Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

x59x (Podzimní)

Výběr: Jinovata
21. 11. 2013
33
34
1182
Autor
Můra73

 

 

Podzimní liják –

už i úsměvy dýní

přestaly zářit.

 

   


34 názorů

Můra73
17. 07. 2016
Dát tip

Okoloidúci, ve Tvé úpravě textu by zmizela polovina obsahu, tudy se bohužel vydat nelze.


okoloidúci
16. 07. 2016
Dát tip

Podzimní liják –

úsměvy dutých dýní

přestaly zářit.


Alenakar
04. 01. 2015
Dát tip

Tohle tvoje haiku mi připadá nejvíc japonské,ale zároveň také nejvíc

"abstraktní",což mně osobně ale vůbec nevadí.


myslím, že se to časem poddá. když báseň stojí za to, tak se řešení obvykle najde, i třeba po letech. :)


Můra73
27. 12. 2014
Dát tip

Máš pravdu, vím o tom. Nechci porušit formu 5-7-5 a snad bych v tomhle případě i měla. Pravidelně se k textu vracím, myslím, že si to zaslouží, ale zatím mu neumím pomoci. Ani s úpravou: Podzimní liják/ i úsměvy dýní už/přestaly zářit. nejsem spokojená. Textu chybí štíhlost, uprostřed něj čtenář zaškobrtne, což mu sebere značnou část prožitku. Snad časem vymyslím řešení. Děkuji za komentář. 

 


líbí se mi obraz i nápad, ale zvuk pasáže "už i úsměvy" je poněkud neobratný.


Markel
03. 05. 2014
Dát tip

*


guy
06. 12. 2013
Dát tip
*

Konečně zima

i zašedlý sněhulák

zametá chodník


Petr.II
27. 11. 2013
Dát tip

jo, ... *


Můra73
22. 11. 2013
Dát tip

Grafik: mám radost a děkuji, jsem  na grafiky moc zvědavá. Kde bude výstava? V Otrokovicích? Budu se snažit tam být :o)  

M.

 


snake_01
22. 11. 2013
Dát tip

Ucho: To není nic nového pod sluncem, ale ono to tak platilo už dříve, pokud se nepletu, takhle nějak se Nezval přimluvil za vydání prvních Seifertových sbírek atp.


Sarrah
22. 11. 2013
Dát tip
nápadité *

Alegna
22. 11. 2013
Dát tip

ano


Grafik
22. 11. 2013
Dát tip

na 17. ledna připravuji výstavu - HAIKU - jsou tam nové věci, mezi nimi 4 ilustrace k vašim textům  - grafiky co jsem slíbyl***


infantility
22. 11. 2013
Dát tip

Aneb jak ze sedmi slov udělat super báseň. Je to umění z tak mála vytvořit tak moc.


Diana
22. 11. 2013
Dát tip
Pěkné haiku. ***

Čudla
22. 11. 2013
Dát tip

Pěkné /*


Ale pravda je, že záleží především na jménu. Ty jsi zde se všemi kamarádka a jsi za tu hodnou atd. Což přináší nejvíc kladných hodnocení a to do značné míry i u mě.

Stejně tak, pokud budeš pravidelně chodit básnické večery v Praze, budeš se zapojovat do hovorů a staneš se svým způsobem pro mnohé přítelem a užitečná, bude snadné vydávat své sbírky.

 


dadadik
22. 11. 2013
Dát tip

*


snake_01
22. 11. 2013
Dát tip

Tohle je zajímavá jazyková hra na pokraji personifikace, určitě si zaslouží můj tip.


Jinovata
21. 11. 2013
Dát tip

Pěkně vyjádřeno


Můra73
21. 11. 2013
Dát tip

milý Dandíčku, papouchu kuřbiřte, už jsem tvým některým tvým předchozím  nickům psala, že nechápu, proč ti neustále stojí za to sledovat moje díla, když tě tak rozčiluje jejich nedokonalost. Prosím tě šetři si nervy a neobtěžuj se návštěvami u mně. Možná Ti doporučím místo téhle činnosti přečíst si Issu. Spočítat si u něj, kolikrát použil metaforu, a přemýšlet, v čem se tato metafora liší od klasické západní.  :o)

 


Možná to není haiku, nejsem znalec, ale navozuje to hezkou atmosféru.*


Agibail
21. 11. 2013
Dát tip

*


vidím je *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru