Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluji duchy.

11. 09. 2020
19
31
581

 

Ne, samozřejmě, že je nemiluji!!!!!!

,,Já už nevím, co mám dělat," babiččin hlas mě smazal radost z cesty za krásami nejmenovaného města.

,,Co se zase stalo?"

,,Za dědou sem přišly dvě jeho milenky i s dětmi. To asi budou po mně chtít alimenty," běduje babi.

,,Nic od tebe nedosanou, jsou to jen představy. Vymyslela sis je. Pamatuj, co jsem ti říkala! Nejsou!!!"

,,Ale je jich zase plný dům. Přijeli bílou dodávkou a já je nedokázala zastavit."

Trochu se mi jí podařilo uklidnit. Pak mne požádala, abych to řekla bráchovi. Už na to sama nestačila.

V pondělí zašli k lékařce a ta ji poslala na další vyšetření. Nic nemormálního se neukázalo. Po kapkách pro psychické zklidnění nastalo zlepšení.

,,Tak už odešli, ještě sundám to povlečení a vše vyperu a poklidím tady. Hrozně tady nadělali  jak se váleli v postelích......."

,,To určitě udělej, abys měla konečně od nich pokoj," souhlasím s uklízením. Každá činnost je dobrá.

Pak následoval telefonát s bratrem.

,,Dal jsem jí do pokojů cibuli a na strategická místa rozmístil křišťály," pochlubil se a já přemýšlím, kdo je víc praštěný.

,,Taky jsem koupil velký magický kámen ve tvaru srdce a utvořil něco jako ,,hvězdnou bránu", aby mohli ti duchové pokojně odejít." Na to nemám co říci, tak jen pochvalně mručím.

,,A ve večerním světle jsem tam viděl obrys muže v křesle. Jsem zvědavý, co tam uvidíš ty." Raduje se.

Upřímně doufám, že bude pršet a neuvidím tam nic. Už toho mám nyní dost.

,,Je super, jak máti vidí u těch postav šedou auru s těmi světelnými body. To se jen tak nepovede.  Znamená to, že jsou to fakt mrtví." Náš odborník na barvy aury promluvil a nepotěšil mne.

,,Jo, zapomněl jsem ti říct, že se známý včera v hospodě zmínil, že v neděli viděl na naší příjezdové cestě bílou dodávku."

Udělalo se mi nevolno a poslední, co si přeji je jet v neděli s babi na chalupu a pár nocí tam přespat.

Na duchy nevěřím, ale docela normálně se bojím.

Možná se ještě někdy ozvu.


31 názorů

Já jsem šťastná, že s těmi zázračnými kapkami přízraky zmizely. Ale někdy mi přijde, jako by se po nich babi stýskalo. A stejně se trochu bojím.


8hanka
29. 10. 2020
Dát tip

pracujem v historickej budove, všeličo si pamätá, počas vojny v nej sídlilo gestapo, z okien strieľali ľudí pohybujúcich sa v lese oproti, v pivnici mučili...popoludní, ked  je v budove minimum ľudí, viac počuť zvuky, ktoré cez den nevnímame...trieskajú zavreté okná, dvere, cítiť studený závan, ako keby niekto okolo prešiel...kolegov pes odmietal chodiť do pivnice,  na prízemí na koniec chodby, pod ktorou sú zabetónované miestnosti mučiarne...je všeličo medzi nebom a zemou, verím tomu...a tiež sa bojím...


Tak tos byl ty? Ten v televizi! A za kolik to bylo? 

Děkuji za milá slova.


stromeček
27. 09. 2020
Dát tip

tak u nás bílá dodávka jezdila a byli v ní pánové, a že prý budou vyměňovat okapy....a levně.......:-)

hezké a milé jako vždy, Tip


Kraj je to překrásný a dodávka zatím nepřijela. :-)))


lawenderr
15. 09. 2020
Dát tip

:) to musí být rázovitý kraj ... a nebo bacha na bílou dodávku! :)


Jasně, atkij, a mohla bych křepčit kolem ohniště. Třeba na to dojde. :-)


Já se, Arwen, taky bojím.


Já je, Karpatský knihomole, také naštěstí nevídám. 


atkij
14. 09. 2020
Dát tip

Evži, ozvi. A kup si na ruku třeba Býčí kámen - korálky. K tomu šatičky a budeš v poho:))


Tak duchů je několik různých druhů. Někteří jsou vidět, jiní cítit a někteří se téměř zhmotňují. Je to hrozně zajímavé, když se to ale neděje mé maličkosti, která se duchů, poněkud, bojí ;-)


S duchmi som ešte nemal to šťastie, tak si aspoň rád prečítam. 


Přeeju hodně štěstí s výstavou...ať to stojí zato!!!!!


To by mi ještě chybělo, Lído, aby nám mlátili. 


Já u toho, Ivi, nechci být. Potřebuji svůj čas a energii na malování.

Prodloužila jsem výstavu a musím zaplnit místa po prodaných věcech. :-)))


Zatím vedou živí, trojorte. Ale na jak dlouho, to  netuším.


Alegna
12. 09. 2020
Dát tip

zdá se, že nejsou agresívní :))***


blacksabbath
12. 09. 2020
Dát tip Gora

To se to rozvíjí......moji milí....já na duchy věřím....a taky vlastně proč ne...už jsem taky měla tu čest....a to fakt nemám zádnou poruchu....tedy nějakou o které bych věděla...ani jsem ten den nechlastala...jen se ještě zeptej pana bratra......jak pozná..tedy podle aury... jestli jsou to duchové hodní nebo zlí.....to jsem ještě nevypátrala, ale on bude určitě vědět....když ví jak a kam na strategická místa jak a co rozmístnit.......možná bys měla udělat sezení...babička, bratr a ten známý z hospody.....ale ty si dej.......na krk.....věnec z česneku....udělej si dobrý čaj.....nohy si dej nahoru a pust si nějakou hezkou hudbu....nahlas.............no to dychtím co přijde příště.....nechci být škaredá.....ale já se bavím, protože jsi to moc krásně napsala, tvým psaním...i když vím, že v reálu je to hodně těžký..........drž se!!!.............*/**********************


trojort
12. 09. 2020
Dát tip

...no jo, ale co je ten opravdový svět?...tam venku nebo v hlavě?


Mohli by pak spolu bydlet a já bych měla trochu klidu. Dobrý nápad, Renato.


Rozhodně by nám chyběli, že Gábi?


bixley
12. 09. 2020
Dát tip

Tak už i bratr! To je nadělení. No, třeba to babičku uklidní: vždycky jí řekneš, že ty duchy brácha vyžene!


gabi tá istá
11. 09. 2020
Dát tip blacksabbath

tí naši bratia... čo by sme si bez nich počali :)*


Taky bych se něčeho takového nechtěla dožít a smrt v přímém přenosu jsem viděla. Nic z toho nepotřebuji, žiji ráda. :-)


Snad mi ty pevné nervy vyrží, dievča z lesa.


Lami
11. 09. 2020
Dát tip aleš-novák, blacksabbath

Pamatuji si na jednu opravdu hodně starou paní, která před lety děsila lidi vyprávěním, že bude nálet a ať se jdou všichni schovat.Když přišli její děti domů, našli v kuchyni stůl namazaný máslem.Já doufám, že umřu dřív, než budu dělat takové šílenosti.V květnu jsem před domem našel souseda.Byl už hodně starý, přes 80 let.Rozbitá hlava a žádná reakce.Ležel skoro přesně ve stabilizované poloze.Neměl jsem telefon, ale záchranka je 50m od domu.Trvalo jim 3-4 minuty než pomalu dojeli těch 50 metrů.V jeho bytě už bydlí nějaká cikánská rodinka.Říkal jsem si, že jestli se vrátí, koupím láhev vína a poklábosíme o životě.Co dělal,čím byl a tak.Už k tomu nedojde.Nevím co s ním je.Jen to, že byl na ARO.Do domu se už nevrátí.Zemřel nebo je v LDN.Příbuzné prý neměl.Přál bych si, abych už nemusel nikoho takhle najít.


tak toto chce pevné nervy ... držím palce


Zkus si to s nimi sám a pak mi sděl dojmy. :-)))


Čudla
11. 09. 2020
Dát tip

Říkej si, že duchové nejsou. /*


To ti řeknu až příští týden :-)))


Gora
11. 09. 2020
Dát tip

Evži, ne že mě budeš "strašit" v křesle nebo bílé dodávce!!

Drž se, není to u vás snadné, zůstat při zdravé mysli:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru