Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To se ještě uvidí

14. 07. 2021
21
32
706

Na telefonu se objevuje neznámé číslo. Mohl by to být řidič od rozvozu zásilek, tak to vezmu.

,,Tady policie ČR, mluvím s paní B ?"

,,Ano, co si přejete?"

,,Nemáte náhodou v kabelce peněženku navíc?"

Jsem tak zmatená, že čumím do své hadrové tašky, kde se spokojeně povalují jen důvěrně známé věci.

,,Jak vás napadla taková blbina?"

,, Nějakému pánovi se ztratila peněženka a vy jste se pohybovala tou dobou poblíž.?"

,,Kdy a kde se to mělo stát?"

,, Byla jste minulý týden v OC Krakov? Dopoledne 8. července?"

,,Co to bylo za den? Aha, to byl čtvrtek a byla jsem koupit dárky vnoučatům." Pak jsem mu vyjmenovala, kde jsme nakupovali.

Stále mi ale bylo záhadou, jak bych mohla ukrást někomu peněženku, když jsem v  každé ruce svírala malé ručičky a svou kabelku měla pověšenou vpředu.

,,Našli jsme vás na kamerovém systému a potřebujeme, abyste se dostavila na služebnu."

,,A máte tam zachyceno, jak kradu? V životě jsem nikomu nic nevzala." Vlastně jsem docela zvědavá.

Mám tam audienci dnes v 11 hodin a pak se uvidí. 

Možná kradu levou zadní a nevím o tom.

Ale vám to pak prozradím.

 


32 názorů

Má to ještě dokončení s vysvětlením. Skryté číslo policajti nemají, ověřila jsem si to přes vyhledávač. 

Normálně neznámá čísla neberu, ale fakt jsem si myslela, že rozvozce zapomněl, že má balík hodit přes plot jako vždy. 

Ale tento příběh se opravdu stal. :-)))


Prosecký
22. 07. 2021
Dát tip

Jak to dopadlo? POznámka: Policie má skryté číslo, rozvozci zásilek svoje číslo zásadně neskrývají, abychom jim mohli zavolat zpět. Ostatně, jaký smysl to má u policie, kam bychom asi taky zavolali, nevím.


Aha, předchozí díl:)


Aru
14. 07. 2021
Dát tip

podle mě nic nemají, jak jsem psal, ale jsem zvědavý Evži ;)


Kočkodan
14. 07. 2021
Dát tip

 

Ne, ani ty, ale ani (jak naznačil mrkající smajlík) průběh schůzky s chlupatými.


Odepíši všem najednou a následovat bude rozuzlení. Děkuji za zájem i příspěvky. 


No, Luboši, já ti snad ukradená nejsem?


JJ...NEDEJ SE!!!....A kdyby něco .... pohroz jim Vrtiškou!!!!


Čudla
14. 07. 2021
Dát tip

Jak z kamerového záznamu zjistili Tvůj telfon? Žeby Velký bratr? /*


Aru
14. 07. 2021
Dát tip

Tej, jsou kamery co rozpoznají rysy obličeje a doklady máme všichni s fotkou, plus jméno, adresa a číslo se dává všude, stačí si něco objednat po internetu


Tej
14. 07. 2021
Dát tip

Teda zajímalo by mě, jak z kamerového záznamu zjistili vaše telefonní číslo:)...to už jste v nějaké policejní databázi


Aru
14. 07. 2021
Dát tip

hm, škoda, měl jsem napsat dřív


Aru
14. 07. 2021
Dát tip

docela strašidelný, další rozhovor bude jenom navyšovat načatou absurdnost, oni ti asi budou ukazovat, kde a jak jsi se pohybovala. onen čin, ale přímo nemají, jinak by tě nevolali k rozhovoru, ty by rovnou lítaly paragrafy.

to jsme to jako lidi solidně dotáhli daleko, jednak kamery co rozpoznají konkrétního člověka, jednak někdo kdo to obsluhuje - zní to jako fajn nápad, než se objeví situace, jako ta tvoje - podle mě jsi v nějaký kontrolní skupině, kde je x lidí, který se potkali s tím okradeným, který teď obvolávájí a kontrolně vyslýchají - je potřeba nakrmit systém a i státní zaměstnanec si potřebuje vydělat 


annnie
14. 07. 2021
Dát tip

Bacha! Velký bratr tě sleduje! Zbav se včas tý zkrvavený struny i sekery a diamanty ti schovám já! 


vesuvanka
14. 07. 2021
Dát tip

Maruško, to se zdá neuvěřitelné, možná, že máš dvojnici, jak píše dievča z lesa, jinak si to nedovedu vysvětlit. A také, jak si mohli podle kamerového záznamu zjistit Tvůj telefon. Určitě dej vědět, jak to dopadlo. 


To jako fuckt?

Napínavé!

Držím palce, aby se z toho nevyvinul nějaký parakrimipsychothriller...


Abakus
14. 07. 2021
Dát tip aleš-novák

ja som svojho času mala zbierku peňaženiek v pivnici - hádzali nám to zlodeji cez pivničné okienka.  V lete a v dobrej sezóne aj niekoľko kusov denne.


toto by aj mňa zaujímalo! kto im dal na teba číslo? zlodej?*


přemýšlím nad tím, jak podle kamerového záznamu zjistili tvůj telefon...


no pekne ... možno máš dvojníčku


atkij
14. 07. 2021
Dát tip

Evži, že by nějaké telekinetické superschopnosti, o kterých nemáš ani páru:))Jsem zvědavá na rozuzlení. 


Alegna
14. 07. 2021
Dát tip

Jak ty to děláš? To jsem fakt zvědavá :-)


Santi€
14. 07. 2021
Dát tip

volné malé ručce se něco zalíbilo a nakoupila po svém do tvé tašky?


Kočkodan
14. 07. 2021
Dát tip MilanH

 

Maruško, už potom nepiš, výsledek jednání na policii nám je ukradený… ;-)


Doposud jsem to, Renato, tajila a ty takhle..... :-)))


Jasně, Ireno, pošlu tam za sebe Vrtišku a ten si je podá. :-)))


bixley
14. 07. 2021
Dát tip MilanH

Evži, moc zajímavé. A neposprejovala jsi taky Karlův most???


Gora
14. 07. 2021
Dát tip blacksabbath

Evži, máš dnes zapeklitý den, záhada jak pro detektiva pana Vrtišku... držím palce!


Taky koukáte, kluci. Ale já to vykoukám a večer povím.


MilanH
14. 07. 2021
Dát tip

:o)


no teda!!!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru