Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SOUTĚŽ V POEZII 2022/II. - Vyhlášení výsledků

30. 06. 2022
6
24
1055
Autor
Báseň_roku


24 názorů


Alegna
11. 07. 2022
Dát tip Gora, kalip

Básni roku, dnes jsem obdržela cenu. Je to opravdu velmi krásný dárek, tímto komfortním kvalitním perem se bude psát samo :) do zápisníku s půvabnou obálkou, moc děkuji (byl dokonale zabalený). A děkuji nejen za dárek, ale za všechen čas a energii spojenou s pořádáním soutěže, vážím si toho. Sponzorovi posílám děkovný pozdrav.


Janina6
08. 07. 2022
Dát tip Gora

Milá Ireno Básni roku, díky za cenu, která mi dnes přišla (roller, kuličková tužka a kráásný zápisník Moleskine)! a za to, že tuhle soutěž organizuješ. Jsem ráda, když se na Písmáku něco takového děje, nikdy mi nestačilo "jen" vkládat díla a číst. Hry a soutěže mě vždycky bavily a vím, že starat se o jejich chod zabere fůru času. Tak díky! Že nechávám děkovat i tajemnému sponzorovi. Zápisník i obě pisátka vypadají tak lákavě, že se snad hned pustím do psaní. Jen je mi trochu líto na ty stránky vůbec něco čmárat - můj rukopis je příšerný a kdybys viděla, jak vypadá, když ho tak čtyřikrát pětkrát proškrtávám, přepisuju, vpisuju... a na psaní deníčku jsem už stará. Ale něco vymyslím, určitě :-)


Alegna
02. 07. 2022
Dát tip Gora, Janina6

Gratuju vítězce, smekám před zúčastněnými, opravdu se urodilo hodně pro mě krásných textů.

Je mi ctí, že jsem se mohla zúčastnit, o takovém umístění se mi ani nezdálo, děkuju za hlasy.

Veliký dík za věnovaný čas a energii Goře, lastgaspovi a Dannymu.


yss
02. 07. 2022
Dát tip

Veľmi sa mi páči, ako po odložení anonymity dokázali tie isté texty kvalitatívne a kvantitatívne vyzrieť. 


blacksabbath
01. 07. 2022
Dát tip Gora, Alegna, Janina6

Gratuluji vítězům!!!!...... a Irče VELKÝ DÍK za organizaci a čas, který soutěži věnovala!!!!!!


Delfín
01. 07. 2022
Dát tip

Tak chybička se vloudila,

(i to se někdy může stát!),

mně poukázka se líbila,

možnost sám cenu vybírat...

 

:-D

 


Gora
01. 07. 2022
Dát tip

Tentokrát jsou to kvalitní propisky, pera, zápisníky a poukazy na knihy, je to vypsané ve Vyhlášení II. kola, Delfíne... a dík.


Delfín
01. 07. 2022
Dát tip Gora, Janina6

A samozřejmě děkuji Irence za ča, který zde věnuje organizaci těch soutěží. :-D


Delfín
01. 07. 2022
Dát tip Gora

Blahopřeji vítězkám! Kosmetické ceny najdou tedy své adresátky. Snad se sponzor trefil při výběru...

;-)


Jamardi
01. 07. 2022
Dát tip Gora, Alegna, Janina6

Gratuluji vítězům!

Děkuji organizátorům, vždycky si tady ráda počtu.


Ptakopysk
01. 07. 2022
Dát tip Gora, Janina6, Alegna

kvalitní básničky


atkij
01. 07. 2022
Dát tip Gora, Janina6

Gratuluji vítězce i všem zúčastněným k výstavní odvaze. Ráda jsem se přidala. Iri, díky i Tobě za nabídnutý prostor a čas. 


64T.B.S.
01. 07. 2022
Dát tip Gora, Janina6, Alegna

Ahoj všichni, děkuju moc organizátorům této pěkné soutěže a se zájmem a překvapením jsem sledovala postupné výsledky a i konečný výsledek. Děkuju moc za hlasy.

Hezké léto.


lawenderr
01. 07. 2022
Dát tip Gora, Janina6, Alegna

Vítězům gratuluju! - ostatním děkuju za možnost být součástí :)


Kočkodan
01. 07. 2022
Dát tip Gora, supizmus, Alegna

Protoze nechci být jako hrdina jednoho z dílek, tak neopominu hodit gratulaci na hlavicky medajlistu. Také dekuji vsem autorum, kterí vskutku v hojném poctu naklusali do soutezního ringu. No a pochopitelne nebude chybet ani vyjádrení díku Irce (a dvema hochum) za organizacní úkony.


Muamarek
01. 07. 2022
Dát tip Gora, Janina6

Gratuluji vítězům a děkuji organizátorům :-))

 Hezký víkend všem. 


Janina6
01. 07. 2022
Dát tip Gora, Alegna

 

Díky moc za soutěž a všem za čtení a samozřejmě těm, co mi dali hlas! Zúčastnila jsem se poprvé, hlavně abych podpořila soutěž, úplně mylně jsem totiž čekala, že se nás tentokrát přihlásí málo :-) a taky ze zvědavosti, co dostanu za komentáře, když se nebude vědět, kdo to napsal. Ten první předpoklad se (naštěstí) nevyplnil – básní se sešlo hodně, druhé přání se (bohužel) taky nevyplnilo – komentářů bylo poskrovnu. Každopádně jsem překvapená, vůbec jsem neměla v plánu vyhrát, maximálně tedy plastovou kachničku… Ale na druhou stranu, překvapení miluju a moc jich poslední dobou nezažívám, tak děkuju - a gratuluju všem, protože se soutěžní básně povedly a ani jedna nebyla nezajímavá.


K3
01. 07. 2022
Dát tip Gora, Alegna, Janina6

Vážím si všech, kdo se na soutěži podílí, a vítězům blahopřeji.


Gora
01. 07. 2022
Dát tip Janina6, Alegna, kalip

Velký díky lastgaspovi /Přemkovi/ za parádní tabulku a Dannymu za její umístění. 

Výhercům patří samozřejmě gratulace! Všem účastníkům poděkování za projevenou odvahu!

Těší mě zájem o tuto soutěž, objevují se stále kvalitnější básně a víc uživatelů je komentuje, hodnotí. Autoři si nyní mohou své básně vyvěsit na svojí stránce. Díky jim za důvěru...

Děkuji i sponzorům, s výherci na předních místech se spojím emailem. 

Posílám několik avíz soutěžícím kvůli Výsledkové listině, za nevyžádaná se omlouvám.

Dobrou noc všem a v zářijovém kole na počtenou! Gora


dievča z lesa
01. 07. 2022
Dát tip Gora, Alegna, Janina6

vydarená súťaž a krásne básne (všetky)***


supizmus
01. 07. 2022
Dát tip Gora, Janina6

Balada o vlaku zaslouženě! Blahopřeju Janině!


Philogyny
01. 07. 2022
Dát tip Lerak12, Janina6, Gora, Alegna

Já fandím všem, co se zůčastnili. A stojím si za svým. Neoklamala jsi mne. Byl to kanál. A láska. A taky miluju růže, nejvíc šípkové, jsem věčně dodrápaná, jak od nich odtrhuju svlačec, má na pohled tak bezbranné růžové květy, co nakonec zadusí.  Někdy nemusí být ani plot...

 


Gratulace vítězce a medailistům a zbytku!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru