumeni
30. 09. 2013
Dát tip
Kvetoni dekuji za zastaveni. Ja uz to davno vzdala,hlavne proto,ze to uz stejne nerozeznam. Jentak pro pobaveni- tuhlenc jsme jeli bez klientu,ja a kolega, a lidi nastupujici v dalsich zastavkach se nas bali uplne stejne,jako kdyz s nami klienti jedou.

srozumeni
30. 09. 2013
Dát tip
Kvetoni dekuji za zastaveni. Ja uz to davno vzdala,hlavne proto,ze to uz stejne nerozeznam. Jentak pro pobaveni- tuhlenc jsme jeli bez klientu,ja a kolega, a lidi nastupujici v dalsich zastavkach se nas bali uplne stejne,jako kdyz s nami klienti jedou.

Taky se někdy snažím chovat jako normální. (-:


srozumeni
17. 09. 2013
Dát tip
Jarmilko moc dekuji.

koloušek
17. 09. 2013
Dát tip
Já také ráda čtu. Je to svět, který neznám a píšeš čím dál líp. T*

srozumeni
16. 09. 2013
Dát tip
Tak to jsem ráda, to je docela dobrý minidáreček.

Alegna
16. 09. 2013
Dát tip

jéje, díky moc, darovala jsi mi svým dílkem úsměv


srozumeni
16. 09. 2013
Dát tip
Alegno, děkuji a všechno nejlepší k svátku!

Alegna
16. 09. 2013
Dát tip

:)*


srozumeni
16. 09. 2013
Dát tip
Zuzulinko, Petře, moc děkuji. Udělali jste mi radost.

Petr333
16. 09. 2013
Dát tip

není třeba se podceňovat... Tip*


Zuzulinka
16. 09. 2013
Dát tip

moc mně to dojalo... zdánlivá maličkost, přesto tolik cenná*


srozumeni
16. 09. 2013
Dát tip
Alis a Vašku moc děkuji.

Stavák
15. 09. 2013
Dát tip

Tip!*


vyborne t


srozumeni
15. 09. 2013
Dát tip
tak ještě tady díky

srozumeni
15. 09. 2013
Dát tip
Diky Petre.

Vampirelord
14. 09. 2013
Dát tip

***T


srozumeni
14. 09. 2013
Dát tip
Arniko,moc dekuji za Tva slova a tipek.

Arnica
14. 09. 2013
Dát tip

Myslím, že umíš přenášet i přinášet. Tip


srozumeni
14. 09. 2013
Dát tip
Evženie, díky.

To se ti povedlo. Vtipné a s nadhledem. Tak ať je takových chvil co nejvíce.*


srozumeni
13. 09. 2013
Dát tip
marcelo, díky. Možná by to nebylo špatné, mohl by si ho člověk pořizovat do foroty, na horší časy. Romane moc děkuji, vážím si Tvých písmenek. 12 opic týdně, moc děkuji za návštěvu, za názor a i za tip. Myslím, že tu mám už takový nějaký okruh lidí, kteří mě čtou a jsem za to moc ráda. A těší mě jejich přízeň. Ráda Vás zase uvidím, klidně i bez tipu, to neva, hlavně jestli mé dílko něco někomu dá, i když asi ne po literární stránce jako takové.

těžko hodnotit dílko objektivně. Za mě to na tip není, ale dám ho za to, že o své životní situaci dokážete s humorem psát. Vaše díla jsem zatím jen tak proletěl, ale myslím, že toho máte lidem hodně co říct, a meli by je číst. A čím víc tipů tím víc čtenářů. Přeji hodně štěstí :)


marcela.m.
13. 09. 2013
Dát tip

áno..smiech veľmi pomáha a uvoľňuje,keby bol ešte na predpis,ale to by už nebolo ono:) ****


srozumeni
13. 09. 2013
Dát tip
Tak, tak. Díky Diano.

Diana
13. 09. 2013
Dát tip
Smysl pro humor je Boží dar a dělá zázraky :-)*

srozumeni
13. 09. 2013
Dát tip
To máš pravdu, je to potřeba. Díky. a nápodobně.

Petr.II
13. 09. 2013
Dát tip

.. jen víc (takových dnů, nebo alespoň momentů) .. přeju .. :)


srozumeni
13. 09. 2013
Dát tip
Dekuji.

Petr.II
13. 09. 2013
Dát tip

*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru