Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

.

Výběr: Gora
17. 09. 2021
31
18
700
Autor
atkij

 

 

 

příběhu tečka - umírání

malá jak na nebeské stráni

slunce jež kryje bouřkový mrak

velká jak studna v době sucha

mluvící ústa druhým hluchá

kdo píše za ni to co je pak...?

 

 

příběhu tečka - cestou za ní 

srdce je rukáv v ujímání

kde zbývá vrchol posledních ok

přeju si mluvit zpívat slyšet

být ten kdo s tebou refrén píše

než přijdou slova neznámých slok 

 

 

 

 

 

 

 

 


18 názorů

atkij
12. 10. 2021
Dát tip

Když báseň zatím život, člověk lavíruje...

Díky moc, milá law...


lawenderr
12. 10. 2021
Dát tip atkij

dneska mi začala dávat smysl :) přemýšlím, jestli bych chtěla vidět to Pak, neznámé si vždycky samo řekne, kdy být poznáno ... a dneska jsem si našla tuhle :) styl psaní není důležitý - když je to báseň:)


atkij
22. 09. 2021
Dát tip annnie

Děkuji vám a přeji krásné pozdní odpoledne. Za oknem podzim vytáhnul eso - sychravo, svetry ze skříní...  A vy těšíte srdečním teplem a vnímavostí. Vše jste už řekli i za mě...


Dales
18. 09. 2021
Dát tip Gora

pletacích jehlic zacinkání dá vědět tichu, že se už ví... /*


Dagmaram
17. 09. 2021
Dát tip

hezké. Mi dalo práci najít název a dílko rozklidnout. Za malou tečkou nemalá věc :-)


Alegna
17. 09. 2021
Dát tip

opravdu moc hezké.......taky jsem ji nemohla trefit, tedy tu  tečku .)


Přidávám se k pochvalným slovům :) A stejný problém jako Viviana :))) 


PavelK
17. 09. 2021
Dát tip Gora

Nerozumím vázanému verši. Trochej daktil je pro mne vietnamská vesnice (španělskou bych asi zvládnul). Ale mám nějaký názor, preference. Mám docela rád komplikovanější strukturu slok která se dokonale opakuje. Třeba jako v Havranovi. Máš to AA/B/CC/B ve dvou slokách. Má to rytmus, který je mi příjemný. Báseň se sá vnímat tak jako téma fyzické smrti, první sloka ho rozvíjí a druhá uzavírá vyznáním "ani smrt nás lásko nerozdělí" Nebo jako konec nějakého příběhu, i to je amrt (každým okamžikem umíráme, každým se rodíme znovu, za života prožijeme mnoho různých smrtí i zrození).

Moc pěkný.


Lami
17. 09. 2021
Dát tip

Už jsem přečetl asi desetkrát.Chtěl bych napsat nějaké superlativum, ale žádné dost dobré a vystihující mne nenapadá.Jen tajím dech.


Diana
17. 09. 2021
Dát tip

Výborně!


Krásná báseň, o tom žádná. S tou tečkou... opravdu byla tak malá, že jsem měla problém se strefit kurzorem do básně. Napotřetí se mi to povedlo. :) 


Dan TM
16. 09. 2021
Dát tip

To je skvělý!


annnie
16. 09. 2021
Dát tip

Psát refrén... Nojo.

Tip a.


Velmi vydařené.


................*/*********


Kočkodan
16. 09. 2021
Dát tip

 

Jitko, tak za tohle dílko tě určitě nepíchnu jehlicí do zadečku...


Gora
16. 09. 2021
Dát tip blacksabbath

Pěkná pocta... výmluvná a cituplná tečka.


stojím a tlieskam!*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru