Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ty

19. 02. 2020
10
16
760
Autor
DN

Občas mi stále chybíš. 

Po našem rozchodu jsem tě… , ale po nějaké době oceňuji nekomplikovanost našeho vztahu. 

Poznávat nové životy může být matoucí. 

Ale tebe, nás, naše reálie jsem znal jako svý boty. 

A ty jsi zase znal mě. 

Žádná překvapení. 

Dá dost práce, aby ten druhý pochopil, kým jsi. 

Nechce se mi o sobě znovu někoho vyučovat. 

 

Postrádám jistoty. 

V tobě jsem mohl číst. 

S tebou mi stačil jediný pohled ve dveřích a věděl jsem na čem jsem. 

Teď nevím. 

V ostatních čtu horko těžko. 

Jejich stránky jsou popsány cizím písmem. 

A mně chybí klíč k jeho rozluštění. 

 


16 názorů

DN
20. 02. 2020
Dát tip

Děkuji :) 


DN
20. 02. 2020
Dát tip

Při zdolání každé překážky trochu vyrosteme. 


DN
20. 02. 2020
Dát tip

To je, ale... ten pocit jistoty je k nezaplacení. :-D


DN
20. 02. 2020
Dát tip

Pro mě byla miniatura spíš taková hořkosladká rekapitulace. :) Ale je pravda, že jsme umanutí. :-D


DN
20. 02. 2020
Dát tip

Vztah je samozřejmě o práci obou partnerů. Ani sami sobě nedokážeme nikdy plně porozumět natož ostatním. :-D


DN
20. 02. 2020
Dát tip

Tak tu si musím pustit. Ztraceného mám docela rád. Děkuji :). 


DN
20. 02. 2020
Dát tip

Někdy je málo, kterého si nevážíme hodně. Třeba pocit jistoty. 


DN
20. 02. 2020
Dát tip

Děkuji :). 


Alenakar
20. 02. 2020
Dát tip

Já si myslím, že důležité jsou jak vztahy jednoduché tak ty složité. Ty jednoduché nám mohou jen dělat radost. I to je důležité. Ty složité obvykle dost bolí, ale zpravidla nás víc změní. Všechno, co bolí, nás nějak změní. Když se snažíme, může nás to změnit i k lepšímu. Tip.


Dagmaram
20. 02. 2020
Dát tip

Občas je fajn, když se ve druhém ne tak úplně vyznáš.

Vědět všechno, trochu nuda ne?


Philogyny
19. 02. 2020
Dát tip Benetka

Je to zvláštní, kolem nás plno lidí, mohli bychom...ale chceme umanutě jen toho jednoho. Mám ze čtení pocit smutku. 

 


Velmi přesně vystiženo.


myslím, že denno-denne čelíme výzve odomykať trinástu komnatu ... dokonca aj seba treba odomykať, nielen partnera ... spoznávať všetky zákutia a za pochodu riešiť a aj sa z toho radovať ... ak nestačia sily na odomykanie a treba prečkať horšie obdobie, to už je iná pesnička ... kde vziať trpezlivosť, toleranciu, empatiu ... na obidvoch stranách?


Benetka
19. 02. 2020
Dát tip

Dnes když jsem jel pracovně dodávkou pro zboží jsem si naladil rádio Krokodýl které se dá poslouchat o trochu dýl než jiná a tam jsem slyšel novou písničku od Marka Ztraceného. Netušil jsem že o mě napsal tak hezký text! :)

Něco z toho nacházím i v tom Tvém... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=AIiaXgANkZA


Crossfitter
19. 02. 2020
Dát tip

Jak málo někdy stačí, aby si člověk uvědomil, že to málo, co mu nestačilo ke štěstí je vlastně nekomplikované mnoho. 

Ani v tomto dílku není po literární stránce moc co říct, je to nekomplikované zamyšlení - třeba se i dostane k tomu, komu je adresováno.


Alegna
19. 02. 2020
Dát tip

upřímné vyznání*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru