Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krumlov...

05. 07. 2022
27
35
688
Autor
Gora

free form

 

 

Z ranního oparu

vystupují kulisy –

pohádka v parku

 

 

 

Červánky –

po Krásném Údolí 

zní křik páva

 

 

 

 


35 názorů

Odpoutaný Prométheus
25. 07. 2022
Dát tip Bačkovský

Bačkovský - na tom, kde bydlíš, vůbec nezáleží - je to dřina, stejně jako každá dovednost, a stejně jako u každé dovednosti ocení kvalitu jen ti, kdo ji dokážou poznat! ;-)


Gora
25. 07. 2022
Dát tip Bačkovský

Měl ses ohlásit, Petře, tentokrát bychom si to pivo spolu už dali:-)... tak zas příště!


Bačkovský
25. 07. 2022
Dát tip

Včera jsem byl v Krumlově, krásné místo, nebylo tam ani moc turistů. Potkal jsem tam paní, seděla v kavárně a dala si pivo. Byla  to určitě Gora. Kdybych žil v Krumlově tak by psaní básní šlo lehce.    


Gora
07. 07. 2022
Dát tip

Díky moc, Renato...


bixley
07. 07. 2022
Dát tip

Ireno, Krumlov jak vymalovaný.


Gora
07. 07. 2022
Dát tip

Theo, díky za zastavení, ano, kulisy vytupují z oparu reality a pohádka/noční představení nemusí být pohádkou... 


Někdy mám pocit, že nejsem dost pozorný čtenář haiku. Že nemám tu citlivost. Klid v duši nebo co je potřeba :)

V případě těchto dvou mi přijde lepší to první - děje se tam toho víc a Jamardi tomu dala ve svém komentu další zajímavý rozměr. 


Gora
06. 07. 2022
Dát tip

Evži, děkuju:-)


Jako bych to viděla a slyšela.


Gora
06. 07. 2022
Dát tip

Jarmilo, občas se nad tvými komentáři dost zamýšlím... tady jsi haiku dala možná nové významy, děkuju.


Jamardi
06. 07. 2022
Dát tip

To, co jsi napsala, jsou dojmy, které někteří lidé mají, ale vedou k nespravedlivým a nesprávným závěrům. To, co je nejasně vidět, často není žádná pohádka. A to, co  je výrazné, nemusí být spojeno s předváděním nebo pýchou.


ono se to nějak časem poskládá a využije


Gora
05. 07. 2022
Dát tip

Radovane, včera byly zvlášť syté červánky a páv náruživě křičel... je maniak:-)...

Smůla s tvými poznámkami, snad se dají využít...


včera jsem si v Novohradských horách poznamenal:

červánky / kohout na střeše / kokrhání v dešti ... že z toho něco udělám


pohádkově krásné....*/************


Gora
05. 07. 2022
Dát tip

Phil, děkuju... tak někdy snad v Krumlově.


Gora
05. 07. 2022
Dát tip

Janino, i tak díky, žes četla...


Philogyny
05. 07. 2022
Dát tip

V Krumlově jsem ještě nebyla, mám co dohánět, vždycky je.

Tyhle malé mám ráda, vždycky si představuju...

 


Janina6
05. 07. 2022
Dát tip Philogyny

Tvoje haiku čtu ráda, ale tentokrát mi to přijde tak nějak bez překvapení... ono v haiku asi ani o žádné překvapení nejde, ale cítívám z nich cosi, cosi navíc. Ale může to být i mým momentálním "špatným nastavením".


Gora
05. 07. 2022
Dát tip

Radmilo, díky za vtipný komentář...


Nechám se otáčet hledištěm, abych nemusela použít hlavu...

 


Gora
05. 07. 2022
Dát tip

Čudlo, děkuju:-)


Gora
05. 07. 2022
Dát tip

Jitko, děkuju, pohádka se jmenuje Divotvorný hrnec, kulisy byly z ní... třeba ještě nějak to první přepíšu, díky za upřímný názor.


Gora
05. 07. 2022
Dát tip

Díky, Luboši, tentokrát jsi to vzal dost zemitě:-)...


Čudla
05. 07. 2022
Dát tip

Úplně to vidím. /*


atkij
05. 07. 2022
Dát tip Gora

Na ten park si pamatuji z poslední návštěvy, takže úplně vidím. Text mi však přijde v tomto podání až příliš dořečený. Možná trochu jinak zacílit, vzít z jiného úhlu. 

Páv v kontextu s místopisným zacílením mi přijde moc fajn. Pozoruješ červánky a scenérii zvukově naplní, naruší výkřik páva. 

 


Kočkodan
05. 07. 2022
Dát tip Karpatský knihomoľ, Gora, Philogyny, Diana

Na následující tebou inspirované variace jsem pyšný jako páv. ;-)

 

Když jdeš do baru

nos pořádně utři si

tu nudlí várku

 

Občas škubánky

máma dětem usmolí

no, žádná sláva...

 

Ovce s beránky

pak sčítá i bůvoly

ač prášky brává


Gora
05. 07. 2022
Dát tip

Abakus, je to tak, páv je zde rarita! Díky...


Gora
05. 07. 2022
Dát tip

Hanko, díky... konkrétní část, kde bydlíme, kterou takto vnímám... do zámeckého parku několik minut chůze.


Abakus
05. 07. 2022
Dát tip

myslím, že najkrajšie znie mlčanlivý páv. Ako má krásne perie, tak má škrekľavý hlas. 

V Českom Krumlove  som skôr  stretla Číňanov než pávy. 


8hanka
05. 07. 2022
Dát tip

pekný obrázok pekného mesta...už by som ho mala konečne pozrieť naživo...


Gora
05. 07. 2022
Dát tip

Al, Markel, Jani, děkuji vám...


vesuvanka
05. 07. 2022
Dát tip

Irenko, líbí se mně obě :-))), TIP


Markel
05. 07. 2022
Dát tip

líbí *


Alegna
05. 07. 2022
Dát tip

první mi sedlo víc


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru