Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nefritová tajemství

06. 10. 2021
10
12
426
Autor
Aru

a něco málo hudby, Enya je moje srdcovka od tý doby co jsem ji prvně slyšel, to mi bylo asi 7. byl to jako výlet do jinýho světa. pamatuju si jak jsem tehdy byl v naprostým úžasu...

V našich nefritových tajemstvích

buší stejná srdce

Jen touhy jsou tak jiné

s padajícím večerem

plným hvězd

 

A měsíc černý

přání skrývá

necháš-li pod vodou dozrát

pár slov


12 názorů

Aru
07. 10. 2021
Dát tip

děkuju Alegno ;)


Alegna
06. 10. 2021
Dát tip

hm, zase moc pěkné


Aru
06. 10. 2021
Dát tip blacksabbath

díky moc Evži, tak to já sem časem ještě něco od Enyi dodám a není to prvně co jsem psal u Enyi ;))

po tom co jsem ji slyšel prvně jsem ji na roky ztratil a upadl do šílenýho marastu školy, ale jakmile jsem ji slyšel znovu po letech, okamžitě jsem ji poznal, myslím že tenkrát  v těch asi 7 letech vzniklo pevný spojení, nebo se naše duše prostě znají z nějakýho dřívějška, všechno je možný ;)


Tajemné a krásně něžné.  Enya je přesně taková.


Aru
06. 10. 2021
Dát tip dievča z lesa

děkuju moc dievča, přesně, ty její písně to kolikrát zní jako z jinýho světa, tenkrát to vybočovalo navíc ze všech myslitelných žánrů co se tady točily, prostě úkaz :))


dievča z lesa
06. 10. 2021
Dát tip Aru

čo sa týka Enye priznávam nekončiaci naprostý úžas ...  a miniatúrka je vytesaná z nefritu*


Aru
06. 10. 2021
Dát tip blacksabbath

jo jo, jak se říká, již staří číňané... chci si koupit, jakmile přijde výplata,... tak ne že mi ho vykoupíš iví :D už mám vyhlídnutý kousek. minule se mi totiž nepodařilo najít vílí kámen, takže volím nefrit :))

díky moc iví ;)

mimochodem, měsíc v Novu je právě teďkons


blacksabbath
06. 10. 2021
Dát tip Aru, Gora

Aru.......krásné....vypichuji..."necháš-li pod vodou dozrát pár slov"...!!!!

 

P.S. Nefrit je kamenem přátelství a moudrosti. Pomáhá s komunikací, mírní smutek a beznaděj. Dodává životní energii ve všech směrech.


Aru
06. 10. 2021
Dát tip Gora, blacksabbath

díky, ale musel jsem se naladit, tyhle energie předvolebního běsnění mi to rušili, až právě s Enyou jsem mohl psát :)


Gora
06. 10. 2021
Dát tip Aru, blacksabbath

Miniatury ti dobře sednou, Aru... 


Aru
06. 10. 2021
Dát tip

díky bixley, můžeš luštit ;)


bixley
06. 10. 2021
Dát tip Aru

hezky dojemně temné.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru