Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nákup

11. 10. 2022
18
24
269
Autor
bixley

Vyrazila jsem do Billy doplnit zeleninu. Postupně cpu do sáčků cibuli, mrkev, celer, brambory, rajčata (samozřejmě v akci), papriky, ředkvičky. Všechno pečlivě zvážím.

Jdu k pokladně. Minu ty samoobslužné, protože si častokrát s různými věcmi nevím rady. Postavím se do fronty k takzvaně normální kase. Tedy ke kase, kde zboží markuje ne stroj, ale pokladní. Je tu zástup dalších důchodkyň, které mají stejný problém jako já.

Když se konečně doposunuji k pásu, vyndám z košíku všechny sáčky a stojím dál s prázdným košíkem a kolečkovou taškou. Vím, že je za pokladnou stojánek na odkládání košíků. Vždycky ho tam po zaplacení dám a potom si ukládám věci do tašky. Takže trpělivě čekám, až na mě dojde řada. Vtom si všimnu, že stojánek s košíky je kousek ode mne u sloupu. Vida, můžu se prázdného košíku zbavit už před pokladnou. Košík odložím a pak mi v hlavě naskočí automatický proces. Začnu věci z pásu ukládat do kolečkové tašky.

Ve frontě za sebou zpozoruji nebývalé veselí. Chvíli nechápu, ale pak mi to dojde: vždyť jsem ještě nezaplatila!

„Ježiši, promiňte!“ blekotám.

Honem dávám zboží zpátky na pás. To už se směje i paní pokladní.

„Já jsem myslela, že se vám nelíbím“, dodává.


24 názorů

bixley
05. 11. 2022
Dát tip

Díky.


Ellisee
05. 11. 2022
Dát tip

Jo, to jsou ty "nechtěné" pokladnové trapasy, oceňuji přístup paní pokladní. Fajn :)

 


bixley
12. 10. 2022
Dát tip

Díky, pánové.


Za Billu tip. :)


MilanH
12. 10. 2022
Dát tip

:-)


bixley
12. 10. 2022
Dát tip

fialko, díky za tip.


bixley
11. 10. 2022
Dát tip

Díky za tip, Čudlí.


bixley
11. 10. 2022
Dát tip

Kočkodánku, jsem malého vzrůstu, podlezla bych pod pokladnou...

Evži, přesně tak.


Ve frontě u pokladny se zažije spousta legrace.


Kočkodan
11. 10. 2022
Dát tip

Ale Renato, děvče nešťastné a naivní, snad sis opravdu nemyslela, že  ti tenhle finančně výhodný manévr projde?! ;-)


bixley
11. 10. 2022
Dát tip

Na samoobslužných pokladnách by se asi mělo platit jen zboží, které má čárový kód. Díky za názor.


Jamardi
11. 10. 2022
Dát tip

Pěkné. :) A líbí se mi, jak byla paní pokladní vtipná. :)

Je vidět, že jsi poctivá. Nedávno jsem četla, jak se přes samoobslužné pokladny krade. Do sáčku si dají třeba pistácie a nalepí nálepku od brambor nebo cibule. Pracuje se na tom, aby kamera vyhodnocovala alespoň podle barvy, jestli to odpovídá. A taky si zboží dávají pod kabát, když se nikdo nedívá, nikomu to nevadí.


bixley
11. 10. 2022
Dát tip

Žejo??


jojo....neměnit rituály:-)))))))))))



.. :)

(já jsem si naopak samoobslužné mašinky  již oblíbil - je to rychlejší,.., a - potom - mám (např.) možnost elegantněji (než zpětnou reklamací) eliminovat podvůdky prodejce ohledně nepravdivých cenovek .. :) )


bixley
11. 10. 2022
Dát tip

Díky za tipy, aleši a Zeandrichu.


bixley
11. 10. 2022
Dát tip

Jasně. :-)


Gora
11. 10. 2022
Dát tip

Stereotypy jsou záludné, tedy občas. 


bixley
11. 10. 2022
Dát tip

Lído, vše se musí brát s humorem... Díky.


Alegna
11. 10. 2022
Dát tip

Pobavila´s, umíš se nebrat vážně, to je prima a navíc jsi mě potěšila tím, že nemám podobné automatické reakce sama, díky


bixley
11. 10. 2022
Dát tip

Muamarku, člověk při tom myslí na bůhvíco...

Babu, zaseklá fronta není takový trapas. :-)


Muamarek
11. 10. 2022
Dát tip

Milé, ze života. Příběh mě pobavil, jako bych nakupoval já sám... 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru