Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mobil, kam se podíváš!

12. 08. 2021
15
21
564

Už mě z toho hlava brní,

tolik mobilů na světě není,

kolik já jich vyhrávám

každý den po dobu dlouhou.

Já hloupá smažu výhry

klikem za chvilku pouhou.


21 názorů

Nevadí mi, že mám mobil, ale to že mi kdosi vnucuje něco, co mi stejně nedá. A ještě se mi tím nabourá do počítače.


Kdyby těch milionů byla plná popelnice, Annie, neprotestovala bych :-)))


Já jsem, Ivi, hlavně skromná. Nepotřebuji hodně telefonů, na vyřádění mi stačí jeden :-)))


annnie
16. 08. 2021
Dát tip

Pche... mobily... To JÁ už vyhrála spoustu miliónů... Jen jsem jaksi neobjednala zboží v potřebné hodnotě a tak ty ubohý miliony dodnes asi marně kroužej někde vesmírem...

Tip a.


Evži.... "Copak jsem mladá nebo blbá, abych byla tak pitomá...".."obraťte kroky své a pospěšte z tohoto kraje, kde hřích číhá na každém kroku"......mazat, mazat, mazat:-)))))))))))))))))))))


To je zajímavé, Renato, jak jsou tvořiví. Pak že lidé nemají moc fantazie. Na prachy, to jo.


bixley
13. 08. 2021
Dát tip

Mně zas chodí jakési stírací výhry za objednávku zboží přes katalog. Ty jsou na papíře, tak je vyhazuju do papírového odpadu. Kdovíkdo to za mě setřel a vyhrál... :-))


Děkuji, Milane, za úsměv. :-)


Já už, Jamardi, si taky nejsem jistá. Dnes mi psali ze Samsungu, napřed chtěli jen 28,-, ale o klik dál už 56,-. Tak nevím, třeba jsem vyhrála dva.


MilanH
13. 08. 2021
Dát tip

:-)


Jamardi
13. 08. 2021
Dát tip

Fakt? Já jsem už dlouho nic nevyhrála a co to bylo dříve už přesně nevím. :)

Člověk už ničemu nevěří a smazal by i skutečnou výhru, kdyby nějaká byla. :)


Aru
12. 08. 2021
Dát tip Alegna

to chápu, taky bych jim nic neposílal ;)

čistě teoreticky by mě zajímalo co umí mobil za 28,-? odposlouchávat? :D

 


Evženie Brambůrková
12. 08. 2021
Dát tip Aru, Alegna

Když já nechci nikomu dát zbytečně těch 28,- Kč za nic, Aru. A když je nedám, nepoznám, že nic nemám.


Aru
12. 08. 2021
Dát tip Alegna

můžeš uspořádat charitativní let nad Afriku a shazovat mobily na zem :))


Vyhrám od firem, které neznám, ale i od takových, které znám, ale nenakupuji tam. Mám prostě kliku. Všichni mi chtějí darovat mobil za poštovné 28,- Kč. A já nevím, co bych s nimi dělala :-))))


Aru
12. 08. 2021
Dát tip Alegna, blacksabbath

Dnes vyhraješ mobil,

zítra auto,

pozítří let na Měsíc

:D

 


Gora
12. 08. 2021
Dát tip

A že si zrovna na tebe výrobci mobilů políčili, Evži?? To já to "štěstí" nemám -)


Alegna
12. 08. 2021
Dát tip Gora, Jamardi

Ještě ani nezazvonil 

Už je smazán chudák mobil

 

 

 


Kočkodan
12. 08. 2021
Dát tip Alegna

 

Nejsi blbka, třebaže

 

s mazáním se nemažeš... ;-)


Čudla
12. 08. 2021
Dát tip Alegna, Jamardi

Žena zase vyhrává jedno auto za druhým. /*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru