Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

- CIII -

07. 03. 2021
20
13
578
Autor
per_zay

 

-

 

na třídním srazu 

každý rok přibývají

prázdné židle -

 

-

 

 


13 názorů

na třídním srazu 

čím dál víc prázdných židlí -

nepřímá úměra


Dagmaram
07. 03. 2021
Dát tip

juj to je smutný


teisan
07. 03. 2021
Dát tip

forma: pokud to půjde (hodí se) tak první řádek, verš většinou odpověď na KDE...

obsah: jak Santókovo výborné "stárnutí":

Oholil jsem se,

ale těch vrásek

tak tvoje "smrt" (prázné židle)...oboje výborně "opsáno", tedy ne jenom čistě popsáno, jednoduchá asociace pro čtenáře. Opět nadprůměr tady, umění tvorby haiku.

TP 


MilanH
07. 03. 2021
Dát tip

Smutné


Andělka1
07. 03. 2021
Dát tip

Viděla jsem dojímavý a vítězný dokument ( Jeden svět)  - kdysi. O KAŽDOROČNÍ OLYMPIÁDĚ SENIORŮ, tehdy VE FINSKU, ZÚČASTNIL SE I ČECH. 88 LET , ve skoku vysokém. No v té kategorii stoletých byly na začátku fimu a roku TŘI!!! Dokumentarista PROŽÍVÁ s jedním z nich tréninky atd...Dva století umřeli během doby  než se olympiáda konala, čili ten, co zbyl, měl jisté vítězství na olympiádě. 


Norsko 1
07. 03. 2021
Dát tip

Proto nechodím na třídní srazy


můj táta byl na posledním srazu když mu bylo 79. Řekl, že příště buž nepůjde, že ho to nebaví... sešli se jen tři...


annnie
07. 03. 2021
Dát tip

No, tentokrát zde nepředpokládám spor o to, zda to náhodou není senrjú :) Velmi pěkné. Přes veškerý humor jsem pohnuta. Tip a.


per_zay
06. 03. 2021
Dát tip

s01:

jo, původně to tak bylo :) .. vrátím.. ď 


Museli jsme každoroční sraz odložit. Necháme se překvapit.


je to tak a je to smutné.......*/****


snake_01
06. 03. 2021
Dát tip Gora, atkij, Můra73

je to dobrý nápad a dobře vyjádřený. Jen mě napadá, jestli by výsledek nebyl údernější, kdyby se prohodily 1. a 3. verš.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru